Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvosteli kotiani

Tapailin miestä
23.07.2023 |

Tapailin miestä ja kutsuin miehen kotiini. Kysyin mielipidettä. Mies kysyi haluanko rehellisen vastauksen. Joo halusin ja mies sanoi että kodistani saisi kyllä kodikkaan jos tekisi suursiivouksen. Tavaroita ihan liikaa joka paikassa ja myös vaatteita. Ei viihtyisi siellä pitkään. Seiniä kannattaisi maalata etenkin eteinen kaipaa remonttia mies sanoi. Mies oli perusteellinen ja sanoi että keittiöni on katastrofin partaalla. Ei siellä ruokaa tekisi mies sanoi. Myönnän kyllä että on liikaa tavaraa mutta en odottanut että mies olisi niin suorapuheinen joten tuli paha mieli. On varmaan totta etten saa miestä jos en hankkiudu ylimääräisestä tavarasta eroon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä kysyit miehen mielipidettä. Ja mies vastasi.

Jos ei halua kuulla vastausta, ei varmaan kannata edes kysyä mielipidettä, omasta kodista varsinkaan.

Vierailija
2/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 'Mies teki xx' -jankkaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, haluan tuollaisen :D

Vierailija
4/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan palkkaat siivoojan ja remppamiehen.

Vierailija
5/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä viettäisi aikaa tuollaisen miehen kanssa

Vierailija
6/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaalista sortoa. Mies halua alistaa sinut jo tapailuvaiheessa. En ikinä kokisi kotiani turvalliseksi tilaksi jos siellä olisi tuollainen mies.

Vierailija
7/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy, jos et halua kuulla vastausta.

Vierailija
8/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauskaa aatella tämä asetelma toisin päin.

Vierailija
9/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen kämppä oli niin kiva, ettei pummia meinannut saada ulos. Jäi syömään jääkaappia tyhjäksi. Kehuskeli miten viihtyisä asunto ja että on kuulempa parempi kuin jollain toisella naisella. 

Vierailija
10/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni haukkuu aina kotiani, ja myös minua. Pitäisi laihduttaa ja olla syömättä ja olla tehopakkaus kodinhoidossa, niin omani kuin hänenkin.

Vierailija
11/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koti, jossa aidosti viihdyt vai mies? Tärkeitä tarpeita molemmat, kummasta tingit?

Vierailija
12/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä kohkaat? Ensin nillität, kun "olet pyytänyt rehellisen mielipiteen kropasta" ja nyt sama nillitys kodistasi. Tuleeko myöhemmin auto, mökki, ystävät, sukulaiset, ruuanlaittotaito ja mitä ikinä keksitkään.

Vierailija
13/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perusteellinen vastaus, ja ilmeisesti osuva mieheltä? Jos asunto on täynnä roinaa ja on rempan tarvetta, niin tokihan sen huomaa. Ja jos miehellä itsellään on kämppä kunnossa.

Ei hän välttämättä tarkoittanut loukata (vaikka varmaan harmittaa kun noin rehellisesti sanoo huonot asiat, kun tulee ekaa kertaa kylään), mutta jos kysyy rehellistä mielipidettä, niin odottaa saavansa juuri rehellisen mielipiteen. Voishan sitä kaunistella, mut miehet ei semmoista ajattele ^^

Itse henkkoht oon tosi tarkka kämpästä, että sanoin nykyiselle aviomiehelleni, kun näin hänen järkyttävän sotkuisen kämpän, että minä sitten pidän paikat kunnossa, et jos hynttyyt laitetaan yhteen niin meiän koti ei näytä tältä xD

Eipä tuo pelästynyt ja on nykyään oikein siisti mies, joka viittaa itse vaatteetki komeasti kaappiin. Eikä se, itse hoidan mielelläni kodin, kunhan mies hyväksyy sen. Toki osallistuminen on iso plussa.

Joo, vähä asian vierestä. Mut hyvä mies on rehellinen mies.

Vierailija
14/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään ole kivaa, että mielistelee ja kehuu, vaikka totuus on toista. Joku päivä totuus tulee ilmi. Sotkuinen koti ei ole mukava.

Vierailija
15/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tyhmä, kun luetteli tuohon tyyliin vikoja, mutta sinä olit kyllä tyhmempi, kun pyysit rehellistä mielipidettä.

Vierailija
16/16 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä sitten, että milloin voi aloittaa. Sen verran perusteellinen arvio, että varmaan on tekijä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä