Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
1681/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa lukiossa Metti Forsselin kanssa. Ei mitään muistikuvaa hänestä siellä. Ryhmäkuvassa näyttää tavalliselta kuten muutkin nuoret.

Vierailija
1682/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perttu Nousiaisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki 'julkkikset' on mulle outoja =(  Pitäisi vissiin rueta lukemaan seiskaa tai jotain?

Vierailija
1684/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen yks pahimmista koulukiusaajista,olin vuotta alemmalla luokalla.

En voi ymmärtää tämän pässin suosiota, ei kukaan edes tiedä mitä musiikkia se tekee ja silti joka ohjelmaan kuokkimassa. Tulee varmaan ilmatteeks.

Voihan se olla että se ei oikeasti ole ollut mikään kiusaaja. Täällä kuka vaan voi sanoa mitä tahansa.

Isäni oli Matti Nykäsen kanssa samaan aikaan koulussa. Nykänen oli ollut todella vilkas ja levoton tyyppi, jonka koulusta ei ollut tullut mitään. Sitten kun joku tajusi viedä pojan mäkeen, niin alkoikin tapahtua..

Vierailija
1685/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman jalkapalloilijan / jääkiekkoilijan kanssa olen ollut samalla luokalla, mutta siitä voi olla montaa mieltä ovatko julkkiksia. Viimeisimmät lehtiartikkelit ovat jostain yli 10 vuoden takaa ja eivät taida olla mitenkään tunnettuja ulkomailla. Voisi sanoa että ovat tähdenlentoja.

Vierailija
1686/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:21"]Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Lissut Pissikset biisistä! Ja Mitrahan voitti Idolsin!

Neva hööd.

Vierailija
1687/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää tämän pässin suosiota, ei kukaan edes tiedä mitä musiikkia se tekee ja silti joka ohjelmaan kuokkimassa. Tulee varmaan ilmatteeks.

Voihan se olla että se ei oikeasti ole ollut mikään kiusaaja. Täällä kuka vaan voi sanoa mitä tahansa.

Isäni oli Matti Nykäsen kanssa samaan aikaan koulussa. Nykänen oli ollut todella vilkas ja levoton tyyppi, jonka koulusta ei ollut tullut mitään. Sitten kun joku tajusi viedä pojan mäkeen, niin alkoikin tapahtua..

Matti-parka. Koulu oli yhtä helvettiä, mies ryömi lattioilla kun oli vaikeaa olla paikoillaan ja keskittyä. Mutta kun vietiin suurmäkeen kauas ylös, sinne missä tuuli käy ja nopeat luontaiset reaktiot ratkaisee, poika olikin kuin kotonaan, itsevarman rauhallinen ja peloton. 

Vierailija
1688/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Kulmakko. Kivan oloinen ihminen ja ei niuhottajan tai snobin häivääkään. Joskus ihan pikkulapsena mulla oli etuoikeus nähdä kun hän opetteli taikurin uraansa. ja jos oot vielä elossa tässä vähintäänkin hulluksi tulleessa maailmasa, niin terkuja sulle timppa!

Vierailija
1689/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ollut samalla luokalla , koska Hän on sen verran minua nuorempi ei ole ollut samalla luokalla mutta samaa koulua on käynyt.

Nykyisin Radio Novassa juontamassa oleva :Mari Valosaari on käynyt samassa Peruskoulussa kun minä.

Hyvää sateista päivää vaan Mari sinulle Radio Novaan lapsuuden maisemistasi.

Vierailija
1690/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vielä kulmakon timpasta eli timo taikurista sen, että aikoinaan meitä takapihan kersoja oli useampaa ikäluokkaa- ja kuinka monella on muistoja, joissa ne pihaporukan jo vanhemmat leikkivät ja viettävät aikaa niiden nuorempien ja varmaan ärsyttävien räkänokkien kanssa? Kun nyt jälkeenpäin ajattelen ja muistelen, niin sanonpahan vaan että yyber-dynamiittia olitte meille natiaisille ja havaintojeni pohjalta vissiin ihan omasta tahdostanne joten laitetaanko ihan korkeimmalle levelille? No , totta hilvatissa laitetaan ja ylikin!

Vierailija
1691/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimeä rupea kertomaan, mutta eräs julkisuuden henkilö, joka oli todella paha kiusaamaan muita oppilaita yläasteella kun olimme samalla luokalla ja on myöhemmin julkisesti puhunut siitä, että kuinka häntä itseään juuri yläasteella kiusattiin.

Vierailija
1692/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kaikki 'julkkikset' on mulle outoja =(  Pitäisi vissiin rueta lukemaan seiskaa tai jotain?

joo en mäkään tunne niitä. mutta pienessä maassa kenestä tahansa tulee julkkis.

Vierailija
1693/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nimeä rupea kertomaan, mutta eräs julkisuuden henkilö, joka oli todella paha kiusaamaan muita oppilaita yläasteella kun olimme samalla luokalla ja on myöhemmin julkisesti puhunut siitä, että kuinka häntä itseään juuri yläasteella kiusattiin.

Sanna?

Vierailija
1694/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K.J. Ståhlberg, Kyösti Kallio ja Martti Ahtisaari kävivät lukion Oulun Lyseossa kuten minäkin.

Paitsi, että Kallio kävi vain keskikoulun.

Lyseota koluttiin silloin se oppikouluaika. Ei aina ole ollut peruskoulua, lapset!

Vierailija
1695/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:21"]Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Lissut Pissikset biisistä! Ja Mitrahan voitti Idolsin!

Neva hööd.

En minäkään. Tosin luulen, ettei sen ole mitään väliäkään.

Vierailija
1696/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Smuran serkku oli rinnakkaisluokalla.

Vierailija
1697/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonpahan vielä kulmakon timpasta eli timo taikurista sen, että aikoinaan meitä takapihan kersoja oli useampaa ikäluokkaa- ja kuinka monella on muistoja, joissa ne pihaporukan jo vanhemmat leikkivät ja viettävät aikaa niiden nuorempien ja varmaan ärsyttävien räkänokkien kanssa? Kun nyt jälkeenpäin ajattelen ja muistelen, niin sanonpahan vaan että yyber-dynamiittia olitte meille natiaisille ja havaintojeni pohjalta vissiin ihan omasta tahdostanne joten laitetaanko ihan korkeimmalle levelille? No , totta hilvatissa laitetaan ja ylikin!

Itsellä on muistoja juuri tuollaisesta, että vanhemmat lapset vierivät aikaa meidän 5-7 vuotta nuorempien kanssa. Muistan myös, eräs alueellamme tunnetun bändin jäsenet ottivat meitä alle kouluikäisiä mukaan, kun menivät tankkaamaan keikkabussia, ehtona oli vanhempien lupa ja se, että sai auton työntämällä liikahtamaan edes hiukan. Nykyään ei tulisi kuuloonkaan kumpikaan mäistä.

Vierailija
1698/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin moni enää muistaa koko "julkkista", mutta Maria, joka oli Big Brotherissa 2010 ja yritti sen jälkeen heikolla menestyksellä julkkiksen uraa. Pääsi lopulta otsikoihin lähinnä Hymyn kustantamista silikoneistaan. Amiksessa nähdyn perusteella tyyppi oli täsmälleen samanlainen huomionkipeä tyhjäpää, mikä julkisuudessa näkyi. Olisikin edes ollut mukava sellainen, mutta valitettavasti suhtautuminen muihin kuin bimboprinsessakavereihinsa oli ala-arvoista. Käsittämättömän lapsellinen tapaus, toivottavasti on edes vähän kasvanut ihmisenä niistä ajoista.

Vierailija
1699/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleman mukaan todella ylimielinenkin, syytä en ymmärrä. Onko oikeasti jonkun mielestä komeakin?? Abreu kuulemma aikuisenakin järkky kiusaaja, lapsesta voisi vielä jotenkin ymmärtää ja antaa anteeksi.

Vierailija
1700/2176 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas Nordman. Oli silloin jo näyttelijä ihan omaa luokkaansa ja tosi kiva, aika vaatimaton ja ystävällinen. Erittäin pieni mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme