Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
1801/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemen Yhteskoulun oppilaista 1950-60 luvuilla iso osa on ollut ja on edelleen lähinnä taiteiden alan julkkiksia.  Lista on liian pitkä tähän... kymmeniä....

Vierailija
1802/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter Franzenin kanssa Mäntän lukiossa olen ollut yhtä aikaa. Oli todella suosittu, sekä tyttöjen että poikien keskuudessa, pokien kanssa oli hyvää kaveria ja tytöt oli rakastuneita häneen. Oli supliikki ja ylöspäin suuntautunut, ja mieleeni jääny ihmisenä joka otti kaikki huomioon eikä syrjinyt ketään. Kaikin puolin mukava ihminen.

Sama. Tosin jo yläasteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatuissa elämissä aikanaan näytellyt piitu uski (laura). Koulussa pirkkona kutsuttu. Erittäin eloisa aika huomionhaluinen, pitkät palmikot oli ne muistan.

Vierailija
1804/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ole törmännyt missään kehenkään koulutovereistani miltään luokalta, eli uskomatonta, kyllä, taidan itse olla se eniten julkkis, kun olen televisiosarjaan, vasten normaaleja tapojani, päätynyt. Julkkikseksi ei onneksi tarvitse sentään itseään tituleerata.

Mutta koulun jälkeisessä elämässä olen törmännyt aika moneenkin julkkikseen (muutenkin kuin kaupassa saman hyllyn äärellä). Mainitakseni pari:

-Yhtenä viimeaikaisimmista muistuu mieleen ex-kiekkoilija Ossi Väänänen, kun jäi "yllättäen" tosi positiivinen mielikuva kaverista.

-Petteri Orposta vähän jäi vähän epäselvä fiilis. Joka tapauksessa selvästi suorasanaisempi kulisseissa, mutta ei ihan sillä otannalla tullut selväksi, oliko kettuilu puhtaasti hyvähenkistä naljailua, vai oliko mukana sittenkin pieni ripaus aitoa ilkeämielistä sanailua. Hieman ristiriitainen olo jäi.

Vierailija
1805/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen Päkän kanssa pyhäkoulussa.

Vierailija
1806/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä veetä se ap sulle kuuluu?

Tästä voi muodostaa sellaisen salaliittojutun, että toi kysyjä on joku ip-kyttä, se pystyy paikantamaan kirjoittajat katuosoitteen tarkkuudella ja sitten se saa selville myös nimen, ja kun sille kertoo kenen julkkiksen kanssa ollut samassa koulussa ja missä tämä koulu on, niin sitten se onkii siitä julkkiksesta tarkemmat tiedot ja yhdistellen asioista se pääsee meidän palstalle kirjottajien henkilökohtaisia asioita tonkimaan, eli se etsii kavereita sieltä menneisyydestä ja tunkee niitten pakeille jutteleen ja kyseleen ja sitten löytyy joku herkkujuttu tähän vauva-palstalle kirjoittajaan liittyen niin sitten se rupeaa tekemään kiusaa tälle vauva-palstailijalle.

Snaijaaks? Eli hakee nettikiusaajana matskuu...

Eihän kysytty kavereita, vaan samalla luokalla tai samassa koulussa olleita. Ei ne julkkikset mitään kavereita siis ole olleet, vaan saman ikäisiä, samassa koulussa.

Juu, et snaijannu teoriaa... kun kertoo niin avaa tietoja myös itsestään.

Vierailija
1807/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivuniemen Paula käväisi samassa koulussa, ja muistatteko Robinin, sekin kävi, mut ei sit kuiteskaa tää nuori Robin vaan se edellinen.

Ihan jees kumpikin, tosin Koivuniemen visiitti ei ihan järkeen uponnu et miks se teinejä kävi moikkaamassa.

Vierailija
1808/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo Ruudun, Jarkko Ruudun ja Raul Ruudun

Vierailija
1809/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviksen kanssa kävin ala-astetta. Oli kyllä hyvä esiintyjä jo penskana.

Vierailija
1810/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomo Ruudun, Jarkko Ruudun ja Raul Ruudun

Ketä ne on?

Vierailija
1811/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen kanssa käytiin samaan aikaan pyhäkoulua. Hän pääsi vähän pitemmälle kuin minä.

Vierailija
1812/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunoiden Linda.. joskus 2017?

Kaunis toki ja varakkaasta perheestä. Hyväkäytöksinen, toki. Humaani, kait?

Perussettiä.

Vierailija
1813/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirjo Hiidenmaa, oli mukava koulukaveri.

Julkkis,,nevöhööd

Kysy kuukkelilta, sivistä itseäsi.

Vierailija
1814/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittelin tohtoriksi samaan aikaan Matti Nykäsen ja Toni Niemisen kanssa. Taisi muuten Tuksu olla vastaväittelijänä.

Mikään pakko ei oo vastata joka ketjuun, jos ei ole mitään vastattavaa.

(Itse olen jokunen vuosi aiemmin vastannut aloittajan kysymykseen.)

Vierailija
1815/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Aalto. Oli ihan samanlainen kuin nytkin, ei todellakaan suosittu. 

Vierailija
1816/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny oli rinnakkaisluokalla kansakoulussa.

Vierailija
1817/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lil Uzi Vertin.

Vierailija
1818/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itse olla se luokkani ainoa julkkis, kun en ole muista löytänyt mitään edes googlaamalla, en edes niistä vähintään kuusi ällää kirjoittaneista.

Vierailija
1819/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskun kanssa teatterikoulussa oltiin. Oli kyllä lahjakas ja taitava jo silloin.

Vierailija
1820/2176 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ö luokan julkkiksen, jota tällä palstalla on turhaan ylistetty ja palvottu.