Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:20"]Hanna Talikainen, jonkun vuoden tangokuningatar joka nai Markus Seikolan. Samalla yläasteella. Kuulu kai "suosittuun" porukkaan, aika monen mielestä kuitenkin tyhjäpää, kuulin kun sen "ystävätkin" puhui selkänsä takana.
Lukioaikoina poikakaverini paras kamu seurusteli Tea Hiillosteen kanssa ja oltiin sen luona yötäkin kerran, toisen kerran sen veljen kämpillä ja se kävi kans meilläpäin. Ehkä hitusen hölmöltä vaikutti mutta en ois tosiaan uskonu mikä turhis siitä sitten myöhemmin tuli.
[/quote]
Mikä turhis??? Itse taidat olla. Teahan luonut uraansa lasten parissa ja valmistunut yliopistosta....joku taitaa olla kade
Yläasteella oli radiojuontaja Tuija Pehkonen. Iloinen ja sosiaalinen, mutta ehkä hieman höpsö ja tärkeilevä.
Opettajana oli Immo Kuutsa. Ihan mukava, ei ollut painostava tms.
Myös opettajana Sari Essayan äiti, ihan mukava. Sukunimi kirjotettu väärin
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:20"]Anna-Leena Härkönen! Oli jo silloin TOSI pieni.
[/quote]Ai että hän ei vain olekaan vanhemmiten kutistunut?
Rasmus-Pauli
Jaajo
Tea Khalifa
Pauliina Sykkö
Minttu Muranen
Kai siellä joku muukin oli. En voi sanoa tunteneeni näistä ketään hyvin.
tähä kejuu ei saa enää vasta elleikerro millasia ne oli
Don huonojen kalle aholan pikkuveljen kanssa. Mitähän villelle nykyään kuuluu. Tosi kiva jäbä sillon. Ihastuin pitkään tukkaansa. Ei se mua huomannut, olin alemmalla luokalla. Kuulin vasta myöhemmin, kenen veli se oli.
Nylon Beatin Jonna ja Erin yläasteella. Erinin kanssa jatkoin samassa koulussa myös lukioajan. Molemmat olivat mukavia, paljon omissa oloissaan omia juttuja tekivät. Esiintyivät koulun juhlissa ja lauloivat mm. madonnaa. Lauloivat myös välitunneilla paljon, harjoittelivat stemmoja. Molemmilla oli poikaystävät, mutta olivat muidenkin poikien mieleen. Muutamia tyttöjä ärsytti Jonnan ja Erinin tyyli, mutta kiusaamista ei ainakaan näyttänyt olleen.
Pelle Miljoona oli samassa koulussa, tunnettiin joten kuten....
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:24"]Valtteri ja Ilari Filppula olivat samassa päiväkodissa mun kanssa ja heidän äitinsä oli siellä lastenhoitajana (tai lto:na). En muista yhtään, millaisia pojat silloin olivat tai Valtteri on mua niin monta vuotta nuorempi, että oli ihan pieni tuolloin. Heidän äitinsä oli todella mukava hoitaja ja kaikki lapset ja vanhemmat tykkäsivät hänestä.
Tuomo Ruutu ja veljensä Mikko Ruutu kävivät saman yläasteen, jota itse kävin, mutta vain Mikko taisi olla siellä samaan aikaan ja Tuomo tuli vasta, kun olin itse jo muualla lukiossa. Siskoni oli Tuomo Ruudun kanssa samaan aikaan yläasteella ja lukiossa ja samassa lukiossa oli myös Axl Smith.
[/quote]
Minä olin myös Axl Smithin kanssa samassa lukiossa, mutta Tuomo Ruutu ei sitä lukiota kyllä käynyt.
[/quote]
Sitten Tuomo Ruutu kävi tuossa koulussa ilmeisesti vain yläasteen. Muistelin, että kävi siellä myös lukion, mutta saatan olla väärässä. Sorry!
Flinchin Villen eli Jonne Aaronin veljen kanssa. Oli aika hulivilipoika, mutta kuitenkin sellainen hyväntahtoisen tuntuinen sen häsäämisen ja pelleilyn takana. Ihan symppis joka tapauksessa.
Olli Rehnin ja hänen edesmennen siskonsa Sirpan kanssa olin samassa koulussa. Sirpa rinnakkaisluokalla, oli hyvä hiihtäjä.
Suvi Tiilikainen, ent Miinala. Kaunis jo tuolloin, ylväs ja ihan ystävällinen, kuten kaikki siskot, ei kuitenkaan niin sosiaalinen kuin esim. pikkusiskonsa. AIkakaudelle tyypillinen ruskea huulipuna ja raitaneule tosin eivät imarrelleet niin paljon kuin nykyinen tyyli :) Huvittavaa on se, että Suvi tuli toiseksi jossain Peräpohjolan paikallismissikisassa syksyllä 1999 ja sitten helmikuussa 2000 hänestä tuli Miss Suomi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:00"]
Laura Pyrrö oli alemmalla luokalla ja Raptorin Jufo oli lukiossa, kun olin yläasteella sekä Laura Närhen ex Pekka Hara...
[/quote]
Millainen Pyrrö oli nuorena? :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:08"]Pelle Miljoona oli samassa koulussa, tunnettiin joten kuten....
[/quote]
Oliko se samanlainen rastapää jo sillon?
OT: olin sadas tykkääjä molemmissa ensimmäisen sivun Jussi Lampi -kommenteissa. WT-pisteitä vaan ropisee :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:17"]
Pari Duudsoneista, tosin eri luokalla. Olivat jo silloin kuuluisia. (Seamk)
[/quote]
Onko ne peräti opiskelleet? Ketkä niistä?
Olavi Virran kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Oli hyvä lauluääni, viinaanmenevä jo tuolloin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:59"]Tosi monen, joten en voi luetella, jottei minua tunnisteta.
Minusta kukaan ei ollut erityisen suosittu. Tosin meillä oli hyvähenkinen koulu, jossa ei ollut suosikkeja. Eli ei ne nykyiset taviksetkaan sen suosituimpia olleet.
Ehkä kaikkein suosituimmat ovat nyt HR:iä, kansainvälisissä töissä tai johtajuushommissa.
[/quote]
Eli siis sä olet sitten se ainoa ei julkkis :) jos luettelointi paljastaa, kuka sinä olet :)