Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo jättää minut ja lapsen

Vierailija
25.06.2014 |

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa kahdeksan vuotta. Meillä on yksi lapsi. En voi sanoa että viime aikoina olisi ollut mitenkään erityisen helppoa ja ihanaa, mutta ei kai se perhe-elämä sitä aina olekkaan. Eilen mies ilmoitti ettei hän jaksa enää tätä. Kysyin mitä tätä, johon mies totesi että meidän elämää. Haluaa kuulemma muuttaa asumaan yksin. Kysyin mihin lapsi laitetaan. Hän ehdotti että lapsi jäisi asumaan minun kanssani ja hän hoitaisi sitten elatusmaksut yms, lapsi voisi lisäksi vierailla hänen luonaan joka toinen viikonloppu, joskus useamminkin. Ei kuulemma jaksa nyt mitään lapsiperheen hömpötyksiä eikä hänestä ole mieheksi tai isäksi, joten tämä on kuulemma ainoa oikea ratkaisu. KETÄ KOHTAAN?! En tiedä mitä pitäisi tehdä tai sanoa sillä mies tuntuu tehneen päätöksensä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
22/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vähän samat fiilikset kuin sun miehelläsi, mutta mä olen se äiti :( En vaan jaksa tätä perhe-elämää. Olen ihan paska, ei olisi koskaan pitänyt tehdä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:43"]

No mulla on vähän samat fiilikset kuin sun miehelläsi, mutta mä olen se äiti :( En vaan jaksa tätä perhe-elämää. Olen ihan paska, ei olisi koskaan pitänyt tehdä lapsia.

[/quote]

Naisilla tämä on ikävämpi juttu. Naisten oletetaan tykkäävän lapsista ja saavan heti sen suojeluvietin ja rakkauden tunteen, kun oma lapsi syntyy. Kaikille sitä ei syystä tai toisesta koskaan muodostu.

Miehille sentään koko ikä toitetaan (kokeneiden miesten osalta ainakin), että älä mene naimisiin, älä tee lasta, koska se ei ole kivaa. Miehet tietää tämän. Harva mies tykkää aidosti lapsista ja perhe-elämästä. Miehille tämä ei tavallaan tule yllätykseni, silti he tyhmänä tekevät niin kuin monet muut miehet eli hankkivat sen perheen. Jotkut sitten jossain vaiheessa kyllästyvät lopullisesti ja hylkäävät perheensä.

Vierailija
24/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kuulemma jaksa nyt mitään lapsiperheen hömpötyksiä eikä hänestä ole mieheksi tai isäksi, joten tämä on kuulemma ainoa oikea ratkaisu."

No sullahan on ap oikeen vastuullinen mies. Oikeen hattua pitää nostaa tuollaiselle paskalle. Mitähän tuollainen sika olisi itse lapsena miettinyt jos vanhempi olisi vaan todennut että EN MÄ MITÄÄN ISÄHÖMPÖTYKSIÄ JAKSA.

Niskalaukaus tuollaisille paskoille sioille.

Vierailija
25/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehille sentään koko ikä toitetaan (kokeneiden miesten osalta ainakin), että älä mene naimisiin, älä tee lasta, koska se ei ole kivaa. Miehet tietää tämän. Harva mies tykkää aidosti lapsista ja perhe-elämästä. Miehille tämä ei tavallaan tule yllätykseni, silti he tyhmänä tekevät niin kuin monet muut miehet eli hankkivat sen perheen. Jotkut sitten jossain vaiheessa kyllästyvät lopullisesti ja hylkäävät perheensä."

Onpahan typerää paskaa !! 

En ole koskaan meidän suvussa kuullut kymmeniltä miehiltä yhtään tuon suuntaista kommenttia. 

T. mies 

Vierailija
26/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kuulemma jaksa nyt mitään lapsiperheen hömpötyksiä eikä hänestä ole mieheksi tai isäksi, joten tämä on kuulemma ainoa oikea ratkaisu. KETÄ KOHTAAN?"

No miestähän tietysti.

En vaan voi käsittää, miten aikuinen ihminen käyttäytyy noin. Heti kun ei olekaan ihan niin kivaa, niin kipaistaan karkuun. Paskat velvollisuuksista, enhän minä mielestäni mihinkään sitoutunut kun päätettiin lapsia hankkia.

Toivottavasti löydät vielä parempaa.

Vierailija
27/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:56"]

"Miehille sentään koko ikä toitetaan (kokeneiden miesten osalta ainakin), että älä mene naimisiin, älä tee lasta, koska se ei ole kivaa. Miehet tietää tämän. Harva mies tykkää aidosti lapsista ja perhe-elämästä. Miehille tämä ei tavallaan tule yllätykseni, silti he tyhmänä tekevät niin kuin monet muut miehet eli hankkivat sen perheen. Jotkut sitten jossain vaiheessa kyllästyvät lopullisesti ja hylkäävät perheensä."

En ole koskaan meidän suvussa kuullut kymmeniltä miehiltä yhtään tuon suuntaista kommenttia. 

T. mies 

[/quote]

Kyllä jokainen mies tuon tietää, kuten tietää naisetkin. Kyllähän monen kaveritkin vittuilevat, että nyt se on sitten vakipillu koko loppuelämän jne. Strippareitakin mennään katsomaan polttareissa, että miesparka vielä pääsisi viimeisen kerran näkemään vieraan alastoman naisen. Naisen pillusta tulee löysä raskauden jälkeen, pariin kuukauteen ei ainakaan saa seksiä, lapset pitää valveilla jne. Väitätkö ettet ikinä ole kenenkään kuullut puhuvan pahaa avioelämästä ja perhe-elämästä?

Vierailija
28/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku ohiksena. Onhan se vanha vitsi et mies joutuu naimisiin, joutuu isäksi jne. Ainahan mies porukoissa jauhetaan siitä miten hirveetä on elää naisten luomassa vankilassa. Se nillityshän alkaa jo ennen polttareita, seurusteluaikana.

Vierailija
29/58 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä naisetkin lähtevät ja jättävät perheitään, miehet eivät yleensä vain puhu siitä missään vauvan av palstalla, eikä kaiketi pahemmin netissä muutenkaan joten kuva siitä että ne miehet vain jättävät ja lähtevät on liioiteltu ja väärä. Naiset saavat sääliä ja mies on täysi paska - onko näin päin jos mies kertoo että nainen lähti? Vai aletaanko heti syynätä että ahaa, mitähän tuo mies teki väärin kun naisen piti lähteä?!

T: 51

Vierailija
30/58 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olutta miehesi juo? Jos hän ei saa juoda Karhu olutta se voi olla pää syy tuohon hommaan.

Vierailija
31/58 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten saisin vaimon lähtemään? Veikkaan, että jos ja kun ehdotan eroa, niin hän haluaa omia lapset. Minun puolesta lapset voivat jäädä minulle ja käydä vaimon luona joka toinen viikonloppu. Arki lasten kanssa on mukavaa ja käytännössä minä vietän enemmän aikaa lasten kanssa kuin vaimoni. Intohimomme on kadonnut suhteesta jo ajat sitten. Lasten vuoksi pidetään kulisseja yllä.

Vierailija
32/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuolta se tietysti kuulostaa kun minäkin sen sanon ja siltä se itsestäkin tuntuu. Olen vaan niin väsynyt tähän hommaan. Olen ollut kotona lasten kanssa jo kuusi vuotta ja samalla osa-aikatöissä. Arki on musta nykyään ihan hirveää, en jaksa ollenkaan lasten kiukuttelua. Lisäksi miehen kanssa on ongelmia, eli mä tosiaankin haluaisin vaan hävitä jonnekin.

T. Se väsynyt äiti

Vierailija
33/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:43"]

[/quote]

Naisilla tämä on ikävämpi juttu. Naisten oletetaan tykkäävän lapsista ja saavan heti sen suojeluvietin ja rakkauden tunteen, kun oma lapsi syntyy. Kaikille sitä ei syystä tai toisesta koskaan muodostu.

Miehille sentään koko ikä toitetaan (kokeneiden miesten osalta ainakin), että älä mene naimisiin, älä tee lasta, koska se ei ole kivaa. Miehet tietää tämän. Harva mies tykkää aidosti lapsista ja perhe-elämästä. Miehille tämä ei tavallaan tule yllätykseni, silti he tyhmänä tekevät niin kuin monet muut miehet eli hankkivat sen perheen. Jotkut sitten jossain vaiheessa kyllästyvät lopullisesti ja hylkäävät perheensä.

[/quote]

Voitaisiinko kuitenkin korjata tuo harva mies tykkää..., vaikka kaikki miehet eivät tykkää...

Vierailija
34/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:00"]

T. mies 

[/quote]

Kyllä jokainen mies tuon tietää, kuten tietää naisetkin. Kyllähän monen kaveritkin vittuilevat, että nyt se on sitten vakipillu koko loppuelämän jne. Strippareitakin mennään katsomaan polttareissa, että miesparka vielä pääsisi viimeisen kerran näkemään vieraan alastoman naisen. Naisen pillusta tulee löysä raskauden jälkeen, pariin kuukauteen ei ainakaan saa seksiä, lapset pitää valveilla jne. Väitätkö ettet ikinä ole kenenkään kuullut puhuvan pahaa avioelämästä ja perhe-elämästä?

[/quote]

Miksi sitten ryhtyvät siihen jos se on niin kamalaa?

Vierailija
35/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:00"]

T. mies 

[/quote]

[/quote]

Miksi sitten ryhtyvät siihen jos se on niin kamalaa?

[/quote]

No sitä minäkin ihmettelen! Osa ilmeisesti haluaa vakipiparia ja edes jonkun naisen huolehtimaan, että tulee ruoka pöytään joka päivä. Mutta eivät tajua, että harvassa avioliitossa sitä piparia enää tulee samaa tahtia kuin seurustelun alkuaikoina... Miehenä kyllä kuuntelisin minua kokeneempien miehien viisauksia.

Vierailija
36/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat tyttö pään pystyyn ja etsit itsellesi Miehen. Miesten perään ei oo itketty eikä itketä! Ja tollasen varsinkaan! Mitäs neuvoisit, jos paras ystäväsi kertoisi miehen jättävän hänet ja lapsen? Sanoisit et unohda se! Eli nyt sit ystäviin yhteys, huomenna pahvilaatikoita hakemaan miehelle ja kerrot, et ma asti aikaa. Pääsetkö viikonlopuksi muualle?! Iske jauhot suuhun. Usko mua: itkeminen ja anelemiben ahdistaa toista lisää, et halua kenenkään säälivän sinua. Haet vaikka sata mielialalääkettä tai kymmenen pulloa viiniä, mut omanarvontunnetta älä anna kenenkään viedä. Parempi yksin ku tohveli kans, tsemppiä ja tuhat rutistusta, selviät kyllä!:)

Vierailija
37/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:56"]

T. mies 

[/quote]

[/quote]

Eipä tule löysä pimpistä.

Ja tuota eikö se ole naisilla sama homma, lapset valottaa jne. Sitäkö pitäis vaan lähtee kävelee? Ja hylätä vauva. Se on sitä vastuuta että kantaa sen eikä pakene.

Vierailija
38/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen ja nyt on päättänyt tehdä irtioton perhe-elämästä.

Tosin hänen uusi nainen haaveilee kaikesta siitä, mistä tämä miehesi haluaa irtautua. Joten ovat muutaman vuoden päästä samassa tilanteessa kuin missä nyt olette.

Vierailija
39/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat hylätä, mutta Rakkaus ei hylkää sinua ja lastasi ikinä:

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 Voimia paljon sinulle!

Vierailija
40/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:01"]Joo, tuolta se tietysti kuulostaa kun minäkin sen sanon ja siltä se itsestäkin tuntuu. Olen vaan niin väsynyt tähän hommaan. Olen ollut kotona lasten kanssa jo kuusi vuotta ja samalla osa-aikatöissä. Arki on musta nykyään ihan hirveää, en jaksa ollenkaan lasten kiukuttelua. Lisäksi miehen kanssa on ongelmia, eli mä tosiaankin haluaisin vaan hävitä jonnekin.

T. Se väsynyt äiti

[/quote]

Sulla on on burn out. Haethan apua, tarvitset sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan