herätään muksun kaa 9-10 aikaan aamulla
jos nukkuu päikkärit ni sitten 16 aikoihin. yöunille sit vasta 22-23
isänsä kärii tästä kun menee iteklo 7 töihin. eli joutuu herään puol kuuden aikoihin ja aluis aikasin nukkumaanki sit illal.
olenko paska äiti ja onko ihan luonnottomat rytmit?
Kommentit (20)
Jokainen elää ja toimii tavallaan. Ei sitä toiset voi sanoa, milloin on " oikea aika" herätä ja mennä nukkumaan. Eipähän ole puistossa ruuhkaa, kun " kunnon äidit" ovat jo lounaalla, kun meidän perhe vasta saapuu paikalle! ; DDD
Illalla menee nukkumaan yleensä viim 9 aikaan. Jää vielä omaa aikaa katsoa telkkua ja olla miehen kanssa kahdestaan. Lapsi on 3v. Hyvä rytmi, suosittelen :)
Mutta ymmärrän kyllä hyvin miehesi näkökannan. On varmaan ikävää raahautua väsyneenä töihin.
ja oli samanlainen rytmi kun äijä teki pelkkää ilta-vuoroa. Nyt vaihtui normaaliin aamuvuoroon (menee seitsemäks) niin minumkin piti muuttaa mein rytmejä. Nykyään laitan kellon soimaan viimeistään 20 yli 8 ja revin muksut väkisin ylös.. =) Olen itekkin hirveen aamu-uninen, mut on tää nyt kivempaa olla suht normaalissa rytmissä.. =)
Välillä lapsi 2,5 v menee nukkumaan vasta lähempänä kahtatoista.
isä asuu täs läöhellä. paskaa saan niskaan lapsen isältä. olen huono äiti joka ei välitä lapsen parhaasta jne... t. ap
Tai siis mies heräsi jo aiemmin. lapset kuitenkin menivät jo klo.21 nukkumaan, osa nukkui päiväunet, osa ei. Mies saattoi mennä itsekin jo silloin 21.00 nukkumaan, tai joskus valvoi kanssani pari tuntia lasten mentyä nukkumaan. Minä taas saatoin hääräillä jotain puoleen yöhön tai sen jälkeenkin. olen aina ollut " yö ihminen" jolle aikaiset aamut ovat olleet vaikeita. Nyt olen joutunut heräämään jo klo.6.30 ja aluksi otti tosi koville!
vasta 10-10.30 ja päiväunia ei nukuta nukkumaan menee vasta 23 paikkeilla
joo me syödään suoraan lounas ja sit mennää ulos eli ei ole tunkua silloin meidänkään kentällä
harmi tietty kun ei ole sit kosakaan kaveria lapsella
mä oon yö ihminen ollut aina jaa aamulla en pääs eylös millään
olen koittanut laittaa kelloa soimaan klo 9 mut en jaksa nousta ylös
toisaalta mitäs sen on väliä kun kotona ollaan kait sitä taas virkistyy kun kevät tuleeeee
Eri asia on sitten, jos sinä valvot lapsen kanssa, ja isä saa käydä ajoissa nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä.
miten ap:n lapsi loppujen lopuksi nukkuu. Siis jos iltaisin usein isällään hoidossa, niin miten sitten aamulla? Kuka hoitaa lasta sitten kun isä lähtee aikaisin töihin, ja lapsi ilmeisesti jää nukkumaan?
aika sekavaa on
jos lapsi isällä on illat ja yöt kuka jää amaulla nukkuun lapsen kaa kymmeneen
isä tuo lapsen kuuden aikaa aamulla
ja me jatketaan siitä lapsen kaa unia
t. ap
jos ei nuku päikäreit ni menee sit viim 22 nukkuun. eli yössä tulee silti n. 12 h unta. t.ap
Kuulostaa vähän hankalalta teidän rytmit.
ja muksu ois ehdotuksen mukaan päiväl tarhas ??? t.ap
onko mitään järkee asiten ängätä all 3 veetä tarhaan kun sillä olis mahdollisuus olla aina jomman kumman vanhemman kanssa ?
sen mitä lapseni isän kanssa olen ollut, ni kyllä se itekin menee 22-23 nukkuun duunipäivinä.
haluis vaan ehkä illal omaa rauhaa...
Mutta onhan se aina parempi, että pieni lapsi saa olla kotona.
niin muuttakaa rytmi. Meillä 2 lasta menevät yöunille 22 jälkeen ja kaikki yhdessä heräillään 9-10.