Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Mr Lordi, Pete Riski, Antti Haase, Pasi Remsu,
Hannu ja Pirjo Manninen, Anu Ojala, Essi Kylmänen,
Kimmo Valtanen
Ruben Stillerin kanssa samassa koulussa Nummella 60 luvulla.
Aleksis Kiven kanssa oltiin kansakoulussa, ei tosin tämä kirjailija Aleksis.
Vierailija kirjoitti:
Mr Lordi, Pete Riski, Antti Haase, Pasi Remsu,
Hannu ja Pirjo Manninen, Anu Ojala, Essi Kylmänen,
Kimmo Valtanen
Napapiirin yläasteella? Olivatko kaikki samaan aikaan koulussa?
Pete Parkkonen yks pahimmista koulukiusaajista,olin vuotta alemmalla luokalla.
Paljastakaa kaikki julkkikset jotka harrastaneet koulukiusaamista. Ovat nimittäin kaikki niin kovasti uhriutumassa ja kiusattuja lööppien mukaan.
Satu Tuomisto ennen misseyttä. Mulla oli alan vaihto, olen jonkin verran Satua vanhempi, hän oli ns. omassa ikäluokassaan ko. koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen yks pahimmista koulukiusaajista,olin vuotta alemmalla luokalla
.
Oho! Vaikuttaa julkisuudessa sympaattiselta.
Antti tuisku samassa lukiossa. Hiljainen ja ystävällinen poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yläasteella oli Mikael Gabriel. Hän oli häirikköoppilas joka varasti lapseni kummisedältä puhelimen. Miksu aukoi päätä kaikille ja sai koulussa siksi usein pataan
Pukinmäen koulu, siellä oli myös mm. Ville-Galle. Osa oppilaista häkeltyi kun häntä huudeltiin käytävillä "Ville-Galle!" kun ei nimi yleisimmästä päästä. Oli aika räppärilähtöinen koulu, Juno myös sieltä. Jon Korhosella oli tapana tehdä itsestään etnisemmän näköinen tyylileikittelyllä vaikka kantasuomalainen
Jon Korhonen ei ole kantasuomalainen vaan yksi isovanhemmista on afrikkalainen. Näkyy aivan selkeästi hänen ulkonäössäänkin.
Tuksu oli samalla luokalla. Ei mikään luokan kivoin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB- Iida Ketola ja Lauri Tilkanen.
Oliko Lauri Tilkanen yhytä komea mitä on nyt.
Enpä näe komeutta. Kauheet isot hörökorvat.
Ja ilmoitettua pituuttaan huomattavasti lyhyempi. Mutta kun julkisessa sanassa sanotaan komeaksi, niin kaikki uskovat.
Jukka Lindströmin. Mukava ja fiksu tyyppi, hauskakin jo silloin.
Olin samassa lukiossa Nora Rinteen kanssa, siskonsa Mira tais olla siellä myös. Molemmat aika hiljasia ja Nora selkeä jännittäjä. Joskus saatto möläyttää jotain oivaltavaa tai hauskaa mikä pistin joko hiljaseks tai sai nauramaan. Taitelijavibat oli hänessä kyllä jo sillon. Jännä tyyppi. Siskostaan ei ole jäänyt mitään mielikuvia.
Teemu Selänne ja Lenni-Kalle Taipale
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa lukiossa Nora Rinteen kanssa, siskonsa Mira tais olla siellä myös. Molemmat aika hiljasia ja Nora selkeä jännittäjä. Joskus saatto möläyttää jotain oivaltavaa tai hauskaa mikä pistin joko hiljaseks tai sai nauramaan. Taitelijavibat oli hänessä kyllä jo sillon. Jännä tyyppi. Siskostaan ei ole jäänyt mitään mielikuvia.
Kuka on Nora Rinne? Onko se salkkareiden Camilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Nora Rinne? Onko se salkkareiden Camilla?
Kylla
Yksi hänen roolitöistään on Sallituissa elimissä Kamomilla
Rosa Meriläisen ja oltiin tukkanuottasilla. Vasta aikuisena tajusin miksi.
Sipilän Juhan. Lestasuvusta, hiljainen. Nykyään sanottaisiin kai nörtti.
Yläasteella Olli Jokisen kanssa.
Koulussa oli kolme jotka ei tykänneet mennä talvella välitunnille, Minä, Olli, ja Ollin joukkuekaveri/luokkakaveri. Monesti tuli juostua pitkää käytävää ees taas kun kummassakin päässä välituntivalvojat etenivät hiukan eri tahtiin.