Lääkäri otti papa-kokeen ilman hanskoja.
Joutui siis käsin auttamaan mm. spatulaa asettaessaan. Huomasin hanskattomuuden vasta kun oli valmis ja päätti tunnustella vielä kohtua ja silloin laittoi kyllä hanskat. Hieman kyllä ällötti koko äijä.
Kommentit (10)
Olisipa keksitty juttu, mutta ei todellakaan ole.
Ap
JA, ensinnäkin, papaa otettaessa ei tarvitse koskea käsin potilaaseen. Ja toiseksi, lääkäri EI koske potilaan alapäähän hanskoitta. Että tuskin oot kokenut mitään väärää. Sitä paitsi, jos lääkäri istuu jakkaralla alapäässäsi, niin miten voit nähdä onko hänellä hanskat vai ei? Minulle on ainakin useasti käynyt potilastyössä niin, että olen ottanut papan, pyyhkinyt näytteen lasille, fixannut näytteen kiinni lasiin fixausaineella jota AINA menee hanskaan jolla lasia pitelen, ja sitten olen joutunut vaihtamaan hanskat noustessani seisomaan tunnustellakseni potilaan kohdun ja sivuelimet. Ikinä en samoilla hanskoilla mene potilaan alapäätä pitelemään. Tuskinpa kukaan lääkäri tosiaan suostuu paljain käsin koskemaan potilaan alapäähän...
Yksi hanska olisi toki riittänyt, mutta hän joutui koskemaan alapäähäni hieman.
Ap
Enkä silloinkaan pidä lasia kädessä, vaan se on käsipaperin päällä pöydällä.
Vierailija:
Yksi hanska olisi toki riittänyt, mutta hän joutui koskemaan alapäähäni hieman.Ap
Joutui koskemaan alapäähäsi hieman. Voi jestas. Kauheaa!
laittoi sitä spekulaa ? se lekuri siis ?
joten joutui toisella kädellä avustamaan paikalle laittoa ja siinä tilanteessa koski alapäähäni.
Ap
Oiskohan ollut spekula... Jos puhut totta, niin aika ällö juttu.
T:th