Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kannattaa kiinnittää hoitopaikassa huomiota?

Vierailija
06.02.2008 |

Lapsemme on menossa hoitoon ja nyt etsitään sopivaa hoitopaikkaa. Olen valkannut muutaman ryhmiksen missä menen käymään ennen hoitopaikka hakemuksen täyttämistä. Lapsemme on hoitoon mennessään 1 v 8kk.

Tietysti turvallisuus ja henkilökunnan asenne on tärkeitä. Antakaa vinkkejä mistä asioista näkee onko hoitopaikka hyvä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei päästy mihinkään tän alueen hoitopaikkaan. Saadaan olla kiitollisia, että on edes naapurikaupunginosasta. Terveiset Helsingistä.

Vierailija
2/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla olisi ollut myös päiväkoti ja muutama perhepäivähoitaja. Nämä kaksi ryhmistä olen valinnut hoitolasten määrän ja hoitajien koulutuksen ja sijainnin mukaan.

Ilmeisesti täytyy luottaa tunteeseen. Puhelimessa molemmissa paikoissa vaikutettiin oikein mukavilta, käymään saa tulla milloin vain jne.

Lapsen hoiroon laittaminen ei pelota enää niin paljon.

Kiitos vastauksista

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siisteys on aika tärkeää ja myös hygienia niin muiden lasten kuin hoitohenkilökunnan, lelut, turvallisuus, pihan turvallisuus, joustavat ajat ruuan laatu, virikkeet .

Vierailija
4/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele sitä fiilistä siellä, miten hoitajat lapsia kohtelevat ja vaikuttaako mukavalta. Tietty noi turvallisuus asiat jne. Olen itse ollut töissä useassa päiväkodissa ja kaikkiin en lastani veisi hoitoon.

Vierailija
5/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso hoidossa olevien lasten silmiä-yleisesti iloisia/pelokkaita

onko lapset puhtaita(ei puuroa suupielissä)

haiseeko joku/jonkun vaatteet tupakalta

onko hoitopiha turvallinen

onko hoitop yl turvallinen

onko hoidossa olevat lapset terveitä/sairaita

miten hoitajat suhtautuvat lapseesi-antavatko lapsen tutustua rauhassa-häsäävätkö liikaa

hoitop siisteys

ruokalista/ tekevätkö itse vai tuleeko jostain