Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
K.J. Ståhlberg, Kyösti Kallio ja Martti Ahtisaari kävivät lukion Oulun Lyseossa kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
K.J. Ståhlberg, Kyösti Kallio ja Martti Ahtisaari kävivät lukion Oulun Lyseossa kuten minäkin.
Ja samaan aikaan kuin sinäkin?
Jukka Lindströmin kanssa. Mukava ja rento tyyppi. Tuntenut alakoulusta alkaen.
Yhden pinnalla olevan kotimaisen dokkariohjaajan, siis elokuvadokkareitten. Sitten yhden entisen ampumahiihtomaajoukkueen valmentajan kanssa. Siis ei kovin tunnettuja. En viitsi mainita nimiä.
Olin lapsena samassa koulussa Peaches Geldofin kanssa. En kyllä samalla luokalla. Oli ihan tavallinen, ehkä vähän sellainen lapsimissin näköinen, aina tarkka vaatteistaan ja hiukset laitettu.
Pekka Tiilikainen ja Heikki Kinnunen. He olivat jopa samalla luokalla keskenään; E:llä
Olin Valkeakosken yläasteella samalla luokalla Repe Jussilan kanssa. Se pyöritti jo silloin tyttöjä miten halusi. Olin palavasti ihastunut, mutta ei ollut mahiksia kun hevoset ei kiinnostaneet.
Kirjailija Cecelia Ahern oli kurssikaverini yliopistossa. Yllätyin menestyksestään, sillä opiskeluaikana ei loistanut kirjallisella lahjakkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija Cecelia Ahern oli kurssikaverini yliopistossa. Yllätyin menestyksestään, sillä opiskeluaikana ei loistanut kirjallisella lahjakkuudella.
Ymämärsi ettei tämän kanssa edes kannata.
Marinin, Putinin ja Harlinin. Oltiin kaikki samalla luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että Kallio kävi vain keskikoulun.
Oiva Toikan kanssa samalla luokalla.
Tapiolan lukiossa 90-luvun lopulla oli ainakin Jukka Poika, Lenni-Kalle Taipale, Marzi Nyman, Children of Bodomin poikia, The Rasmuksen rumpali Aki.
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen yks pahimmista koulukiusaajista,olin vuotta alemmalla luokalla.
Toivottavasti ei ole totta.
Näyttelijä Jussi Vatasen kanssa olen ollut armeijassa Kajaanissa. Mukava kaveri oli ainakin silloin.
Mun ala-aste ja yläaste olivat niin rupuisia, että tietääkseni sieltä ei tullut ketään ainakaan valtakunnantasolta julkkista. Yliopistosta on tullut monia tuttuja. Tunnen toimittajia ja poliitikkoja ja kirjailijoita ja noita, jotka kommentoivat telkkarissa kaikenlaista asiaa. Mut mä roikuinkin yliopistolla melkein kymmenen vuotta . :)
Vierailija kirjoitti:
Sipilän Juhan. Lestasuvusta, hiljainen. Nykyään sanottaisiin kai nörtti.
Hah, oot jämähtänyt 2000 luvulle. Ei nykynuoriso todellakaan käytä enää mitään NÖRTTI sanaa
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen yks pahimmista koulukiusaajista,olin vuotta alemmalla luokalla.
En voi ymmärtää tämän pässin suosiota, ei kukaan edes tiedä mitä musiikkia se tekee ja silti joka ohjelmaan kuokkimassa. Tulee varmaan ilmatteeks.
Raimo Häyrinen. Vilkas poika jo nuorukaisena. Tais olla kiinnostus muualla kuin koulussa.