Ei varmaan sais kysyä, mutta vaikuttiko suhteeseenne se että mies näki vauvan tulevan ulos?
itse esikoista odottelen ja mietityttää vaan? Kun ne miehet kuitenkin on sellaisia seksikeskeisiä, pystyykö sen jälkeen näkemään enää naistaan haluttavana?
Kommentit (45)
Ja näitäkin aina joskus sattuu, että miehelle tuleekin huono olo verestä tms. Harvinaista kuitenkin, kun ei tosiaankaan sinne jalkopäähän ole mikään pakko mennä kurkkimaan.
Itseäni synnytykset ovat auttaneet paremmin hyväksymään itseni sellaisena kuin olen.
Sovittiin että ei käy siellä alapäässä kurkkimassa, se oli mun pyyntö mutta sopi myös miehelle. Synnytyksessä oli muuten ihan alusta loppuun mukana, mutta vain siellä pääpuolessa.
Mun mies heitti joskus, ettei suostuisi tulemaan synnytyssaliin, mutta sanoi myöhemmin että se oli vitsi.
Jalkani oli kätilön ja miehen lantioon tuettuina, joten väkisin siitä mies näki kaiken. Sieltä sitten kertoi minkä verran päätä näkyi. Meillä synnytyksen näkeminen ei ole ainakaan negatiivisesti vaikuttanut tai mitenkään järkyttänyt miestä.
Ja musta meidän seksielämä on parempaa kun ennen lapsia. Viimeisimmästä synnytksestä on kohta 3 vuotta, eikä se seksielämä heti sujunut kun vauva heräili ja väsytti mutta nyt sujuu senkin edestä.
Tunsin itseni todella rumaksi ja epähaluttavaksi varmaan vuoden synnytyksen jälkeen. Häpeilen vieläkin alapäätäni, vaikka synnytyksestä on kulunut kohta kolme vuotta. En suostuisi esim. suuseksiin muuten kuin pimeässä jne.
ei ole seksikeskeinen!!!! ei vaikuttanu suhteeseen. Nyt olen raskaana ja mies oli samas huonees ku tehtiin sisätutkimusta, ei edes jalkoväliä nähnyt, mutta komensin sen silti katselemaan seiniä. Ku nolotti oma jännitys tilanteessa enkä halunnu miehen luulevan että muhun oikeasti sattuu. Synnytyksissä ei ole nolottanu tms. vaikka mies enemmän töllistelikin.
Ja tsemppasi kanssa koko ajan antamalla valiaikatietoja, mita nakyy jne. Kerkes kylla piteleen kadestakin ja silitteleen, pitka synnytys kun oli. Ja nyt siis kaksi lasta ja kolmatta haaveillaan. Eli ei estoja...
parempaa on seksielämä ollut synnytysten jälkeen ja se on yhteinen mielipide....
toki siinä näkee yhtä ja toista, mutta joka päivä seksi on meidän suhteessa, ja lapsi 2kpl, että tuskin on ainakaan negatiivisesti vaikuttanut meidän suhteeseen tuo ;)
alapääni ohi ja katsoi ja tokaisi, että tuolta tulee verta.
Sen jälkeen onkin pysynyt pään puolella. Meillä on nykyään neljä lasta, joten ei katsominen seksihaluja viennyt ;)
Mieheni arvostaa valtavasti sitä " työtä" , jonka olen tehnyt kahden lapsemme synnytyksissä, kun on nähnyt ihan kaiken lähietäisyydeltä. Tuskin hänellä on seksi ollut synnytysten aikana mielessä, vaikka samoilla alueilla liikuttiinkin.
Eikä minulla myöskään ollut mitään ongelmaa päästää miestäni katsomaan myös jalkopään näkymiä - päinvastoin olin melkein hieman kateellinen, että hän pääsee näkemään vauvan syntymän paremmin kuin minä.
En halunnut miestä sinne tuijottelemaan. Yhdessä tultiin siihen tulokseen että, se ei oo mikään kiva näky, joten jos mahdollista niin ei katso.
Mieheni näki kyllä kaiken mitä alapäässä tapahtui, ja on kyllä sen jälkeen jaksanut kehua miten naiset on ihmeellisiä kun sellaisen työn tekevät.
Ei ole siis seksielämään vaikuttanut yhtään mitenkään, ainakaan huonontavasti. Me nyt ei mutenkaan olla oltu mitenkään erityisen häveliäitä noissa alapääasioissa...
meillä ei varmaan olisi koko vauvaa, ellei mieheni olisi hihkaissut kesken synnytyksen, että " hyvä kulta, mä näen sen päälaen jo..." . Tämän jälkeen mulle tuli kauhea kiire pusertaa vaavi pihalle, ettei mies nyt liikoja kerkiä sinne tuijottelemaan ;) Olin jo meinannut luovuttaa koko touhun, kun tuntui, ettei vauva tule milloinkaan ulos, mutta tuo antoi uutta puhtia. Meilläkin mies kyllä oli enemmän mun pääni tasalla, mutta kerkisi mokoma vilkaisemaan...
Seksi sujuu ihan yhtä hienosti kuin ennenkin, tosin meillä on nyt tuollainen " toiminnankeskeyttäjä" pinnasängyssä, mutta muuten...
ja siinä synnytyksen edetessä kätilö huomasi mieheni olevan suureksi avuksi synnytyksessä, joten siinä ponnistusvaiheessa kätilö pyysi miestä avuksi, mä ponnistin tytön maailmaan siten että vasen jalka oli miehen rintakehää vasten, oikea kätilön. Eli mies tosiaan näki aivan kaiken. Mutta ei todellakaan ole tuo kokemus huonontanut seksiä, päinvastoin lähensi meitä entisestään. :)
Selvittiin kaikki 3 hengissä vaikka mun ja tytön henki olikin hiuskarvan varassa..
Esikoista odottaessa hän oli vähän epävarma mukaan tulostaan, mutta se onohtui välittömästi kun oltiin tositomissa. Toisen ja kolmannen synnytyksissä häntä ei olisi saanut pidettyä enää pois millään.
Kolmannen synnytyksestä oli myöhästyä, tuli perinteisesti kaikkia punaisia päin matkalla sairaalaan.
ainakaan mies siellä jalkopäässä ollut, vaan mun pää-päässä, piti kädestä jne. Kätilökin ohjeisti miestä olemaan siellä pääpuolella.