Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:33"]
Isäni ja Jussi Lampi olivat samalla luokalla yläkoulussa... :D
olikse silloin jo yhtä pitkä?
Oli yhtä pitkä jos syntyessään, tosin hieman vanhempi ja viiksekkäänpi kuin nykyään ... :)
Jaana Pelkosen kanssa käytiin samoilla luennoilla. Tosi pieni ja aina hyvin laitettu. Ei muutoin erottunut joukosta.
Gimmelin jättäneen laulajan Susanna Korvalan kanssa käytiin samoilla hörhökursseilla.
Nykäsen Matti kävi koulua Suvimäen Akatemiassa jonne pääsivät vain harvat ja valitut. Itse kävin eri koulua, mutta kerran näin Matin Alkossa.
Koulussani ja myös omalla luokallani oli useita sellaisia, jotka ovat nykyään menestyneitä urheilijoita. Eivät koko kansan julkkiksia, mutta sen verran isoja nimiä lajeissaan, että jokainen kyseisiä lajeja aktiivisesti seuraava kyllä tietää nämä henkilöt.
Yhteistä näille oli käytöstapojen puute erityisesti liikuntatunneilla. Olivat aina etsimässä syyllistä, kun oma joukkue ei voittanutkaan. Loivat ympärilleen ahdistavaa tunnelmaa ja pomottivat.
Uskon kuitenkin, että ovat varmasti työstäneet noita puolia itsessään. Voitontahto on selvästi ollut jo lapsena kova, mutta jos henkinen kehitys olisi edelleen tuolla tasolla niin en usko, että olisivat päässeet niin pitkälle kuin tällä hetkellä ovat. Enkä ole jäänyt katkeraksi, vaan olen iloinen heidän puolestaan, että ovat menestyneet siinä mistä selvästi olivat jo kouluaikoina innoissaan.
Toimin opettajana Turun AMK:ssa, kun Tekniikan yksikössä sellainen ihan tavallinen Ville Virtanen, siis oikeasti nimeltään Ville Virtanen, oli opiskelijana kansainvälisen busineksen englanninkielisellä opintojaksolla.
Kiva punatukkainen kaveri, jota ei kuitenkaan luennoilla näkynyt.
Alkoihan se syykin selvitä:
Kaveri oli tekemässä hittibiisiä taitelijanimellä Darude: Sandstorm !
Erinin ja malli Vera Jordanovan. Veran kanssa en ikinä oikein jutellut kun oli paljon mua vanhempi, mutta vaikutti ihan ystävälliseltä, Erin oli kiva.
Mä olin samalla luokalla sen näyttelijän kanssa joka näytteli "Näkymätöntä miestä". Mutta en mä sitä koskaan luokassa nähnyt tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin Seija Paasosen kanssa samalla Meteorologian perusteet -kurssilla :-)
Niin ja lopetin sen kurssin hyvän sään aikaan.
Sama. Repeen oli jotkut pimut ihan lääpällään kun se oli kova flirttailija. Katsoi pitkään jotain mimmiä silmiin, sanoi jotain kohteliasta sen silmien väristä tms. ja sitten voiteli itseään sillä, kun mimmin polvet meni ihan hyytelöksi. Ja sit samat jutut seuraavalle.
Mutta hyvää läppää siltä lensi röökillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa peruskoulussa Reino Nordinin kanssa. Repe lintsasi ja myi tupakkaa.
Sama. Se siskonsa oli myös.
Laajasalon lukio nevaforget. Ei ole ikävä niitä aikoja. Johanna oli kyllä hyvin erilainen kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Exä oli Tuksun kanssa samassa koulussa. Pitää paikkansa että oli hyvä koulussa.
Taikahullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mozartin kanssa muskarissa Salzburgissa. Olemme pitäneet sittemmin jonkin verran yhteyttä.
Vieläkö Wolfgangilla keikkaa pukkaa? Hänellähän oli aikoinaan tämä aivan armoton bailuhitti "Der Hölle Rache kocht in meinem Herzen", jonka tahtiin 1700-luvun bilekansa bailasi ihan sikana Euroopan dancesalongeissa, niin että puuteri vaan pöllysi.
Minä muuten sain joskus kutsun Figaron häihin, mutta en mennyt koska en edes tunne ketään Figaro-nimistä hemmoa.
Minäkin sain kutsun, mutta jouduin jättämään väliin kun kutsussa runoiltiin, että "voit lahjan kuoreeseen laittaa" mutta kun olen kala-allergikko.
Harmi, oli kuulemma hyvät kemut.
Aloitus 2014, todella hyvää keskustelua? Toiset pääsee yli vanhoista asioista.
Juoksija Sinikka Tyynelä nykyisin Kontu kävi Laitilassa samaa koulua, oli kova juoksemaan, tiilimurska vain pöllysi kun hirven lailla laittoi menemään ympäri rataa.
nenäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uneksija ja hänen sisarensa olivat samaan aikaan samassa koulussa. Huvitti, kun hän yksi kerta somessa selitti, kuinka inhoaa kiusaamista. En muista itse heitä kovinkaan ystävällisinä tyyppeinä enkä ole ainoa.
Uneksija?????
Google on keksitty...
Onko tämä rappari tämä "Google on keksitty", hyvin keksitty artistinimi kyllä, täytyy myöntää ... :)
Google on keksitty, estetty, edetty
Google on edistys, Google on vedetty
Onko Google vedätys?
Onko artistit jätetty?
Google on elämän, laiffin tuon kunto
Google on ikuinen naapurin Unto
Googlelta saa, mitä koskaan voi tilata
Googlee jos kuuntelet, on elämäsi pilalla
Google on markkinat, voivat jotka jyllää
Google on kuuluisuus, se ketään ei yllää
Googlelta saat lataukset päivään
Google voi tuoda joskus hymyysi häivää
Google on päivänkakkara suloisin nähkää
Google on Untamon makkara pätkää
Google on keksitty, artisti parahin
Google on mukana, kun veneellä karahdin
Karille ajellen kun olisi se mukana
Googlelta ei lopu edes viimeinen (perä)pukama
Google on keksitty muista nimi suurin jos mikä
Googleta nimeä keksittyä koko ikä
Eikä se auta jos loppu tän luulet
Googlesta keksitystä tän rapin vielä monesti radiosta kuulet !!! ....
nenäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uneksija ja hänen sisarensa olivat samaan aikaan samassa koulussa. Huvitti, kun hän yksi kerta somessa selitti, kuinka inhoaa kiusaamista. En muista itse heitä kovinkaan ystävällisinä tyyppeinä enkä ole ainoa.
Uneksija?????
Google on keksitty...
Onko tämä rappari tämä "Google on keksitty", hyvin keksitty artistinimi kyllä, täytyy myöntää ... :)
Google? Pah näitä nuorten hömpötyksiä. Kyllä Alta Vista riittää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
nenäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uneksija?????
Google on keksitty...
Google? Pah näitä nuorten hömpötyksiä. Kyllä Alta Vista riittää edelleen.
Altavista ei riitä, Altavista ei kiitä
Altavista alla mäen
Altavistan jos näen
En muista enää aikaa, parempaa Altavistaa
Jos muistankin jotain, se maahan mut viskaa
En kiitä, en nöyrry, en myyrää alla maan
Vielä jos koska Altavistaa käyttää saan
Mutta ei riitä, jos muistan tuon ajan
En muista Alvavistaa, vaan muistan ikuisen rajan
Altavista ei alla, ylenny koneellakaan
Altavista jos ylentyy, alla koneeni makaan
Ei alta viskaa, vaan kohta ylennyksen saan
Jos muista en Altavistaa, se ehtona vaan
Altavista ei riitä, Altavista ei kiitä
Altavistan alla mäen
Altavistan jos näen
Missä on viimein taas sen mäen alla?
Jos vielä alta viskoo kevään käen tuon kukunnalta
Ei alta, ei yltä, ei päältä alta rajan
Jos alta viskoo, löydän joulupukin pajan?
Ei ylene, alene, en käytä Altavistaa
Ei alta, en päältä, ja pois sen alta viskaan !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Olavi Virran syntymästä on 107 vuotta aikaa. Tuskinpa kukaan luokkatovereista enää hengissä.
Hei kuule, satavuotiaita, ja ylikin, on tänä päivänä yllättävän monta hengissä.
...ja ne kaikki lukee Vauva-palstaa...