Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei varmaan sais kysyä, mutta vaikuttiko suhteeseenne se että mies näki vauvan tulevan ulos?

Vierailija
13.02.2008 |

itse esikoista odottelen ja mietityttää vaan? Kun ne miehet kuitenkin on sellaisia seksikeskeisiä, pystyykö sen jälkeen näkemään enää naistaan haluttavana?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sellaista huolta meillä!

Vierailija
2/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kätilöt hääräsi siellä alapäässä. Ei siis suorastaan nähnyt vauvan tuloa ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että mies tajuaa miksi seksihommat on otettava alkuun varovasti.

Älä murehdi. Jos et ole itsellesi hankkinut ihan täyttä ääliötä (anteeksi) , niin tuo on turha huoli.

Vierailija
4/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kurkkinut kameran kanssa jalkoväliini.

Kaipa jotain eritteitä näki, mutta haluaa kyllä edelleen :)

Vierailija
5/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä on kyllä sujunut ihan normaalisti sen jälkeenkin.

Vierailija
6/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole synnytyksillä ollut vaikutusta seksielämään noin psykologisesti.

Vierailija
7/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis nähnyt suoraan jalkojeni väliin sen enempää kuin minäkään. Näki sitten niinkuin minäkin, kun vauvanpää puski ulos, mutta ei liiemmin värkkiä josta tuli ulos. Ei traumoja miehelle, vaan hyvä lähentävä kokemus. Oli mukavaa pussailla synnytyksen jälkeen.

Vierailija
8/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki kyllä sieltä alapäästä kaiken, ja näytti hyvin huolestuneelta mutta ei tosiaan mitään vaikuttanut mihinkään.

Vierailija
9/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä seksit tulleet mieleen miehelläkään siinä vaiheessa kun synnytys oli. Kestipä ehkä selibaatin paremmin toipilasaikana kun oli nähnyt kuin koville otti. Hävisi myös viimeiset häveliäisyydet väliltämme. Mies ei ole mies eikä mikään jos ei ole synnytystä nähnyt, näin se vaan minusta on.

Vierailija
10/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattomaan!! Toiset ihmiset ovat herkempiä kuin toiset. Pysykööt isit siellä pääpuolella!

Vierailija
11/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istui siinä minun vieressä ja tuki minua (ei siis katsellut sinne alapäähän). Synnytys ei ole ainakaan negatiivisesti vaikuttanut meidän seksielämään, ehkäpä päinvastoin :-)

Vierailija
12/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymät ja kahdelta vieläpä istukatkin. Ei ole seksiä huonontanut, päinvastoin!!

Vierailija
13/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa johon uskoin oli oma mieheni ja niin se sai olla sanomassa paljonko päätä näkyy ja tavallaan ohjata lapsen ulos. Tän jälkeen on perheemme lisääntynyt vielä viidellä ja aina on ollut mukana, sektion jälkeen kun olin nukutuksessa, kylvetti lapsen omin avuin, ja hoiti sen ensimmäisen viikon , kun palautumiseen tuli takapakkia minulla.

Vierailija
14/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoisen syntyessä pysyi visusti siellä pääpuolella. Toinen lapsemme jouduttiin sitten väärän tarjonnan vuoksi auttamaan ulos imukupilla ja sitä mies halusi katsoa. Näki siis koko homman kaikessa kaameudessaan, mm sen miten minä repesin tosi pahasti.

Ei ole vaikuttanut meidän seksielämään, ihan normaalisti tuo ukko mnua haluaa edelleen.

Vierailija
15/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen vauhti vaan kiihtyy =) Joka päivä haluaisi.

Vierailija
16/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pettynyt häneen...:(

Vierailija
17/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki kyllä kun pää oli puoliksi ulkona ja paikat kireänä siinä pään ympärillä. Näki epparin leikkaamisen ja istukan.

Ja ei mitään vaikutusta haluihin. Halua oli kyllä mutta halusi olla erityisen varovainen alkuun kun oli nähnyt mihin piti venyä jne. synnytyksessä.

Tämä oli vähän hankala tilanne kun olisin halunnut kunnolla seksiä sen jälkeen kun eppari ja pieni repeämä sen jatkona oli parantunut. ;-)

Vierailija
18/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset on olleet meitä lähentäneitä kokemuksia. Mies sanoikin, että ei hänen isänsä ikäluokka voi ymmärtää mitä nainen on käynyt läpi, kun ei ole synnytyksessä ollut mukana. Arvostaa minua, mutta toisaalta seksielämä toimii kuin ennenkin, eli ei miehen haluja ole hiljentänyt.

Vierailija
19/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa synnytyksessä mies mukana, ja katsoi kyllä sinne jalkopäähänkin. On mm. kuvaillutt mulle värikkäästi miltä näyttää kun väliliha leikataan...

Vierailija
20/45 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikkien miehien pitaisi automaattisesti pysytella vain paapuolessa? On naisia, joita synnytyksen lahikatselu tai kuvaaminenkaan ei tippaakaan haittaa ja miehia, joita se kiinnostaa. Kukin tavallaan!

Lohdullista tietenkin on, etta sielta ylapaasta ei paljon mitaan nae eli synnytyksessa voi mies hyvinkin olla eika tartte yksityiskohtia nahda.