Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta seksi kumppania naisella on saanut olla.

Vierailija
14.02.2008 |

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis edes vähän kokeillut erilaisia miehiä, ei pimppi käytössä kulu.

m30

Vierailija
2/108 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis edes vähän kokeillut erilaisia miehiä, ei pimppi käytössä kulu.

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rehellisesti sanoen kyllä olen asiasta ylpeä ja onnellinen.

hänelle siis minä olen ainoa seksikumppani ja toivottavasti sellaisena säilynki

itsellänikin oli vain 2 seksikokemusta ennen seurusteluamme joten melkein tasoissa oltiin ja on ollut mahtavaa opetella tuntemaan toisemme kaikilla tavoin tässä 13vuoden aikana.

itse en vois kuvitella seurustelevani naisen kans,jolla on yli 10 eri miestä ollut

M 31

Vierailija
4/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostavat sitä, ettei naisella ole ollut kymmeniä seksisuhteita ennen nykyistä miestään. Joskus vaan tuntuu siltä, että hyvin monet miehet arvostavat sitä jos on ollut miehiä paljon.

Mulla oli kolme seksisuhdetta ennen nykyistä miestäni ja olen ylpeä siitä, etten ole jaellut kaikille sitä pyytäneille.

Vierailija:

itsellänikin oli vain 2 seksikokemusta ennen seurusteluamme joten melkein tasoissa oltiin ja on ollut mahtavaa opetella tuntemaan toisemme kaikilla tavoin tässä 13vuoden aikana.

itse en vois kuvitella seurustelevani naisen kans,jolla on yli 10 eri miestä ollut

M 31

Vierailija
5/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

M 31

Pilluakin on paljon mukavampi nuolla, kun tietää, ettei siellä ole muiden miesten kyrpä käynyt.

m26

Vierailija
6/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli kolme seksisuhdetta ennen nykyistä miestäni ja olen ylpeä siitä, etten ole jaellut kaikille sitä pyytäneille.

Itse en jakorasiaa haluaisi, koska miksi se jakaminen siihen loppuisi?

- 7

Vierailija
7/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Itse en jakorasiaa haluaisi, koska miksi se jakaminen siihen loppuisi?

- 7

Eli kyllähän se ainakin mun mielestäni (olen siis nainen) kertoo ihmisestä jotain, jos seksikumppaneita on ollut, kuten joskus näiltä palstoilta saa lukea 30-50 ! Kovasti sitä naiset puolustelevat, mutta mun mielestäni tuollaisessa ei ole mitään ylpeilemistä.

Hienoa, että löytyy vielä miehiä jotka arvostavat pidättyväisiäkin naisia. Ja huom ! se ei todellakaan tarkoita sitä, että on pidättyväinen oman miehensä kanssa, meillä ainakin seksi sujuu ja on nautinnollista ja sanoisinko jotenkin luonnollista.

Oikein ihania hetkiä vaimosi kanssa 7 !

Vierailija
8/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä määrä kerro mitään. Tuohon pitäisi kehittää kaava, jossa otetaan huomioon seksuaalisesti kypsänäoloaika, parisuhteessa vietettujen vuosien määrä, kaikkien miesten määrä ja niiden miesten määrä, joiden kanssa on oltu parisuhteessa.

10 vuotta ikisinkkuillut 100 miehen nainen ei herätä luottamusta. 10 vuotta ikisinkkuillut 1 miehen nainen ei herätä luottamusta. Miksi hän ei huoli ketään? Miksi kukaan ei häntä huoli?

Naisella pitää olla erilaisia seksikokemuksia, jotta hän tietää mitä seksi on, mitä miehet haluavat, mitä itse haluaa ja mitä ei halua. En halua olla enää koekaniini, jolla nainen etsii itseään. Naisella pitää olla myös parisuhdekokemusta, jotta tietää mitä arki miehen kanssa on.

JiiKoo

Vierailija
9/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta moloa on ollut toisen suussa ennen sinua.. = )

Kyllä teillä on jutut jos tuommoisella mittaatte ihmisten arvoa. Kuinkahan moni puolisoistanne oikeasti on kertonut kumppaniensa määrän?

Legendaarinen vastaus on nimenomaan kolme, kaksi on liian vähän jolloin olet kokematon ja neljä jo hutsu. Muuta ette kuule 90% naisia ja loput taitaa olla ajattelemattomia joilla pian suhde kaatuu tuohon asiaan.

Vierailija
11/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen ja toisen ymmärtämisen takia on aika välttämätöntä että seksisuhteita on ollut suunnilleen saman verran. Toisella 10 ja toisella 1 voi olla huono, samoin toisella 10 ja toisella 100.

Sukupuoliero on tietty aika vahva. Miehissä arvostetaan kokemusta, naisissa taas koskemattomuutta.

Vierailija
12/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija:

Kyllä teillä on jutut jos tuommoisella mittaatte ihmisten arvoa. Kuinkahan moni puolisoistanne oikeasti on kertonut kumppaniensa määrän?

Legendaarinen vastaus on nimenomaan kolme, kaksi on liian vähän jolloin olet kokematon ja neljä jo hutsu. Muuta ette kuule 90% naisia ja loput taitaa olla ajattelemattomia joilla pian suhde kaatuu tuohon asiaan.

Vierailija
13/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä teillä on jutut jos tuommoisella mittaatte ihmisten arvoa. Kuinkahan moni puolisoistanne oikeasti on kertonut kumppaniensa määrän?.

TIEDÄN nämä asiat, kun itse olen neitsyyden naiseltani vienyt ja tuntenut hänet yläaste-ikäisestä asti.

Vierailija
14/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistasi 24/7, et ole päästänyt illanviettoihin, pikkujouluihin..

Vai olisikohan hän siellä voinut kenties maistaa?

=)

Oletko paljon parempi ihminen? Kuinka tämä paremmuutesi ilmenee kanssaihmisille? Kerro faktaa, sitä kaivataan tuollaisen yleistyksen jälkeen.

Vierailija
15/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

7:lle Ja tietenkin olet vahtinut

=)

Oletko paljon parempi ihminen? Kuinka tämä paremmuutesi ilmenee kanssaihmisille? Kerro faktaa, sitä kaivataan tuollaisen yleistyksen jälkeen.

Minäkö parempi ihminen???? En tasan ole! Ihan tavallinen puutteessa elävä, käteen vetävä mies joka tekee naiselleen mitä vaan kun se aika koittaa.

Missä olen yleistänyt paremmuuttani? Mitä VIT**?

-7

Vierailija
16/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tässä ketjussa toi yks ei kestä sitä, ettet arvosta jakorasiaa....

Vierailija:

Vierailija:

7:lle Ja tietenkin olet vahtinut

=)

Minäkö parempi ihminen???? En tasan ole! Ihan tavallinen puutteessa elävä, käteen vetävä mies joka tekee naiselleen mitä vaan kun se aika koittaa.

Missä olen yleistänyt paremmuuttani? Mitä VIT**?

-7

Vierailija
17/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 on se " lähinnä oikeaa" oleva vastaus.

Miehen mielestä nainen kuluu käytössä, niin se vain on. Jos joku väittää pitävänsä ajatuksesta, että 20 äijää on survonut kulliaan vaimoon, valehtelee.

Vaikea olla rehellinen tässä asiassa, kuten tunteissa yleensä. Mutta asian hyväksyminen on parempi kuin selittely.

Vierailija
18/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep

Vierailija
19/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä keskitie on kyllä paras, eli liian monia ERI seksikumppaneita ei saisi olla muttei nyt aivan kokematonkaan paras ole. Näin itse ajattelen miehistäkin (5-10 seksikumppania ehkä optimi, voi olla vähän enemmänkin ollut muttei mielellään 20->).

Kulumisteorian mukaan mulla mahtaa olla ihan toivoton tilanne, kun harrastetaan mieheni kanssa melkein joka päivä ja yli kymmenen vuotta jo harrastettu ja alkuun monta kertaa päivässä oli ihan normi. Mutta ei tuo kyllä ole valittanut (kuin nautinnosta)!

n31

Vierailija
20/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan seksikumppanien määrästä, ei seksin määrästä.