Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli? ov

Vierailija
16.02.2008 |

Selvisi, että mieheni on käyttänyt hyväksen tytärtämme. On ihan hirveen hajonnu olo..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska isä on kuitenkin läheinen henkilö, johon tyttö luottaa. Lapsi ei kenties ymmärrä, että isä voisi tehdä pahaa. Varsinkin, jos tytölle on vaikka uskoteltu, että siinä ei ole mitään pahaa. Tai painostettu. Voimia ap!

Vierailija
22/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain lapsi ole tarkoittanut jotakin muuta juttua? En siis epäile, kiinnostaa vain myönsikö mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen mieli on niin toisenlainen kuin aikuisten. Ajatelkaapa nyt, jokainen vanhempi opettaa lapsensa kunnioittamaan aikuisia, etenkin omia vanhempiaan ja lähisukulaisia. Nätisti pitää käyttäytyä ja totella.

Lapsi ei myöskään ymmärrä seksuaalisuutta. Ei lapsi osaa sanoa, mikä on sopivaa ja mikä ei. Mikä oikein, mikä väärin. Vaikka tilanne tuntuisi väärältä ja ahdistavalta, lapsi menee helposti mukana, koska luottaa aikuiseen ja siihen, että aikuinen on oikeassa.

Hyväksikäyttö usein etenee pikkuhiljaa, pienillä askeleilla eteenpäin. Pedofiilit ovat ovelia. Osaavat käyttää lapsen luottamusta väärin.

Tuolla linkittämälläni sivustolla on myös muita kaltaisiasi, ap. Suosittelen rekisteröitymistä.

Vierailija
24/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo oli sekin, että poliisit soitti mulle, että tulenko hakemaan miehen asemalta. Mä sit kysyin, että onko mun pakko ja poliisi sano ettei oo. Miks ne soitti mulle?

T:ap

Vierailija
25/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi tietää, en ole kokenut moista joten mikäs minä olen sanomaan, mietin vain näin " ääneen" että jos isi tai joku muu satuttaa, siitä olisi helppo sanoa. Koskettelu on eri asia koska se ei satu

(eri asia siten että kun se ei satu paitsi henkisesti myöhemmin)

Vierailija
26/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin hetken teijän juttuja.

Onko hyvä porukka noin yleisesti?

T:24

Vierailija
27/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti saa ihmisen käyttäytymää noin omaa lasta kohtaan ja ylipäänsä ketään lasta kohtaan?? Sairas, ei voi muu olla :( Oma lapsi jota pitäisi eniten suojella!

Vierailija
28/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lueskelin hetken teijän juttuja.

Onko hyvä porukka noin yleisesti?

T:24

Vierailija
29/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Auts, luulisi että silloin lapsikin osaisi sanoa mitä on tapahtunut jos häntä satutetaan!

Mutta en voi tietää, en ole kokenut moista joten mikäs minä olen sanomaan, mietin vain näin " ääneen" että jos isi tai joku muu satuttaa, siitä olisi helppo sanoa. Koskettelu on eri asia koska se ei satu

(eri asia siten että kun se ei satu paitsi henkisesti myöhemmin)

Kuten kirjoitin, usein ahdistelu etenee pikkuhiljaa. Ensin pedo testaa lasta " pikku" jutuilla, saako lapsen pidettyä hiljaisena asiasta. Pikkhiljaa askel askeleelta aina sitten ahdistelu menee pahemmaksi. Väkivaltaista raiskausta ei välttämättä tapahdu ollenkaan. Ei pedofiilin käsittely _välttämättä_ tee fyysisesti tee kipeää vaikka olisikin törkeää lapsen seksuaalisuuteen kajoamista. Toista voi häpäistä niin monin eri tavoin.

Ja vaikka lapseen olisi sattunutkin, kyllä ne kuspäät osaa puhua lapsia hiljaisiksi. Lasta syyllistetään, uhkaillaan, syyllistetään ja lahjotaan ja uhkaillaan, syyllistetään!

24

Vierailija
30/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:24 vaikka siis minä se olin

On ajatukset hiukan sekaisin..

Vierailija
31/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, kiitos kirjoituksistasi!

Vierailija
32/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on epäselvää miten isä sai tytön pysymään hiljaa.

Tuntuu vaan etten osaa kysyä mitään kysymyksiä sillon kun on mahdollista.

Meillä oli tapaaminen jossa oli tytön psykiatrit, minä ja mies.

Se kerto ihan kaiken mitä oli tapahtunut ja mä vaan kuuntelin kuin mikäkin kuollu. Jälkeenpäin tuli ihan hirvee viha, itku ja tunne että voisin tappaa sen..

Mutta.

Vierailija
33/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mat vääristyy. Lapsen tulisi antaa itse ottaa asia puheeksi ja häntä tulisi kuunnella ja hänen kysymyksiinsä vastata.

Varmasti kamala tilanne, jota ei toivoisi vihamiehellekään.

Kaikkea hyvää teille kaikelle, toivottavasti asiat järjestyy.

Hali

Vierailija
34/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kohtelin ihan hyvin ja olin ihan onnellinen.

Tosin mies oli sellanen " hetken-ihminen" , eli saatto laittaa kaikki rahamme yhtäkkiä auton ostoon tms. Siitä oli riitaa, mutta muuten meni hyvin..

Vierailija
35/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista pitää puhua! Jopa vauva-palstalla, jossa on suuri riski joutua porvoolaisen tai pedofiilin kirjoittamaan ketjuun.

Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on törkeä rikos, jonka uhreja on aivan liikaa. Pistän pääni pantiksi, että virallisten hyväksikäyttötapausten lukujen summa on todellisuudessa vähintään kymmenkertainen. Trauma jää usein hoitamatta, käsittelemättä ja raahautuu riippana ihmisten elämässä vuosikausia...

...onko naapurissasi väsynyt äiti, joka ei jaksa normaalia lapsiperheen arkea?

...onko työkaverisi masentunut vaikka ulkoisesti hänellä näyttäisi olevan kaikki ihan hyvin?

...hengaileeko lähiostarillasi teinityttö, joka maalaa naamansa mustaksi ja viiltelee ranteensa auki?

...onko ystäväsi ihana, rakas, mutta " jotenkin outo" ?

Todennäköisesti jokainen teistä on joskus jutustellut ihmisen kanssa, jota on hyväksikäytetty, mutta sinä vaan et sitä tiedä.

Vierailija
36/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parin vuoden aikana on jääny yksi isoisä kiinni, sekä yksi tuttavamme, jotka ovat käyttäneet lasta hyväkseen.

Sekin on yksi ennakko varoitus, että kun puhuin näistä asioista, niin mieheni ei oikein ottanut kantaa asiaan.

Vierailija
37/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isän tyttö. On ollut aina, vauvasta lähtien. Isä hoitaa tosi paljon ja olen välillä paljon matkoilla.

Voin vain kuvitella, miltä tuntuisi, jos jotain tuollaista kävisi ilmi. Tai tse asiassa en voi!

Ap, ymmärrän että itsesyyllistäminen on kova, mutta jos epäilee tuollaista mieihestään ilman syytä, niin sekin olisi sairasta.

Ajatuskin omalla kohdalla on aika vaikea, mahdoton.

Vierailija
38/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, rohkeaa että jaksoit ottaa aiheen keskustelun alle. Jos olosi yhtään helpottuu kun saat purkaa pahaa oloasi niin hyvä. Älä jää yksin tämän asian kanssa, hae apua. Kannattaa kysyä esim. neuvolasta jos pääsisit aluksi vaikka neuvolapsykologille. Toivottavasti sinulla on lähipiirissäsi tärkeitä ihmisiä joiden kanssa voit jakaa suruasi. Luota että elämä voittaa. Mies varmaan kokee myös syyllisyyttä (?) Ei ole silläkään varmasti helppoa. Siihen sinun ei nyt kuitenkaan kannata tuhlata energiaa, vaan ainoastaan sinun ja lapsesi eteenpäin pääsemiseksi. Voimia, voimia ja voimia!

Vierailija
39/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin hyvältä puhua tästä jollekkin. Ystäville en oo vielä kertonut. Kukaan ei oo ees kysynyt miksi erosimme.

Ihmetyttää sekin.

Yöt on ihan hirveitä, kun on aikaa käydä asioita läpi.

Mutta hyvältä tuntuu myös mennä tytön viereen, pyyhkii hiustupsut sen kasvoilta ja kuunnella kun se unissan tuhisee :)

Vierailija
40/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella fiksu ja mukava nainen, mutta aivan käsittämättömän itsetuhoinen. Koska hän on niin älykäs, että hänen täytyy tietää ylensyömisen, alkoholikäytön ja muiden epäterveiden elämäntapojensa haitallisuudesta, olen alkanut epäillä, että hänellä voi olla jotain tällaista taustalla.

En tajua, miksi nuori nainen muuten söisi ja joisi itsensä muodottomaksi ja käyttäytyy aina tosi ronskisti ja jotenkin epäsiivosti. Ikään kuin tahallisen epämiellyttävästi. Vaikka ei tosiaan ole koskaan ilkeä kenellekään ja on monella tavalla maailman mukavin ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme