Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Noh melkein julkkis oli kauppiksessa samaan aikaan eli suurin pudottaja valmentajan vaimo Tiina. Hän oli sellainen super-pissis ja katsoi muita pitkin nenänvartta.
Sama. Erään julkkiskokin puoliso. Oli todella ylimielinen ja koki olevansa parempi kuin työläisten lapset. Ei suostunut esim. samoihin leikkeihin tai työläisten lasten synttäreille. No, onhan hän sentään nykyään miehensä lafkan apukokki. Saavutus sinänsä niin hienolle ihmiselle.
En samalla luokalla, enkä samassa koulussa, mutta samassa harrastuksessa. On nykyään tunnettu näyttelijä(tär). Ylimielinen, ilkeä ja pomottava kiusaaja, harrasti sitä kuulemma koulussakin varsin ansiokkaasti. Julkisuudessa antaa täysin toisenlaisen kuvan itsestään. Nimeä en kerro, mutta joku saattaa (ehkä) arvata em. perusteella..
Minun nuorin poika oli Urkin kanssa samassa eskarissa, oli jo silloin kova naisten mies ja kaljupää.
Jarkko Ahola, Anna-Maija Tuokko, Satu Tuomisto, Viialan yläaste/lukio. Varmaan joku jo maininnut samat mutta en todellakaan ala selaamaan kaikkia 86 sivua ennen tätä.
Lasketaanko BB:ssä ollut Iida Repo? Ei ole julkisuudessa ollut muuten mutta ala-astetta kävi Rasin koulussa samaan aikaan, yläasteellakin ehkä samaan aikaan vaikken tätä erikseen sieltä muistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiän ja Tuomon (muusikko, Prättälä). Samasta koulusta on muitakin pienesti julkisuudessa olleita (media-alan) ihmisiä.
Liikunnanopettajana Arto Bryggaren vaimo, melkein julkkis :)
Ai se ex-vaimo Lotta? Olin hänen kanssaan samalla kurssilla kerran, ei ollut vielä Arto Bryggaren vaimo, vaan Arto oli hänen (vanhempiensa) perhetuttu 😄
Aika moni yllättäen, kun alkaa miettimään. Journalismin, tv-viihteen, mallimaailman, lääketieteen, politiikan, urheilun, taloustieteen ja taiteen aloilta. Aika hurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Smuran serkku oli rinnakkaisluokalla.
Mun serkkuja on julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen yks pahimmista koulukiusaajista,olin vuotta alemmalla luokalla
.Oho! Vaikuttaa julkisuudessa sympaattiselta.
En ihan usko tuota kiusaamisväitettä. Olisikohan niin, että häntä kiusattiin erilaisuutensa takia ja sitten otti itse aseman, jolla ei kiusata? Jos oikeasti vain itse kiusasi, takuulla nyt katuu.
Tomi Markkolan kanssa yläasteella.
Oli todella mukava ihminen jo silloin ja suosittu. Viihdytti esiintymällä koulun juhlissa.
Hieno mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Kurrin kanssa samaan aikaan Sotungissa.
Samoin 😊
Englannin opettaja kuulema kysyi että "jääkiekollako Jari meinaat perheesi elättää?"
Kukas teillä oli englannin opettajana? Rehtori Virtasen vaimo?
Duudsoneiden HP oli meidän opettajana yhden lukukauden Seinäjoella. Jos tämä lasketaan. Oli pidetty opettaja ja äikän numerokin nousi heti :D. Osallistui kaikkiin teemapäiviin ja piti kerran tunnin balleriinan asuun pukeutuneena.
Myös koko softenginen soittajat ja laulaja oli samalla yläasteella, mutta pari vuotta ylemmällä luokalla.
Kurikan kansalaiskoulu vuosina 1963-1965, luokat 7 ja 8C. Koulun kuuluisin oppilas Juha Mieto oli luokkatoverini. Tämä koulu vastasi nykyistä yläastetta. Oli tarkoitettu niille jotka eivät halunneet (päässeet) oppikouluun (lukioon) Juha tykkäsi kovasti puutyötunneista ja urheilusta ja oli suosittu oppilas.
Vierailija kirjoitti:
En nimeä rupea kertomaan, mutta eräs julkisuuden henkilö, joka oli todella paha kiusaamaan muita oppilaita yläasteella kun olimme samalla luokalla ja on myöhemmin julkisesti puhunut siitä, että kuinka häntä itseään juuri yläasteella kiusattiin.
Se joka vei toisten poikaystäviä ja kehui että kaikki kadehtineet hänen hiuksiaan ja haukkuneet peruukiksi? Vaikka sillä ollut hiusjatkeet aikuisikänsä. Oliko muuten sama joka aikuisena kiusasi kuntosalilla miestä salakuvaamalla?
Näitä juttuja kun olen Ylivieskasta päin asuvilta sukulaisita joskus kuullut.
Huttusen Paavo.Umpijuoppo,mutta onnellinen työtön.Parhaiten tunnetaan siitä kuvasta jossa se on Paavin vierellä.
Mun ystävän sisko oli samassa koulussa Antti Tuiskun kanssa.
Olivat moikkaustuttuja.
Antti oli jo iso stara, kun näkivät Lauttasaaressa, kävelivät vastaan. Antti oli moikannut, halannut.
Se mies on kyllä .
Keltainen neste ei ole noussut
Olin Injektiopiikin, eli Jyri Hakomäen kanssa samassa koulussa Alahärmässä.
Olin aikoinaan Sanni Kurkisuon kanssa samalla yläasteella. Oli hiljainen ja kiusattu.
Näin Kekkosen 50- luvun lopulla Seinäjoella,kun kävi tutustumassa uuteen uimahalliin. Oli paljon väkeä paikalla.