Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Kommentit (2282)
Johanna Raunio aloitti pohjoismaisen filologian opinnot yhtäaikaa ja oltiin joissakin samoissa pienryhmissäkin. Oli, fiksu, kiva ja oikein herttainen. Aina huolitellusti meikattu.
Mieleeni on jäänyt, että mentiin kerran samalla junalla Helsinkiin, jossa poikaystäväni oli minua vastassa laiturilla. Poikaystävä ei huomannut Johannaa ollenkaan (minäkin olin aika nätti tuolloin), vaikka Johanna oli jo Miss Cinema Europa. Keväällä hänet valittiin Miss Suomeksi, eikä enää palannut yliopistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilija Mikko Koivu peruskoulussa. Oli tosi leuhka jätkä ripari-ikäisenä, koska isoveljensä oli silloin jo kuuluisa MM-kiekkoilija Saku Koivu.
Diili-ohjelmassa neuvonantaja Toni Lähde oli ihan supermukava nuorisotalon ”isompi poika”, uskalsi pikkutyttökin kysyä häneltä jtn apua ☺️
Tunnen jälkimmäisen, mutta kävikö muka Mikko Koivun kanssa samaa koulua? Ei minun mielestäni.
Mäkin olen kuullut, että Mikko ja veljensä olivat molemmat tampioita. Kiprusoffit taas olivat kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Taidat olla sitten itse todella pitkä? Tänä päivänä Anna on päälle 153 cm. Lyhyt joo, mutta aika moni nainen on 155-160 cm välillä. Tuntuu ettei pidempiä naisia ole enää ihan yhtä paljon kuin joskus ennen.
Aika monta jonkin sortin julkkikseksi noussutta on samoilta kyliltä eli samassa koulussa olleita, joku samalla luokallakin.
Mut mitä niitä tähän nimeäisin, ei niitten julkkisarvo hetkauta minua eikä koulusta ole kiinni kuka päätyy julkkikseksi tai ei.
Mut ainakin kymmenen tulee heti mieleen läpi koulu/opiskeluvuosien, joku ihan turha julkkis, joku akateeminenkin.
Eh, yhden opettajan fb-sivulla hänen kaverilistassa miltei kaikki kylästä kuuluisuuteen nousseet 😂 siellä sen määrän näkee...
Jääkiekkovalmentaja. asiantuntijakommenttaatori Hannu Jortikan kanssa Turussa kansakoulussa. Luokan hiljaisesta pojasta tuli äänekäs kiekkovaikuttaja. Vielä se Jortsu muisti, kun joku vuosi takaperin Förillä Turkkuses satuttiin yksiin :)
En ollu ite mutta mun paras ystävä oli samalla luokalla Konsta Hietasen kanssa. Se oli silloin jo tietysti stara, tenavatähti. Tosi mukava tyyppi. Kiva nähdä että edelleen vaikuttaa ihan yhtä kivalta. Kaikkea hyvää hänelle ja perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut samoissa kouluissa mutta olen tapaillut yhtä julkkista ja yhden toisen julkkiksen kanssa olen seurustellut.
Näin minullakin. Ei viitsi nimeltä, mutta nykyisin toisesta maasta muuttaneen kanssa naimisissa oleva pohjalainen. Ja pidempi juttu minulla ex-mäkihyppääjän kanssa.
Jaksoko monta minuuttia.
Keskisestä Nykäseen?
En minäkään kehuskelisi nimien kanssa.
Olin yliopistossa Seija Paasosen kanssa samalla meteorologian peruskurssilla.
Mia-Petra Kumpula (nyk. Natri). Keskeinen, mukava henkilö oli luokassa hän.
Eurokansanedustaja siis.
Vierailija kirjoitti:
Äkäteemikko kirjoitti:
Akateemikko kirjoitti:
Nina Autio, missi, Jussi Halla-Aho, poliitikko (lukio)ja Marko Asell, painija ja poliitikko (ylä-aste). Jaana Pelkonen, juontaja ja poliitikko (yliopisto)
Nina Autio oli valtavan kaunis seksipommi. Hirmu kiltti. Ilmeisesti vähän miesten vietävissä. Myöhemmin sitten vakiintui. Jussi Halla-Aho oli ihan nobody. Seinäruusu. Marko Asell oli ihan samanlainen jo teininä. Ikä ei ole muuttanut miestä mitenkään. Jaana Pelkonen herätti huomiota yliopistolla sosiaalisten taitojensa vuoksi.
Mitä tarkalleen ottaen ovat "sosiaaliset taidot"?
Keskustelutaitoinen, kuuntelutaitoinen, ystävällinen, katsoi silmiin, oli kiinnostunut opiskelijatovereiden asioista eikä puhunut vain itsestään.
Ohis, mutta naurattaa tämän ketjun salamyhkäilijät: "Eräs erittäin tunnettu hiihtolajien harrastaja oli rinnakkaisluokalla ja kuuluisan hevibändin basistin kanssa olin lukiossa. Enempää en voi kertoa, ettei tunnisteta." Tunnisteta mistä? Että on käynyt koulua ja lukee av:tä, voi kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
Oliko lihava jo silloin?
Katoppa peiliin,mieluummin pikkasen pulska kuin tyhmä ja ilkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
Oliko lihava jo silloin?
Olin töissä Hyvinkään Subwaylla, jossa hän kävi usein. Arvostan aina ihmistä, joka kohtelee asiakaspalvelijoita ystävällisesti; Diandra oli/on kyllä yksi heistä. Aina tosi mukava, kiitosta ja hyviä päivänjatkoja tuli aina.
Ps. kommenttisi on täysin aiheeton.
Kari Kanalan kanssa samalla luokalla Halsuan kirkonkylän ala-asteella. Oli tuolloin ujo pikkupoika
Salkkareiden "Katrin" eli näyttelijä Jutta Lehtisen kanssa kävin Turun yliopistoa yhtä aikaa. Joskus näin häntä ruokalassa, mutta en tutustunut.
Mä olin yläkoulussa muutaman vuoden samassa kuvis ryhmässä Adolf Hitlerin kanssa. Hyvä tyyppi jo silloin, mut ei kovin lahjakas.