Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
mitä veetä se ap sulle kuuluu?
Tästä voi muodostaa sellaisen salaliittojutun, että toi kysyjä on joku ip-kyttä, se pystyy paikantamaan kirjoittajat katuosoitteen tarkkuudella ja sitten se saa selville myös nimen, ja kun sille kertoo kenen julkkiksen kanssa ollut samassa koulussa ja missä tämä koulu on, niin sitten se onkii siitä julkkiksesta tarkemmat tiedot ja yhdistellen asioista se pääsee meidän palstalle kirjottajien henkilökohtaisia asioita tonkimaan, eli se etsii kavereita sieltä menneisyydestä ja tunkee niitten pakeille jutteleen ja kyseleen ja sitten löytyy joku herkkujuttu tähän vauva-palstalle kirjoittajaan liittyen niin sitten se rupeaa tekemään kiusaa tälle vauva-palstailijalle.
Snaijaaks? Eli hakee nettikiusaajana matskuu...
Mikko Töyssy. Aika tavis. Oli paljon itseäni nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi muodostaa sellaisen salaliittojutun, että toi kysyjä on joku ip-kyttä, se pystyy paikantamaan kirjoittajat katuosoitteen tarkkuudella ja sitten se saa selville myös nimen, ja kun sille kertoo kenen julkkiksen kanssa ollut samassa koulussa ja missä tämä koulu on, niin sitten se onkii siitä julkkiksesta tarkemmat tiedot ja yhdistellen asioista se pääsee meidän palstalle kirjottajien henkilökohtaisia asioita tonkimaan, eli se etsii kavereita sieltä menneisyydestä ja tunkee niitten pakeille jutteleen ja kyseleen ja sitten löytyy joku herkkujuttu tähän vauva-palstalle kirjoittajaan liittyen niin sitten se rupeaa tekemään kiusaa tälle vauva-palstailijalle.
Snaijaaks? Eli hakee nettikiusaajana matskuu...
Eihän kysytty kavereita, vaan samalla luokalla tai samassa koulussa olleita. Ei ne julkkikset mitään kavereita siis ole olleet, vaan saman ikäisiä, samassa koulussa.
Rosanna Kulju. Perus koppava pissis.
Meidän luokalla oli yksi Ari, joka oli koko ajan napit vastakkain opettajien kanssa, koska se kyseenalaisti kaiken mitä opettajat sanoivat. Kerran yksi opettaja sanoi sille, että kumpi täällä opettaa, sinä vai minä. Ja Ari nousi ihan pokkana seisomaan ja alkoi selittää miksi opettaja oli niin väärässä. Ja opettaja alkoi huutaa naama punaisena että ulos täältä luokasta. Samalla luokalla oli myös yksi häirikkö, Santeri. Se oli poikien johtaja ja ihan alfauros ja tytöt oli kaikki lääpällään siihen. Hassua kyllä se nörttimäinen Ari oli Santerin bestiksiä. Tosin opettajat kutsuivat niitä niiden oikeilla nimillä. Aristoteles ja Aleksanteri (myöh. Suuri).
Vierailija kirjoitti:
mä olin kekkosen urkin kanssa samalla luokalla amiksen sähkö puolella kyllä tupakki paloi ja perjantai kolkotti aina kossupullon ykösellä 1
Jatkoitteko yhdessä oikikseen?
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsena samassa koulussa Peaches Geldofin kanssa. En kyllä samalla luokalla. Oli ihan tavallinen, ehkä vähän sellainen lapsimissin näköinen, aina tarkka vaatteistaan ja hiukset laitettu.
ai suomessa?
en kyl nyt usko
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin pikkupaikkakunnalta, josta tuntuu nousevan julkimoita. Ikätovereitani ovat olleet tangokuningatar Eija Kantola ja uutisankkuri Tomi Einonen. Eijan muistan hyvin nuoruudesta, mm. koulusta ja naapurustosta. Hän on aina ollut samanlainen, ystävällinen ja yhtä hymyä, jo ennen julkisuuttaan. Minuakin nuruudessa tervehti, vaikka emme mitään ns. ystäviä ole koskaan olleet. Hän on pari vuotta minua vanhempi.
Myös ns. Daltonin veljekset, jotka ovat ko. paikkakunnalla saaneet kyseenalaista julkisuutta, ovat samaa ikäluokkaa. Pikajuoksija Tuija Helander ja Darude ovat kotoisin sieltä, mutta ovat joko muutaman vuoden vanhempia tai nuorempia kuin minä, ja asuivat eri taajamassa. Ja monia muitakin tunnettuja ihmisiä on noussut paikkakunnalta.
Olet samalta paikkakunnalta kotoisin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsena samassa koulussa Peaches Geldofin kanssa. En kyllä samalla luokalla. Oli ihan tavallinen, ehkä vähän sellainen lapsimissin näköinen, aina tarkka vaatteistaan ja hiukset laitettu.
ai suomessa?
en kyl nyt usko
Ei kai sanottukaan, että olisi ollut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olin kekkosen urkin kanssa samalla luokalla amiksen sähkö puolella kyllä tupakki paloi ja perjantai kolkotti aina kossupullon ykösellä 1
Jatkoitteko yhdessä oikikseen?
Juu, ja siellä oikeustaiteen laitoksella oli samaan aikaan opiskelemassa Donald Trump, Margaret Thatcher, Mao Tse Tung, Eric Honecker, Marilyn Monroe ja Niko Saarinen.
Väittelin tohtoriksi samaan aikaan Matti Nykäsen ja Toni Niemisen kanssa. Taisi muuten Tuksu olla vastaväittelijänä.
Samassa koulussa ollu Sirpa Selänteen ja BB-Reeon kanssa.
Tytti Tuppurainen
Itten Tytti pääsi kolmannelta luokalta suoraan viidennelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman. Oli silloin jo näyttelijä ihan omaa luokkaansa ja tosi kiva, aika vaatimaton ja ystävällinen. Erittäin pieni mies.
nyt ohjaa Big Brotheria, eikö hän oo koomikko?
Koomikko, näyttelijä, ohjaaja, juontaja, monitaituri...
Hänellähän on ollut oma show myös.
Putous, tanhupallon tv-ohjelma, oma tv show pyörii nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise. Käytiin yhdessä Mäntsälän lukiota joskus 90-luvulla
Itse olin Elviksen ja Madonnan kanssa, me käytiin yhdessä Juvan yhteiskoulua sillon joskus 80-90-luvulla. Vieläkin olemme parhaita ystäviä.
Olin samalla luokalla edesmenneen kuningatar Elisabetin kanssa.
Turun Martinmäen Mestareiden eli Ruohosen veljessarjan kanssa tuli kohdattua.
Matti ja Teppo lastentarhassa ja alakoulussa, Sepon kanssa armeijassa.