Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakplus perhe- lehti, oletteko lukeneet? Minusta aika tylsa ja tietopuoleinen. Ei veda vertoja raikkaammalle ja monipuolisemmalle Meidan Perhelle. Olen vahan pettynyt. Laksyjen luk

Vierailija
16.02.2008 |

u jutussakin kehotettiin lukemaan lapselle koealueita ääneen, mitä ihmettä?! Jutut oli sekalaisia, vähän sieltä ja täältä ja ulkoasu kansikuvaa ja animejuttua lukuunottamatta tylsä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoasu jotenkin olevinaan retro, en käsitä miksi vaihtoivat pois täysin toimivan, pirteän tyylinsä?? Juttua oli vain lässytystasoon vauvoista ja uusi maskotti oli ka-ma-la. En osta enää!

Vierailija
2/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt yhtään. Jutut olivat tylsiä & pitkäveteisiä, enkä oikein löytänyt lehdestä mitään annettavaa. Vaikkakin lehti yritti olla niin kovin asiapitoinen, niin ihan puuta-heinää-pintaraapaisia jutut olivat. Mitään ahaa-elämystä eivät antaneet, kaiken tiesin jo ilman lukemista. Kunhan oli tylsällä tavalla laitettu yksien kansien väliin. En osta toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ammattilaisena huomasi, että ekaan lehteen oli yritetty ahtaa " kaikki mahdollinen" , siksi ehkä vähän pintaraapaisuolo. Minua taas harmittaa Meidän Perheen luksusmeininki, joka lehdessä on haastateltu jotain perhettä, joka on isän (aina isän!) työn takia ulkomailla ja mutsi & lapset viettää ihanaa expat-kotirouvaelämää. Nyt kehiin perheitä, jotka elää tavallista pienituloista suomalaisarkea!

Vierailija
4/8 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aionkin tilata tuon kaksplus-perheen. Meidän perheen-jutut ovat sitä luokkaa, että lopetin tilaamisen. Meidän perhe-lehdessä mm. mollataan lasten ulkonäköä ym. Sitten voidaan tuomita koulukiusaaminen, mutta eipä jeesustelu paljon auta aikuiset lehdentekijät syyllistyvät itse samaan. Muutenkin meidän perheessä on ällöttävä amerikkalaisuuden ihannointi- tyyli. En koskaan enää sorru tilaamaan moista paskaa.

Vierailija
5/8 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsevainen ja mukava ja sitten tuon meidän perheen tyyli on ihan erilainen.

Vierailija
6/8 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan enemmänkin tyyliin toimittajan kaveri espoosta -perheitä.

Vierailija
7/8 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalinen ilme oli varmasti taiteellisempi ja modernimpi, mutta minusta synkkä ja iloton. Teksti oli asiapitoisuudestaan huolimatta jotenkin pinnallista, eikä koskettanut. Jonkinlainen arkisuus ja synkkyys leimasi lehteä. Minä tykkään Meidän Perhe- lehden värikkyydestä ja viihdyttävyydestä ja haastattelut ovat olleet tosi kiinnostavia, jotkut jopa koskettavia. Mutta toinen tykkää toisesta.

Vierailija
8/8 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon marginaaliperheitäkin jne....

Vierailija:

Aionkin tilata tuon kaksplus-perheen. Meidän perheen-jutut ovat sitä luokkaa, että lopetin tilaamisen. Meidän perhe-lehdessä mm. mollataan lasten ulkonäköä ym. Sitten voidaan tuomita koulukiusaaminen, mutta eipä jeesustelu paljon auta aikuiset lehdentekijät syyllistyvät itse samaan. Muutenkin meidän perheessä on ällöttävä amerikkalaisuuden ihannointi- tyyli. En koskaan enää sorru tilaamaan moista paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan