Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Assi Koiviston kanssa oltiin Kallion yhteiskoulussa ja Kekkosen kanssa samassa vesisateessa.
Diandra oli luokallani. Oli todella mukava ja iloinen myös silloin! :)
Vierailija kirjoitti:
Nanna Karalahti ja koko sen sisarusparvi.
Hauskaa on lukea hänen "köyhästä" Lapsuudesta :D
Nyt auttaa muita varmaan omantunnon tuskissaan, kaikki kolme olivat kovia kiusaajia. Toki karoliina on edelleen nirppanokka
No en ole yllättynyt tuosta...
Jännä kun se luonne pysyy samana lapsuudesta aikuisuuteen. Ne jotka vaikuttavat mukavilta ovat olleet sitä lapsuudessa ja ne joista saa nyt kiusaaja-vibat ovat olleet koulukiusaajia.
Mikat salo ja häkkinen oli kuulemma samaan aikaan samassa koulussa muttei samalla luokka-asteella. Enkä muista noista edes kuulleeni kuin sitten jälkeenpäin kun ne oli jo kuuluisia.
Muuten suurin julkkis taitaa olla yksi paikallinen kuntapoliitikko samaan aikaan lukiossa joka sekin kyllästyi siihen politikointiin yhden valtuustokauden jälkeen ja meni oikeisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Diandra oli luokallani. Oli todella mukava ja iloinen myös silloin! :)
Diandralla on julkisuuskuvankin perusteella todella kultainen luonne. Ihan samaa sanoisin Saara Aallosta julkisuuskuvan perusteella. Samanlaisia positiivisia, lämminhenkisiä ja kaunissieluisia ihmisiä molemmat.
Nanna Karalahti kiusasi mua rankasti. Ei todellakaan ole hyvät fiilikset häntä kohtaan.
NHL pelaaja, oli tosi herrasmies jo silloin. Samassa porukassa oli myös muita kiekkoilijoita
Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Olavi Virran syntymästä on 107 vuotta aikaa. Tuskinpa kukaan luokkatovereista enää hengissä.
Hei kuule, satavuotiaita, ja ylikin, on tänä päivänä yllättävän monta hengissä.
Olin samalla musaluokalla Lenni Kalle Taipaleen kanssa mainingin koulussa. Oli sellanen kaikkien kaveri, kaikki pitivät hänestä.
Sita Salmisen kanssa olen ollut yliopistossa yhdellä samalla kurssilla.
Oli silloin perus suosittu, nätti tyttö. Neutraali vaikutelma jäi.
Vierailija kirjoitti:
Albert Edelfeldt, Presidentti Svinhufvud, Jörn Donner, Linus Torvalds ja Miklu Forsell. Toki eri aikaan kuin minä.
Miklu on Forssel, ei Forsell..
Olen kyllä ollut yhden Forsellin kanssa samalla luokalla.
Ben Zysckovits oli opiskelukaveri oikiksessa. En siellä tosissani käynyt, mutta aina kun osuin luennolle, niin tuli viereen istumaan ja oli valokopioinut mulle aiempien luentojen muistiinpanonsa.
Rakastuin eläinlääkäriin ja aloin auttaa häntä vastaanotolla ja jätin oikiksen.
Selvyyden vuoksi, mitään romanttista ei Zyssen ja mun välillä ikinä ollut. Mutta kiltti ja reilu oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB- Iida Ketola ja Lauri Tilkanen.
Oliko Lauri Tilkanen yhytä komea mitä on nyt.
Enpä näe komeutta. Kauheet isot hörökorvat.
Yhden jonka nimeä en tässä nyt kerro
Samuel Shipwayn kanssa oltiin samassa koulussa, lisäksi Reckless Love-yhtyeessä bassoa soittavan Jalle Verneen, joka toimi koulussa opettajana.
Olen asunut lapsena samalla kadulla kuin Jenni Vartiainen ja käynyt osittain samoja kouluja kuin hän (musiikkiluokat). En tunne häntä kuitenkaan henk.koht., koska muutaman vuoden ikäero. Olen käynyt samaa lukiota kuin Olli Herman, jota en tunne henk.koht., koska muutaman vuoden ikäero.
Hienoa, että Suomi on saanut kaksi hienoa artistia, jotka ovat samoilla huudeilla kasvaneet ja käyneet koulua kuin itse.