Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
Peter Frantzen. Ylä-aste/Lukio
Sonja kirjoitti:
Olin samalla luokalla kuin BB-Kaki, tosi siisti tyyppi.[/quot
Kakilla tuli käytyä monesti.
Minttu Kaulanen oli samassa koulussa. Oli kai ihan suosittu silloin tai ainakin se kuva mulla oli. Itse olin niitä ujoja.
Ei kukaan. Eikä kukaan edes samasta kylästä oo kuuluisa.
Vierailija kirjoitti:
Soinin. Omisti jo silloin Suomen parhaat munkit, mutten vieläkään tiedä, josko olivat luomut.
A Timpalla? Ei, sillä oli ihan hyvät moobsit jo nuorena mutta on kyllä laittanut täytettä vaaleja varten joskus.
Herkkupemppu-Anneli, Järvenpää, 1970-luku.
Vierailija kirjoitti:
Kaisa Haverinen, vai mikä Liski se nykyään on. Ei oltu kavereita, koska oli todella kiipijäluonne jo silloin. Eteni ns. kyynärpäätaktiikalla, muilla ihmisillä ei ollut hänelle väliä.
Tuskinpa hän Haverinen oli kouluaikaan...
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen...
Mikä koulu? Millainen hän oli? Tunsitko Jullen? Oliko ne silloin ihan normaali perhe?
Mervi Tapolan tytär oli rinnakkaisluokalla. Ei puhunut kotioloistaan juurikaan koska ei halunnut tulla yhdistetyksi Seiskan kannessa poseeraavaan äitiinsä. Mervi oli niihin aikoihin yhdessä Matti Nykäsen kanssa ja kotona juostiin tämän tästä puukkohippaa ja viinasteltiin. Tytär meikkasi ja laittautui aina niin ettei näyttäisi äidiltään. Liikkui suosittujen tyttöjen porukassa.
Jorma Rytky, joka jo kouluaikoina oli teknisissä töissä omaa luokkaansa.
Supliikkimies jo niiltä ajoilta.
se siitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun kanssa yhtä aikaa samalla ala-asteella. Oli itsekeskeinen, hemmoteltu ja huomiohakuinen, vähän kiusaajatyyppi. Aikuisille oli kyllä mielin kielin ja oli varmasti opettajien suosikki.
Olin rinnakkaisluokalla Anna Puun kanssa yläasteella (muutti ulkomailta takas Suomeen) ja lukiossa samaan aikaan. Omissa porukoissaan oli. Opettajien suosikki.
Eiköhän suurin osa ole vain omissa porukoissaan, niin suositut kuin epäsuositutkin (poislukien yksinäiset). Tuskin itsekään olit Kaikkien Kaveri. Muutenkin on vähän hassua, valittaa siitä, ettei päässyt sellaisten tyyppien porukoihin mukaan, jotka eivät edes olleet kivoja ihmisiä.
Persujen kansanedu Jani Mäkelä. Oli silloin kokkomusnuori.
Pia Pantsu oli samalla luokalla.
Olympia ratsastaja.
Marianne Harjula
Jarkko Jussila.
Olli Jokinen Jukureiden päävalmentaja oli samalla luokalla. Kauhea koulukiusaaja ihmettelen miten sai Jukurit pelaamaan niin hyvin.
Lukiossa sen twerkkaajan, Tinzen eli Tia-Maria Sokan kanssa. Se tyttö kyllä näkyi ja kuului niin käytävillä kuin luokassa :D
Rikostoimittaja Päivi Happonen oli yläasteella rinnakkaisluokalla Siilinjärvellä.
Tuosta liikkui kaikenlaisia juttuja poikapiireissä 'outoudesta'.
Räpin SM Are ja sen kaveri Kriso. Alkujaan koulussa oli myös Timo Rautiainen opetamassa ja yhtenä liikuntaopena joku telinevoimistelu olympiatyyppi joku Johanna en muista. Saakelin ärsyttävä nainen.
Mikko Töyssy oli veljeni luokalla yläasteella. Mukava höpöttäjä kait.
Eikö se käynyt koulunsa Outokummussa? Onpa yllättävää että niinkin pieneltä paikkakunnalta täällä pyörii useampia.