Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
121/2176 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi "Lothar" Viskari. Oli liikuntatuntien jälkeen pukuhuoneen juhlituin sankari, aivan järrrrrrkyttävän vehkeensä kanssa ja tunnettiin kovana panomiehenä jo tuolloin. Oltiin kauppaopistossa yhdessä. Molemmat oltiin 42 vuotta tuolloin ja koulun seniorit, joten oli paljon yhteistä.

Vierailija
122/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin Marianne Kallion kanssa samassa koulussa. Ei ollut mitenkään erityisen huomiota herättävä, mitä nyt perus teinipissis; "tissivyö", nudehuulet ja kamalat hämähäkkiripset jossa oli varmaan kilo ripsaria. Silloin hänellä oli parin tytön kanssa tiivis tyttöporukka. Ainakaan meidän koulussa ei häntä kohtaan ollut minkäänlaista kiusaamista. Olin rinnakkaisluokalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri ja Ilari Filppula olivat samassa päiväkodissa mun kanssa ja heidän äitinsä oli siellä lastenhoitajana (tai lto:na). En muista yhtään, millaisia pojat silloin olivat tai Valtteri on mua niin monta vuotta nuorempi, että oli ihan pieni tuolloin. Heidän äitinsä oli todella mukava hoitaja ja kaikki lapset ja vanhemmat tykkäsivät hänestä.

Tuomo Ruutu ja veljensä Mikko Ruutu kävivät saman yläasteen, jota itse kävin, mutta vain Mikko taisi olla siellä samaan aikaan ja Tuomo tuli vasta, kun olin itse jo muualla lukiossa. Siskoni oli Tuomo Ruudun kanssa samaan aikaan yläasteella ja lukiossa ja samassa lukiossa oli myös Axl Smith.

Vierailija
124/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt koulua Mikko Leppilammen nykyisen naisystävän kanssa. Hän oli silloin erittäin fiksu, hyväkäytöksinen, mukava kaikille ja ennen kaikkea kaunis! 

Vierailija
125/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Hintsa.

Vierailija
126/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Edelman oli ala-asteella äitini kanssa samalla luokalla.

Vierailija
127/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Kekkosen kanssa samassa sateessa Helsingissä.

Vierailija
128/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]

Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)

[/quote]

kallion ilmaisutaidon lukio? 

Vierailija
129/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituushyppääjä (muistaakseni) Heli Koivulan  äiti oli samalla luokalla, myös hän oli urheilullinen. Laulaja Irinan äiti oli samaan aikaan rinnakkaisluokalla. Paikkakunta oli siis Kauhajoki.

Vierailija
130/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sanoa, kun on niin pieni paikkakunta. Mutta yksi tunnetuimmista suomalaiasista hevimuusikoista on ollut samassa koulussa, en muista häntä kovin hyvin, kun on vähän nuorempi. Hengaili kuitenkin kaverini veljen sekä jonkin verran nuoremman serkkuni kanssa, kun oli heidän kanssaan saman ikäinen. Nyt sitten tutkimaan, ketkä ovat tosi pieniltä paikkakunnilta kotoisin. Aika moni itse asiassa. 

Vierailija
131/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monen, joten en voi luetella, jottei minua tunnisteta.

Minusta kukaan ei ollut erityisen suosittu. Tosin meillä oli hyvähenkinen koulu, jossa ei ollut suosikkeja. Eli ei ne nykyiset taviksetkaan sen suosituimpia olleet.

Ehkä kaikkein suosituimmat ovat nyt HR:iä, kansainvälisissä töissä tai johtajuushommissa.

Vierailija
132/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Pyrrö oli alemmalla luokalla ja Raptorin Jufo oli lukiossa, kun olin yläasteella sekä Laura Närhen ex Pekka Hara...

Vierailija
133/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:27"]Mandi ja salkkari-Joonatan täälläkin.

Tunnetaankohan me? ;)

[/quote]

Ehkäpä. Tai tunnettiin, koska en ole enää tekemisissä yhdenkään yläasteelta tutun kanssa.

Ja laitetaan nyt vielä että salkkari-joonatan oli mielestäni maailman komein poika ja mukavakin vielä. Mandista en osaa sanoa muuta kuin että yllätyin todella mihin kaikki päättyi. Muistelisin kyllä että siitä sen kiusaamista käsittelevästä biisistä sai kuulla.. En ole varma.

T. Se 2. Sivun tyyppi

Vierailija
134/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:04"]Mr Lothar eli Anssi Viskari oli mitä ilmeisimmin samalla ala-asteella pari vuotta ylemmällä luokalla kuin minä. Ei mitään mielikuvaa hänestä niiltä ajoilta. Oli keskikokoinen koulu eli kaikki eivät tunteneet kaikkia.

[/quote]

Minä ja väittäisin myös kaikkien luokkalaisteni muistavan Anssin. Luokkaa alempana olin.

Oli sellainen ylimielinen kovis silloin.

Vierailija
135/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Lothar eli Anssi Viskari oli mitä ilmeisimmin samalla ala-asteella pari vuotta ylemmällä luokalla kuin minä. Ei mitään mielikuvaa hänestä niiltä ajoilta. Oli keskikokoinen koulu eli kaikki eivät tunteneet kaikkia.

Vierailija
136/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi West, en tuntenut hyvin mutta kaunis ja ystävällinen

Joona Kortesmäki, avoin, puhelias, on mua vanhempi niin en tuntenut tarkemmin

Maria Ylipää, kulki Jeesus-marsseilla. Oli myöskin vanhempi niin en osaa sanoa enempää

Olli Sinivaara, runoilija. Kirjoittanut johonkin vauva tms. -lehteen. Jotkut tytöt siitä haaveili.

Vierailija
137/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Erämerestä ja Mitrasta täytyy sanoa sen verran, että olen osittain eri mieltä ketjun ensimmäisen vastauksen kanssa. Toki heillä oli oma porukkansa (kuten lähes kaikilla), mutta eivät mitään pissipäitä olleet. Mitra oli aina hieman etäinen ja siksi ehkä antoi kylmän vaikutelman, mutta aina ystävällinen ja kannustava. Tiia oli aina enemmän äänessä, mukava myöskin ja reipas, hyväntahtoinen. Suvi Teräsniska taas oli hieman koppava, mutta häntä en kuitenkaan sen paremmin tuntenut.

Vierailija
138/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi Suutari oli koulussa todella hyvä ja aina käsittämättömän positiivinen. Harrasti paljon ja oli nätti.

Vierailija
139/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 07:02"]En nyt tiedä ovatko julkkiksia varsinaisessa merkityksessä, mutta olin samassa koulussa laulaja Janitan ja siskona Tessan kanssa, joka on nyt Ilkka Alangon vaimo. Janita oli hiljainen hiirulainen ja Tessa pröystäilevä kiusanhenki.

[/quote]

Englantilainen koulu :)

Vierailija
140/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kovasti tietää minkälainen Olavi Uusivirta oli koulussa? Antaa ainakin itsestään kohteliaan ja mukavan kuvan. Onko missi Anni hänen sisko/serkku?

Itse olen niin pieneltä paikkakunnalta etten viitsi sen tarkemmin sanoa kun että olin samalla luokalla erään kanssa joka on lastenohjelmassa mukana. Aika ärsyttävä ja lellitetty oli :D Hyvä koulussa.