Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kaikki mitä moni voi vaan toivoa.

Vierailija
14.02.2008 |

On ihana mies, poika ja tyttö, omakotitalo ja se koirakin. Menopelejäkin on vaikka kuinka. Raha ei ole ongelma, voisin jopa väittää että ollan, jos nyt ei rikkaita, niin ainakin varakkaita.

Siis mikä mättää? Se että mä olen ihan vitun tylsistynyt! Järki sanoo että mä olen oikeesti typerä, mulla on asiat hyvin ja mä " valitan" (en ole tästä kenellekään puhunut). Mä en edes tiedä mitä mä sitten haluaisin? Lähdenkö mä vaan tästä (tekis mieli) vai mitä? ja tulenko mä edes onnelliseksi, tavallaan sitä nyt olen, mitä mä haen? Lapset on mulle rakkaimpia ja miestäkin rakastan, intohimo on kyllä jo jäänyt vaikka hellyyttä mä kuitenkin saan.

Mä en tajua! Mä olen varmaan hemmoteltu paska, jolle ikinä ei ole mikään hyvä!!

Saa haukkua, ehkä mä olen sen tarpeessa. Kaikkein kivointa olis jos joku on kokenut samoja tunteita ja kertoisi niistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mEnisit harrastukseen mitä et voi tehdä kotona ja tavanomaisten kavereittes kanssa. Huomaat ettei se ole vain siinä. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti, mitä sinä haluat, äläkä suorita elämää ulkositen standardien mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on masennus. Jo vuosia muhinut... sitkeä kuinen apatia - vaikka kaikki pitäis olla nii hyvin. Nyt mulla on lääkitys, ja ehkä tämä tästä vielä...

Googlaa ' masennustesti' ja jos näyttää et sulla on tuon suuntaista ongelmaa, niin hae apua. Jos raha ei oo ongelma, niin suoraan vaan kunnon psykiatrille. Terveyskeskuksestakin saa apua jos ei jaksa maksaa.

Vierailija
4/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on ratkaistava. On taloudellista ahdinkoa, sairautta ym. Mutta mulla on jotain mitä teitä puuttuu. Mulla on kipinä elää ja toivo ja taistelutahto. Kaikesta huolimatta mä koen, että mulla on arvokas elämä, joka palkitsee mut voittajana.

Vierailija
5/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieti, mitä sinä haluat, äläkä suorita elämää ulkositen standardien mukaan

Mä olen saanut kaikki mitä vaan voi saada mielestäni. Mitään standardielämää mulla ei kyllä ollut koskaan mielessä. Tähän on vaan tultu.

Emmä tiedä? Kavereita ja ystäviä tapaan, ja saan vapaa-aikaa jos sitä tarvitsen. Mä vaan taidan muuten olla ihan vitsin tyhmä.

No, meen nukkumaan. Kiitos siitä että joku viitti lukea, ja kommetoidakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä