Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v synttäreiden onginta-ohjelma numero. Mitä haluaisit äitinä/lapsenasi saada "saaliista"? :)

Vierailija
21.11.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisivat pojille ja tytöille.

Muilla lisäehdotuksia?

Vierailija
2/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltokuvia, kyniä, postikortti - 3v odotukset eivät ole ihmeelliset.

Ei kiitos myöskään superpalloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä namien lisäksi tarroja, magneetti, kynä, pikkuauto tms. vähän "pysyvämmäksi" muistoksi. Ei sitä täysin tarpeetonta muovikrääsää, mitä näiden pussien vieressä myydään. Kuten esim. pieni muovinen jojo, joka on niin kevyt, ettei sillä voi leikkiä.

Vierailija
4/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni suklaapatukka, tarroja ja kiva tonttupyykkipoika. Itse olen laittanut usein tarroja, kuplapuhalluspurkin, ilmapallon (sellaisen pitkän, jonka on sittne saanut käydä puhalluttamassa miehellä, ja mies on taitellut siitä koiran) jne.

Vierailija
5/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tyytyväisiä ovat lapset olleet. Toivottavasti yhä useammat vanhemmat uskaltaisivat/haluaisivat luopua tuosta tavasta.

Vierailija
6/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat heijastimet ja pikkukarkkiloota kotiin viemisiksi. Myös eurolla saatavat taikasormikkaat (venyvät kenen vaan käteen) ovat jees (jos on oikein noheva, niihin voi kangastussilla kirjailla esim. nimen etukirjaimen tai kivan kuvion). Ei pikkuleluja, joita joka paikka pursuaa. Kynä ja vihko myös ok. Jos paljon tyttöjä vieraissa, myös pienet leivontahuivit kivat (voi ostaa halpoja huiveja ja kirjailla itse kangastussilla.). Saippuakuplapurkit myös kivoja. Olen huomannut, että lapset tykkäävät myös, jos saaliina on vain karkkia/keksiä, jotka voi ottaa kotiin mukaan (ja jakaa sisarusten kanssa tuliaisina).

Vierailija
7/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakaan kannata stressata. Onginnassa tärkeintä on, että se voi olla jännä ohjelmanumero. Ennen kun saa saalista pitää ehkä suorittaa "Ahdille" jokin tehtävä tms. Meillä ainakin lahjapussikrääsät menee heti hukkaan. Ja se on harmi, kun tietää miten suuren vaivan joku äiti on nähnyt niiden eteen.

Vierailija
8/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain syötävää tai sitten jotain kunnollista, vaikka pari legopalikkaa per onkija.

Vierailija
9/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ei yhtikäs mitään mutta jos on ihan pakko

- "palvelu": Kuponki jossa kissan/nallen/muun eläimen naama, ja jota vastaan saa "kioskista" kasvomaalauksen

- Muutama karkki, sukulaku

- Ilmapallot on kivoja kun ne muutaman päivän päästä lässähtää ja niistä pääsee eroon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä