Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naimisiin vai jatkaa avoliitossa?

Vierailija
14.02.2008 |

laittakaas kummankin +. menossa naimisiin, harkitsen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ennen avioliittoa. ei mitenkään uskonto kuitenkaan pakota näin kun nyt varmaan moni ajattelee että mikäs lestadiolainen tuokin on :)

Vierailija
2/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se ei vaikuta päätökseen. eikä lapsia ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin viime joulukuussa naimisiin, koska halusin. Raha-asiat eivät vaikuttaneet eivätkä muutkaan asiat. Menimme naimisiin koska halusimme ja meille se oli luonnollinen tapa edetä suhteessamme.

En kuitenkaan tuomitse niitä jotka eivät mene. Toisille se asia vain merkkaa jotain, toisille ei. Kihlautumista en kuitenkaan tajua ilman avioliitto-aikeita.

Vierailija
4/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... itse olen kokeillut myös aviota ja nyt avossa olen paljon onnellisempi... voipi tietty johtua kumppanistakin. Oma valintanne ap, kumpi, kunhan vain olette yhtä mieltä asiasta ja molemmilla on hyvä olla suhteessanne.

Vierailija
5/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olet automaattisesti miehesi lähin omainen (avoliitossa lain edessä ulkopuolinen)

- perit miehesi, mikäli sattuu ikävästi (avoliitossa voidaan tehdä toki testamentti, mutta perintöverot ovat suuremmat)

- aviopuolisona sinulla on oikeus leskeneläkkeeseen ja muihin puolisoille varattuihin etuuksiin