Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli? ov

Vierailija
16.02.2008 |

Selvisi, että mieheni on käyttänyt hyväksen tytärtämme. On ihan hirveen hajonnu olo..

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella että tuollaisesta tilanteesta voisi selvitä omin voimin.

Tsemppiä sinulle. Hakeudu omalääkärin tai mahdollisen olemassa olevan hoitokontaktisi kautta apua saamaan.

-terveisin masennuksesta kärsivä

Vierailija
2/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että nyt ihan ensimmäisenä miehestä eroon ja kauas pois, niin kauas että varmasti tiedät ettei se ihmishirviö ole lähellänne. Terapiaa, niin sinulle kuin tytöllekin. Puhumista ja puhumista.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo ymmärtää keskutelua niin varmasti sinuakin helpottaa puhua lapsen kanssa.

Onko sinulla syyllinen olo ja nyt jälkikäteen kuvittelet, että sinun olisi täytynyt huomata? jos on kannattaa mennä ammattiauttajalle puhumaan.

Vierailija
4/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on aloittanut terapian.

Siellä jotekin tutkitaan mitä on tapahtunut, vaikka mies on myöntänyt.

Musta tuntuu, että ne epäilee munkin olevan asialla. Jatkuvasti kyselevät, että miten mä sain tietää asiasta, vaikka tietävät sen ja kyselevät mun poissa oloistani ja kaikkee. :(

Mutta mulla on ihan hirvee olo. Nukutaan tytön kanssa vierekkäin. Mä vaan itken itteni uneen joka yö..

T:ap

Vierailija
5/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän menettämäni vauvani tulemaan sinne teidän suojelusenkeliksi!

Vierailija
6/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kokoajan asioita ja huomaan, että tosta ja tosta mun ois pitäny huomata.. :(

Lapsi on 6v.

Vierailija
7/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voimia sullekkin

Vierailija
8/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, varmasti arka aihe :(

Vierailija
9/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään neuvoja antaa, kun samaa mitä muutkin ovat sanoneet. Hakeudu juttelemaan jonnekin.

Ja itseäsi on turha syyllistää, ja jälkikäteen tottakai asiat " huomaa" helpommin ja kun ne tietää, vaikuttavat itsestäänselvyyksiltä.

Mutta, tuollaisia asioita ei varmaan halua uskoa, eikä osaa epäillä. Maailmasi on varmaan romahtanut täysin. Toivottavasti saat pian apa omaan tuskaasi. Voimia!

Vierailija
10/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lä hän luulee, että olisi pitänyt huomata yms.

Nuo tapahtumat ajoittuivat kuitenkin ainan silloin, kun isäni vahti/hoiti yksin minua.

Älä vain syyllistä itseäsi vaan tue koko lapsesi elämän häntä ja voittakaa yhdessä tuo surullinen " peikko" . Voimia ap ja iso halaus!

4

Vierailija
11/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies oli mielellään tytön kanssa ja haki häntä hoidosta.

Tyttö sai yksi kerta hirveen itkukohtauksen ollessaan isänsä sylissä, mutta ei sanonut mitään miksi itkettää. Oli myös hyvin riippuvainen musta ja halus olla paljon sylissä.

Vierailija
12/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsitkö etkä mennyt hänen lähelleen vai käyttäydyitkö normaalisti siinä pelossa että isäsi tekee saman uudestaan jos osoitat mieltäsi tms?

Vierailija
13/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
14/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi maailmanloppu on lähellä..

Vierailija
15/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ahdistus on ihan hirveetä!

Tuntuu välillä, että kuulen kaikkia ääniä ja pelkään, että oon tulossa hulluksi. Asutaan kyllä nyt vanhassa talossa, joten äänet on ihan luonnollisia. Mutta mä vaan pelkään.

Oon yrittäny ollla vahva, mutta kun tyttö on nukkumassa, tää kaikki kaatuu päälle..

Vierailija
16/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi vuoksi. On niin surullista lukea tällaista :(

Vierailija
17/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö valittanut alapäätänsä? Todella surullista, luojalle kiitos että pääsitte ajoissa pois. Miten sait selvyyden että niin on käynyt jos ei tyttö kertonut?

Vierailija
18/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuori serkkuni oli kertonut miten vauvoja tehdään.

Tyttö oli sanonut, että hänelle tulee vauva kun isi tekee silleen. :(

Vierailija
19/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tunnet syyllisyyttä, pettymystä, vihaa ja surua, muista että sinä et ole pilannut lapsesi elämää vaan juuri päinvastoin! Sinulla on erittäin tärkeä rooli lapsesi elämässä _hyvänä_, turvallisena, vahvana ihmisenä, joka näytät lapsellesi, että elämä on ihanaa ja vaikeuksista voi selvitä.

Ajattele positiivisesti, asia on tullut ilmi (niin usein kokemus jää uhrin omaksi, yksinäiseksi vuosikausien tuskaksi). Varhain aloitettu terapia toimii ja lapsi yleensä toipuu kokemuksistaan suhteellisen hyvin.

Jaksamisia. Etsi vertaistukea! Oletko jo löytänyt tällaisen sivuston: http: //www. sininentuki. info/foorumi/index. php

t. insestin uhri minäkin

Vierailija
20/66 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nemmän, kuin muista lapsista. luulin pienenpänä sen hyväksikäytön kuuluvan asiaan ja että isäni vain osoittaa sillä välittämistään

. Sitten noin yhdeksänvuotiaana välttelin hänen kanssaan kaksin oloa ja aloin muutenkin masentua ja koulussa alkoi mennä huonosti.

Pissasin housuuni vielä toisella luokalla koulussa.

En mielellään ikinä halannut isääni sen muistan. En vain ns. pyristellyt vastaan.

11

Vierailija:

Pelkäsitkö etkä mennyt hänen lähelleen vai käyttäydyitkö normaalisti siinä pelossa että isäsi tekee saman uudestaan jos osoitat mieltäsi tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan