Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:13"] Höh, ei kait kukaan jossain yläkoulussa ole vielä kaksimetrinen...?
[/quote]
Mieheni kuulemma oli 16-vuotias saavuttaessaan nykyisen pituutensa, 194cm.
[/quote]
Ohis täälläkin: Sukulaispoika oli jo 12-vuotiaana jotain 180 ja nyt on 16, suunnilleen kaksi metriä.
Mulla ei ketään julkkista luokka tai koulukaverina, jos ei lasketa yhtä dopingskandaalihemmoa, jonka kaikki on varmaan jo unohtaneet. Ilman dopingjuttuja ei olisi varmaan kummoista julkisuutta koskaan saanutkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:37"]En voi kertoa, koska en halua että minut tunnistetaan.
[/quote]
Oliko teitä niin vähän koko koulussa?
[/quote]
Oli.
Hassua, olin urheilulukiossa mutta kenestäkään tutusta ei ole tullut kovinkaan kuuluisaa. Jokunen sm-liiga kiekkoilija ja pari olympiakisaajaa, ei supertähtiä.
Suvi Koposen kanssa oltiin samassa koulussa. Vaikutti silloin hiljaiselta ja ujolta tyypiltä.
Ina Mikkola myös oli viereisellä luokalla. Ihana nauravainen tyttö, ei puhunut pahaa muista.
Sunrise Avenuen Raul (eli Ilkka) Ruutu oli samassa koulussa siskoineen. Mukava tyyppi, jolla oli pilkettä silmäkulmassa. Kaikille ystävällinen. Oli jo silloin musikaalisesti lahjakas ja soitti useita soittimia.
Sauli Niinistö, Teemu Selänne, Johanna Tukiainen, viisi entistä missiä (yksi oli tumma ja erittäin kaunis jo tuolloin!), puolet jääkiekon maajoukkueesta ja erään suuren suomalaisen yrityksen toimitusjohtajan veljenpoika.
Mitään en tietenkään heistä kerro, koska muuten minut saattaisi tunnistaa. Olinhan heidän ainoa luokkakaverinsa. Samasta syystä liitin listaan myös muutamia muita nimiä, jotka eivät todellisuudessa olleet lainkaan samassa koulussa. Kekseliästä, eikö totta!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 01:13"]
Ei nyt ihan julkkiksia, mut julkkiksen lapsia. Olin samalla ala-asteella Mika Myllylän lasten kanssa. Olin kuudennella, Myllylän lapsista vanhin ehkä kolmannella. Muuttivat tänne pikkukylälle päästäkseen vähän mediaa pakoon. Muuttivat kuitenkin pois kaiketi koska lapset osaa olla julmia.
Muistan kun opet kertoi, että Myllylän lapset tulee tähän kouluun ja älkää alkako puhumaan heille isänsä ongelmista ja muistuttelivat asiasta jatkossakin. Tietysti varsinkin vanhemmat oppilaat alkoi välittömästi kysellä ja huudella onko isi kuinka sekaisin? Jos opet ei olis jatkuvasti mainostaneet ne lapset olisivat saaneet varmaan olla aika rauhassa, eivät isästään hirveänä huudelleet niin tuskin monikaan olisi edes tajunnut, että he ovat Mika Myllylän lapsia.
[/quote]
Nivalassa?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:59"]Mä olin aikoinaan koulussa missä mun koulukavereita oli mm silloisen presidentin tytär, arkkipiispan poika, muutaman näyttelijän lapset, matkatoimiston johtajan (julkisuudessa hänkin) tytär. Samassa koulussa on julkkisten lapsia edelleenkin...
[/quote]
Todella "kiinnostavaa".
[/quote]
Ei tarvitse olla. Mutta kun kysyttiin. Nuo oli aikansa julkkiksia ja osa ihan tänäänkin julkisuuden henkilöitä.
Mut taas joku Sara Sieppi ei kiinnosta pätkääkään...
Tyyppi kakkossivulta: olimme siis ainakin samassa koulussa kerta kyseessä yläaste.
Itsekään en ole tekemisissä kuin muutaman koulukaverin kanssa.
Minustakin Markku oli söpö poika ;)
T. Tyyppi sivulta 8..?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:59"]Mä olin aikoinaan koulussa missä mun koulukavereita oli mm silloisen presidentin tytär, arkkipiispan poika, muutaman näyttelijän lapset, matkatoimiston johtajan (julkisuudessa hänkin) tytär. Samassa koulussa on julkkisten lapsia edelleenkin...
[/quote]
Todella "kiinnostavaa".
[/quote]
Ei tarvitse olla. Mutta kun kysyttiin. Nuo oli aikansa julkkiksia ja osa ihan tänäänkin julkisuuden henkilöitä.
Mut taas joku Sara Sieppi ei kiinnosta pätkääkään...
[/quote]
Et tainnut oikein tajuta pointtia. Ketä kiinnostaa pelkkä lista, varsinkaan noin äärimmäisen summittainen? "Matkatoimiston johtajan tytär". Haloo. Olisit nyt edes kertonut jotain näistä ihmisistä, se olisi kiinnostanut. Tai alkajaisiksi vaikka yhdenkin nimi.
Kosti kotiranta oli ala-asteella musiikin opettaja, 80-82
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:20"]Hanna Talikainen, jonkun vuoden tangokuningatar joka nai Markus Seikolan. Samalla yläasteella. Kuulu kai "suosittuun" porukkaan, aika monen mielestä kuitenkin tyhjäpää, kuulin kun sen "ystävätkin" puhui selkänsä takana.
Lukioaikoina poikakaverini paras kamu seurusteli Tea Hiillosteen kanssa ja oltiin sen luona yötäkin kerran, toisen kerran sen veljen kämpillä ja se kävi kans meilläpäin. Ehkä hitusen hölmöltä vaikutti mutta en ois tosiaan uskonu mikä turhis siitä sitten myöhemmin tuli.
[/quote]
Mikä turhis??? Itse taidat olla. Teahan luonut uraansa lasten parissa ja valmistunut yliopistosta....joku taitaa olla kade
[/quote]
Ei ole syytä olla kade, enkä ole viimeaikaisia kuulumisia seurannut mutta kyllä ne Tean lauluhommat vaikutti ihan vaan julkisuuden tavottelulta, lastenohjelmissa on ehkä sitten elementissään. Olihan Tuksukin hyvä koulussa ja kuinka sit kävikään..
t:248
Mikojen Häkkinen ja Salo kanssa on käyty samaa koulua samaan aikaan, ei samoilla luokka-asteilla. Kumpaakaan en muista koskaan tavanneeni, mutta olen kovin ylpeä tästä tulevan julkkiksen melkein bongauksesta. Tai jotain :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 01:05"]Viljasen Saaran ja Teemun kanssa olin samaan aikaan koulussa. Teemu oli kunnostautunut koulukiusaaja, Saara oli mukava jo ala-asteella. Harmi vain, että Teemun kiusaamat ihmiset kostivat sitten Teemun käytöksen pikkusisko-Saaralle.:(
[/quote]
Kerrotko vielä ketä nää on?
Jenni Ahola vai mikä sen sukunimi nykyään onkaan. Ei ollut mitenkään kummoisen näköinen silloin lapsena, todella tavallinen. Itse pidin aika ärsyttävänä, en muista enää oliko se yleinenkin mielipide.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:10"]
En kenenkään, mutta samalla luokalla oli yksi todella hämmentävä wannabe-tissimissijulkkis. Näin jälkeenpäin ajatellen huvittaa - olihan se tissien esittely ja duckface-posetus yläasteen käytävillä selvä ensiaste iltapäivälehtien iltatyttö-kuvauksiin.
Mitä olen tutuilta kuullut ja Facebookissa ohimennen nähnyt, tämä nainen on 30. ikävuoteen mennessä kiertänyt varmaan kaikki mahdolliset kauneuskilpailut - missikisakarsintojen kaiken maailman Grid Girl -kilpailujen kautta alastonkuviin - ja nyt siirtynyt fitness-kisoihin.
Onnea vaan hänelle, mutta on hämmentävää, miten elämän tärkeimmäksi sisällöksi saa kehitettyä oman kropan palvomisen. Mitään muita kouluja tämä nainen ei ole koskaan käynyt kuin mallikouluja ja tietysti sitä kuuluisaa "elämän koulua". Onneksi mies elättää.
[/quote]
Onko kyseessä turkulainen laulajaksikin itseään tyrkyttänyt suttura?
[/quote]
En tiedä, onko tämä koskaan yrittänyt laulajaksi, mutta ei ole Turusta, vaan Satakunnasta. Näitä on varmaan ympäri Suomea kuitenkin ;)
[/quote] Porista?
[/quote]
Hitsi, ei kai me vaan ajatella samaa ihmistä... :D
[/quote]sanos etunimi:D
[/quote]
Eeeeeeen sano, mutta M:llä alkaa ;)
Stubin.sanavalmis ja ekstravertti oli jo silloin.hauska.
Santeri Kinnunen.
Olin alemmilla luokilla, enkä varsinaisesti tuntenut, mutta tiesin. Vaikutti vilkkaalta, mutta kaikin puolin kohteliaalta ja mukavalta tyypiltä.