Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
1761/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjo Hiidenmaa, oli mukava koulukaveri.

Pekka Sauri saa sitä, mitä luokan pojat ei!

Vierailija
1762/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riku Niemisen. Kiva, kaikkien kaveri jo silloin.

Samassa koulussa ollaan oltu, oli mun siskon luokalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 01:05"]Viljasen Saaran ja Teemun kanssa olin samaan aikaan koulussa. Teemu oli kunnostautunut koulukiusaaja, Saara oli mukava jo ala-asteella. Harmi vain, että Teemun kiusaamat ihmiset kostivat sitten Teemun käytöksen pikkusisko-Saaralle.:(

Kerrotko vielä ketä nää on?

Google auttaa paljon.

Vierailija
1764/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Antti Luusuanniemem kanssa samassa koulussa aikoinaan. Oli mukavan oloinen tyyppi jo silloin, samanlainen on vielä nykyäänkin.

Vierailija
1765/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Evilän Juhani-isän kaa. Oli kuitenkin kai vuoden tai pari vanhempi kuin meikä. Jouduin juoksemaan hänen parinaan 60 metriä urheilutunnilla. Hän oli miltei maalissa kun minä vasta otin ensimmäisiä askeleitani. -- "Joogalentäjä evp" (polvi kipeytynyt), 72 v.

Vierailija
1766/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kesyssä ala luokalla kun yläluokalla oli Suvi Lukkarinen kaunis pitkä vaalea tyttö .Me nuoremmat sitä tietty ihailtiin .Siitä tuli sitten Miss Suomi 1976.

Yhtä luokkaa alempana minusta oli hiljainen kiltti poika ,joka aina tuli meidän kahden tytön  seuraan se ei tykännyt olla luokkansa poikien kanssa .Se oli Tarmo Uusivirta jo siihen aikaan Tare  Hänestä tuli sitten kuuluisa nyrkkeilijä joka voitti amatöörinä 171 ottelustaan 150 ja kaksi MM hopeaa ja EM  kultaa 1979 ja Pohjoismaiden mestari oli kahdesti siirtyi myöhemmin ammattilaiseksi ja voitti 31 ottelusta 24 .

Oli surullista kuulla ,että lukea että elämä sitten päättyi niin surullisesti .Ikinä en olis uskonut että meidän kiltti ja hiljainen puhekaveri olisi nyrkkeilijä tulevaisuudessa .

Oma matikan opettajani Matti Pulli tuli sitten myöhemmin kuuluisaksi Hiihtoliiton Valmentajana  ja erityisesti  tietysti Matti Nykäsen valmentajana.

Matti Pulli oli vaimonsa kanssa meidän Kesyn opettajia  ja tosi mukava opettajana kuivan huumorin kera .

Kesy eli Keski -Suomen Yhteiskoulu oli oppikouluni Jyväskylässä 

Vierailija
1767/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Antti Luusuanniemem kanssa samassa koulussa aikoinaan. Oli mukavan oloinen tyyppi jo silloin, samanlainen on vielä nykyäänkin.

Mitäs koulua Antti kävi? Mä olin samaan aikaan duunissa Uudenmaankadulla hetken aikaa. Oli jo Teakissa silloin, mutta myi lapsuudenkaupungissaan lehtiä vielä ja hiton hyvin myikin. Oli reipas, kohtelias ja hauska silloin ja tuntuu olevan vieläkin, kun näkee. Harvoin nähdään ja ihmettelenkin, että miten voi muistaa. Varmasti on ihmisiä elämänsä aikana nähnyt ja sitten tämmöistä ysäriaikaista duunikaveria moikkaa tuosta noin vaan ja kyselee kuulumiset.

Vierailija
1768/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa opinahjossa kuin Anders Celsius ja Carl von Linné. En kuitenkaan samaan aikaan.

"Ei kuitenkaan samaan aikaan" 😍

Vierailija
1769/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin, yläasteella. Terkkuja Pirkkalasta (aikoinaan)!

Vierailija
1770/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjo Hiidenmaa, oli mukava koulukaveri.

Julkkis,,nevöhööd

Vierailija
1771/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin kekkosen urkin kanssa samalla luokalla amiksen sähkö puolella kyllä tupakki paloi ja perjantai kolkotti aina kossupullon ykösellä 1

Vierailija
1772/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samalla luokalla vanessa forsmanin kanssa jolle menetin myös poikuuteni.

Vierailija
1773/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs olin samassa vesisateessa Matti & Teppo-lauluduon kanssa. Ja kerran kosketin hiihtäjälegenda Juha Miedon vanhaa suksea !

Vierailija
1774/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa yläasteella rinnakkaisluokalla Mikko Suursalmen kanssa. Luumäki/Taavetti 1989-1990.

Vierailija
1775/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutiaisen, halostan, tuomenojan ja lippsosen ja heinäsäkin kanssa oltiin  erityiskoulussa.

Vierailija
1776/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kyliltä on tullut niin paljon suurmiehiä ja -naisia, jotkut jopa julkimoiksi päätyneitä, etten viitsi heitä kaikkia tähän ruveta luettelemaan.

Jopa se koulu, jossa opintieni aloitin on erityisen kuulun, henkilön suunnittelema. Mahtaakohan siitä esim johtua, että koen nykyisessä asuinympäristössäni olevani aivan sivistymättömän porukan keskellä. Hmmmmmm.

Voi,voi. Harmi kun en minä ole päätynyt suureksi ihmiseksi, yliopistoihmiseksi. 

Mutta toisaalta, eiköhän heitä löydy jokaisen paikkakunnan mainekaartista.

Vierailija
1777/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kyliltä on tullut niin paljon suurmiehiä ja -naisia, jotkut jopa julkimoiksi päätyneitä, etten viitsi heitä kaikkia tähän ruveta luettelemaan.

Jopa se koulu, jossa opintieni aloitin on erityisen kuulun, henkilön suunnittelema. Mahtaakohan siitä esim johtua, että koen nykyisessä asuinympäristössäni olevani aivan sivistymättömän porukan keskellä. Hmmmmmm.

Voi,voi. Harmi kun en minä ole päätynyt suureksi ihmiseksi, yliopistoihmiseksi. 

Mutta toisaalta, eiköhän heitä löydy jokaisen paikkakunnan mainekaartista.

Kyllä mä luulen, että se erityisen kuulun henkilön suunnittelema koulurakennuskin on joissakin suhteissa sivistykseen vaikuttanut. Kyllä, ei noissa massatuotantoa olevissa parakkikouluissa voi mitenkään sivistynyttä kasvatusta saada. Hmmmmmmmmm.

Vierailija
1778/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin pikkupaikkakunnalta, josta tuntuu nousevan julkimoita. Ikätovereitani ovat olleet tangokuningatar Eija Kantola ja uutisankkuri Tomi Einonen. Eijan muistan hyvin nuoruudesta, mm. koulusta ja naapurustosta. Hän on aina ollut samanlainen, ystävällinen ja yhtä hymyä, jo ennen julkisuuttaan. Minuakin nuruudessa tervehti, vaikka emme mitään ns. ystäviä ole koskaan olleet. Hän on pari vuotta minua vanhempi.

Myös ns. Daltonin veljekset, jotka ovat ko. paikkakunnalla saaneet kyseenalaista julkisuutta, ovat samaa ikäluokkaa. Pikajuoksija Tuija Helander ja Darude ovat kotoisin sieltä, mutta ovat joko muutaman vuoden vanhempia tai nuorempia kuin minä, ja asuivat eri taajamassa. Ja monia muitakin tunnettuja ihmisiä on noussut paikkakunnalta.

Vierailija
1779/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha perälän

Vierailija
1780/2176 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Franzenin kanssa Mäntän lukiossa olen ollut yhtä aikaa. Oli todella suosittu, sekä tyttöjen että poikien keskuudessa, pokien kanssa oli hyvää kaveria ja tytöt oli rakastuneita häneen. Oli supliikki ja ylöspäin suuntautunut, ja mieleeni jääny ihmisenä joka otti kaikki huomioon eikä syrjinyt ketään. Kaikin puolin mukava ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi