Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
1561/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien 37-42 vuotiaiden nykyjulkkisten kanssa. Oltiin Kallion lukiossa.

Sinustako ei sitten mitään tullut?

Vierailija
1562/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Summanen oli samalla luokalla ala-asteen pari viimeistä vuotta... pieni koulu Rovaniemen maalaiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla samaan aikaan tai samoilla kursseilla Terhi Kokkonen, Anni Sinnemäki ja Jonas Konstig. Terhin hiukset💛🧡

Vierailija
1564/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu Kapulainen. Hyvä tyyppi, mutta ilmeisesti rooli oli jäänyt päälle Sairaan kaunis maailma -leffasta, kun koulunkäynti ei tahtonut sujua. Heitti kuulemma kerran äikänopettajaa pulpetilla, en kyllä ollut itse näkemässä sitä.

Artun äiti on mun suosikkinäyttelijä. Törmäsin häneen usein Hakaniemessä.

Vierailija
1565/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneksija ja hänen sisarensa olivat samaan aikaan samassa koulussa. Huvitti, kun hän yksi kerta somessa selitti, kuinka inhoaa kiusaamista. En muista itse heitä kovinkaan ystävällisinä tyyppeinä enkä ole ainoa.

Vierailija
1566/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uneksija ja hänen sisarensa olivat samaan aikaan samassa koulussa. Huvitti, kun hän yksi kerta somessa selitti, kuinka inhoaa kiusaamista. En muista itse heitä kovinkaan ystävällisinä tyyppeinä enkä ole ainoa.

Uneksija?????

Vierailija
1567/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uneksija?????

Google on keksitty...

Vierailija
1568/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uneksija?????

Google on keksitty...

Googlasin, niin tuli tällainen sivu: https://www.uneksija.fi/

Miks pitää käyttää tällasia arvoituksia, kun nimettömänä voit tällä palstalla ihan hyvin kertoa, kenestä on kyse.

Vierailija
1569/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Summanen oli samalla luokalla ala-asteen pari viimeistä vuotta... pieni koulu Rovaniemen maalaiskunnassa.

Tuolla ketjun alkupään sivuillahan kirjoitetaan todella nätisti Petteristä. Ja mielenkiintoisinta on, että itse alkuperäistä viestiä ei enää löydy, vaan sen näkee ainoastaan erään vastaajan lainauksessa. Hmmm...

Petteri on kyllä niitä ihmisiä joista ihan lyhykäisellä katsomisella ja kuuntelemisella tajuaa että häntä on hyvin vaikea kenenkään pitää paskana tyyppinä ;)

Vierailija
1570/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi Mänpään kanssa opiskelimme  kansanopistossa teatteria ennenkuin hän pääsi Teatterikouluun.

Suhtautui opintoihinsa hyvin vakavasti, kunnianhimoisesti ja päämäärätietoisesti. Käsittääkseni hänestä tuli yksi Turkan lempioppilaista.

Ohoh, tulipa kirjoitusvirhe, siis Outi Mäenpää. Oli reipas opiskelija ja mielestäni ihan suosittu, iloinen ja osallistuva. En tiedä kuka alapeukut laittoi ja miksi. En ollut hänen kanssaan juurikaan tekemisissä, olin melko yksinäinen oppilas.

Vierailija
1571/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ketjun alkupään sivuillahan kirjoitetaan todella nätisti Petteristä. Ja mielenkiintoisinta on, että itse alkuperäistä viestiä ei enää löydy, vaan sen näkee ainoastaan erään vastaajan lainauksessa. Hmmm...

Petteri on kyllä niitä ihmisiä joista ihan lyhykäisellä katsomisella ja kuuntelemisella tajuaa että häntä on hyvin vaikea kenenkään pitää paskana tyyppinä ;)

Löysin ensimmäisiltä 16 sivulta kaksi viestiä Petteristä, kumpikaan ei ollut minun kirjoittamani :) Tunsin Petterin vain ala-asteen ajoilta, hän oli vuotta vanhempi mutta koulun pienuudesta johtuen 1-2, 3-4, 5-6 luokat olivat samoissa tiloissa oppitunneilla. Petterin kanssa oltiin kavereita myös vapaa-ajalla, molempien vanhemmat oli kapiaisia. Petteri oli todella mukava ja nopeaälyinen poika, hyvin vilkas ja avoin, aina keksimässä tekemistä. Hän muutti Rovaniemen keskustaan suurin piirtein niihin aikoihin, kun itse olin 5. tai 6. luokalla, minkä jälkeen vierailin yökylässä vielä kerran. Pian sen jälkeen hän muuttikin jo jonnekin Etelä-Suomeen ja yhteys katkesi.

Jos Petteri tämän viestin lukee, hän kyllä tietää kenestä on kysymys, mutta eipä sillä väliä :)

Vierailija
1572/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru Kalenov :D En muista yhtään millainen oli, mutta nimi jäi mieleen.

Vierailija
1573/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amira Kalifa ja Arman Alizad olivat Roihuvuoren Ammattikoulussa samaan aikaan..

Vierailija
1574/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeri Kinnunen oli samassa eskarissa.

1970-luvulla ei todellakaan ollut eskareita.

Ehkä ei siellä missä sinä elit lapsuutesi. Minä olen käynyt esikoulun vuosina 1972 - 1973. Pienessä Keski-Suomalaisessa kyläkoulussa.

Minä kävin eskarin -77-78.

Vierailija
1575/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeri Kinnunen oli samassa eskarissa.

1970-luvulla ei todellakaan ollut eskareita.

Ehkä ei siellä missä sinä elit lapsuutesi. Minä olen käynyt esikoulun vuosina 1972 - 1973. Pienessä Keski-Suomalaisessa kyläkoulussa.

Minä kävin eskarin -77-78.

Silloin niitä alkoi olla, mutta se oli harvinaista. Puolet sen ikäisistä lapsista ei ollut edes päiväkodissa. Tv:n Noppa-lastenohjelma luotiin juuri siihen tarpeeseen, ettei tiedetty missä lapset on ja mitä ne tekevät.

Vierailija
1576/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB- Iida Ketola ja Lauri Tilkanen.

Oliko Lauri Tilkanen yhytä komea mitä on nyt. 

Vierailija
1577/2176 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokkavee kirjoitti:

Ylä-asteella Norssissa

- Sami Garam oli samalla luokalla,  mukava hiljainen tyyppi,  julkkiksen lapsi jo silloin

- Biologi Kauri Mikkolan tytär Melina  samalla luokalla,  villi tapaus oli silloin,  mitähän hänelle kuuluu nykyään

- Terttu Stenbergin tytär Taru oli samalla luokalla,  ymmärtääkseni jatkaa äitinsä uraa kampaamo alalla, oli sählääjä

Lähdin lukioon muualle,  mutta  Luokalle liittyi Katariina Kaitue,  myös isoveli Karri Kaitue oli samassa koulussa

Lukiossa:

- Kivi Larmola oli samalla luokalla,  muistan vaan että oli todella lahjakas piirtäjä jo silloin

Näyttelijä Matti Oraviston tytär Susanna kuului lähimpiin ystäviin koko kouluaja,  vaikkei samassa koulua käyty ikinä

Sami Garam kävi Ressun lukion

Vierailija
1578/2176 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna Karalahti ja koko sen sisarusparvi.

Hauskaa on lukea hänen "köyhästä" Lapsuudesta :D

Nyt auttaa muita varmaan omantunnon tuskissaan, kaikki kolme olivat kovia kiusaajia. Toki karoliina on edelleen nirppanokka

Vierailija
1579/2176 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Olavi Virran syntymästä on 107 vuotta aikaa. Tuskinpa kukaan luokkatovereista enää hengissä.

Vierailija
1580/2176 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albert Edelfeldt, Presidentti Svinhufvud, Jörn Donner, Linus Torvalds ja Miklu Forsell. Toki eri aikaan kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme