Kakplus perhe- lehti, oletteko lukeneet? Minusta aika tylsa ja tietopuoleinen. Ei veda vertoja raikkaammalle ja monipuolisemmalle Meidan Perhelle. Olen vahan pettynyt. Laksyjen luk
u jutussakin kehotettiin lukemaan lapselle koealueita ääneen, mitä ihmettä?! Jutut oli sekalaisia, vähän sieltä ja täältä ja ulkoasu kansikuvaa ja animejuttua lukuunottamatta tylsä.
Kommentit (8)
En tykännyt yhtään. Jutut olivat tylsiä & pitkäveteisiä, enkä oikein löytänyt lehdestä mitään annettavaa. Vaikkakin lehti yritti olla niin kovin asiapitoinen, niin ihan puuta-heinää-pintaraapaisia jutut olivat. Mitään ahaa-elämystä eivät antaneet, kaiken tiesin jo ilman lukemista. Kunhan oli tylsällä tavalla laitettu yksien kansien väliin. En osta toiste.
Alan ammattilaisena huomasi, että ekaan lehteen oli yritetty ahtaa " kaikki mahdollinen" , siksi ehkä vähän pintaraapaisuolo. Minua taas harmittaa Meidän Perheen luksusmeininki, joka lehdessä on haastateltu jotain perhettä, joka on isän (aina isän!) työn takia ulkomailla ja mutsi & lapset viettää ihanaa expat-kotirouvaelämää. Nyt kehiin perheitä, jotka elää tavallista pienituloista suomalaisarkea!
Aionkin tilata tuon kaksplus-perheen. Meidän perheen-jutut ovat sitä luokkaa, että lopetin tilaamisen. Meidän perhe-lehdessä mm. mollataan lasten ulkonäköä ym. Sitten voidaan tuomita koulukiusaaminen, mutta eipä jeesustelu paljon auta aikuiset lehdentekijät syyllistyvät itse samaan. Muutenkin meidän perheessä on ällöttävä amerikkalaisuuden ihannointi- tyyli. En koskaan enää sorru tilaamaan moista paskaa.
suvaitsevainen ja mukava ja sitten tuon meidän perheen tyyli on ihan erilainen.
Vaan enemmänkin tyyliin toimittajan kaveri espoosta -perheitä.
Visuaalinen ilme oli varmasti taiteellisempi ja modernimpi, mutta minusta synkkä ja iloton. Teksti oli asiapitoisuudestaan huolimatta jotenkin pinnallista, eikä koskettanut. Jonkinlainen arkisuus ja synkkyys leimasi lehteä. Minä tykkään Meidän Perhe- lehden värikkyydestä ja viihdyttävyydestä ja haastattelut ovat olleet tosi kiinnostavia, jotkut jopa koskettavia. Mutta toinen tykkää toisesta.
paljon marginaaliperheitäkin jne....
Vierailija:
Aionkin tilata tuon kaksplus-perheen. Meidän perheen-jutut ovat sitä luokkaa, että lopetin tilaamisen. Meidän perhe-lehdessä mm. mollataan lasten ulkonäköä ym. Sitten voidaan tuomita koulukiusaaminen, mutta eipä jeesustelu paljon auta aikuiset lehdentekijät syyllistyvät itse samaan. Muutenkin meidän perheessä on ällöttävä amerikkalaisuuden ihannointi- tyyli. En koskaan enää sorru tilaamaan moista paskaa.
Ulkoasu jotenkin olevinaan retro, en käsitä miksi vaihtoivat pois täysin toimivan, pirteän tyylinsä?? Juttua oli vain lässytystasoon vauvoista ja uusi maskotti oli ka-ma-la. En osta enää!