Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää jaksa. Iho on taas tooosi huonossa kunnossa ja koko ajan saisi raapia :(

Vierailija
02.01.2008 |

Huomaa juu, että talvi on tullut. Mulla on atooppinen iho, joka pahenee näin pakkasilla. Ainoastaan kasvot on normaalisti olleet normaali ihoinen, mutta nyt nekin, varsinkin poskipäät, on hiton kuivat. Koko ajan saisi raapia jotain kohtaa, kun kutittaa niin hitosti :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoastaan kuiva vaan ihottumainen. Raapii ihon verille :( Huomenna taas lääkärille aika, jotta saadaan antibiootti tulehtuneeseen ihoon...

Vierailija
2/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syökää omega3-kapseleita 2kpl/päivä

ja juokaa runsaasti vettä. Näin hävisi paha atooppinen ihottuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain sen kohtuulliseksi, en aivan kuntoon, mutta siedättäväksi, syömällä helokkiöljykapseleita.

Niitä pitää syödä kolmisen kuukautta ja suurempi annos, mitä purkissa lukee. Vaikka purkissa lukee että 4 kapselin annosta ei saa ylittää, niin kyllä saa. Eräs luontaistuotekaupan hoitaja kertoi, että eräs 2 v söi 12 kapselia päivässä.

Toinen, mikä auttaa, on vivida-kapselit. Ne paksuntavat ihoa niin, ettei ihottuma iske. Niitäkin pitää syödä pari kuukautta.

Kolmantena ihan runsas veden juominen voi helpottaa.

Itse suosittelen ehdottomasti helokkiöljyä, se ei ole edes kallista.

Vierailija
4/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei maksa paljoa kokeilu!!!

Oma sekoitukseni joka on ainoa mikä auttaa:

SinkkiPASTAA (ei voidetta!) tuubi apteekista

+

Bebathenea tuubi.

Molempia rasvoja kämmeniin ~puolet ja ~puolet, sekoitetaan rasvat hieromalla kämmenten välissä, ja sitten rasvataa kroppa.

Eron huomaa jo parissa kolmessa päivässä!!!=)

Alissa kannattaa rasvata tuolla joka päivä noin viikon ajan, ja sitten vähentään. Itselläni riittää tuo hoito noin kerran viikossa pahimpaan aikaan, muina päivinä tavallisella perusvoitteella rasvaaminen riittää=)

Ei oe kallis kokeilu, Bebanthen maksaa noin 4-5 e ja sinkkipasta 6-7 e.

Vierailija
5/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva aloittti käyttämään Aloe Veraa sekä sisäisesti,e ttä ulkoisesti elokuussa kuten minäkin ja hänellä meni kyynärtaipeet 2 viikossa kiinni :) Hän siis atooppinen. Minä en mutta ennestäänkin hyvä ihoni parani selkeäti entisestään!

Suosittelen :)

Vierailija
6/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa vaikka maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi