Tykkäätkö olla töissä viikonloppuna?
Kommentit (10)
Olen harvoin viikonloppuna töissä ja silloinkin vapaaehtoisesti. Tykkään niistä viikonlopun töistä useimmiten. En haluaisi olla säännöllisesti viikonloppuja töissä, koska monet itselleni tärkeät tapahtumat jäisi väliin.
Yksi vkl/kk (8+4h) ja yhtiövastike on maksettu. Joten kyllä tykkään.
Passaa minulle, ammatinvalintakysymys.
Taksi
Lauantaisin en, sunnuntaisin joo koska saa lisät.
Olin ennen työssä, jossa oli työviikonloppuja. En koskaan oppinut pitämään niistä. Hyvä puoli oli, että töissä oli silloin rauhallista, mutta muuten välittänyt. Vapaapäivät oli sitten tiistaina ja torstaina. Kaipasin kahden päivän vapaita.
Tykkään koska silloin saa arkivapaata, mutta mieluiten aamuvuoro molempina päivinä koska silloin pääsee helpommalla. Kun on kaupan kassalla töissä niin kaikista kamalin aika olla töissä on lauantaisin klo 13-18.
En tykkää olla koskaan. Haittaa oikeaa elämää liikaa.
Pakko olla melkein joka viikonloppu töissä, ympäri vuoden. Tykkäsi tai ei. Jos en mene yhtenä viikonloppuna niin se tekee 300 e aukon palkkaan mikä on keskimäärin 1700 e
minä kyllä tykkään. kahmin viikonloppuja itselleni. lisärahaa, ja töissä rento meininki. sitten viikolla voi hengähtää. kuka nyt sunnuntaisin käy jossain kylässä.