Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
Minä taas pääsin Ari-Matti Nuutilan kanssa samaan aikaan ylioppilaaksi Vammalan lukiosta ja vuosi oli -81. Erittäin älykäs.
En kenenkään, mutta lapsi oli yhden kv-tason yleisurheiljan kanssa. Kiusasi mun lasta ja paria muuta. Minä lopetin sen kiusaamisen aika tylyllä tavalla eli tekemällä rikosilmoituksen, rauhoittui sen jälkeen. Onneksi vanhempansa olivat fiksuja ihmisiä ja kuuntelivat. Vedin rikosilmoituksen pois.
Peruskoulussa Iiro Rantalan, hän oli jo silloin ihan mainio showmies ja musiikin ammattilainen.
Lukukausien päätösjuhlissa oli ihan oikeasti juhlan tuntua ja kunnon vibat kun Iiro pääsi flyygelin kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Santeri Kinnunen.
Olin alemmilla luokilla, enkä varsinaisesti tuntenut, mutta tiesin. Vaikutti vilkkaalta, mutta kaikin puolin kohteliaalta ja mukavalta tyypiltä.
Kiva kuulla, sellainen kuva hänestä on tullut lehtien ja tvn kautta mullekin.
Ressu Redford (joku Turun kauppakoulu, oli minua vanhempi) Tommy Lindholm oli liikunnanopettajani samassa koulussa (Suomen jalkapallomaajoukkueen valmentaja)
Anni Sinnemäki, Terhi Kokkonen, Jonas Konstig (HY) Konstig oli aika kärkäs jo silloin.
Päivi Lipponen oli opettajani lukiossa Helsingissä (iltalukio)
Vierailija kirjoitti:
Kiia Korpi kävi samaa ala-astetta, oli mun veljen luokalla
vieläku KIIRA korpi löytys joltain ni hyvä
NurseBetty kirjoitti:
Millainen Venla Saartamo on?
hippi
Vierailija kirjoitti:
Sir Christus oli samalla luokalla monta vuotta. Symppis tyyppi, kiltti ja kohtelias, kaikkien kaveri.
harmi että lähti aikasin
Vierailija kirjoitti:
Kape Aihisen kanssa kokkikoulussa.
kape vetää satojatonneja ja sä kokkaat yh-lapselle vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
Oliko lihava jo silloin?
Olin töissä Hyvinkään Subwaylla, jossa hän kävi usein. Arvostan aina ihmistä, joka kohtelee asiakaspalvelijoita ystävällisesti; Diandra oli/on kyllä yksi heistä. Aina tosi mukava, kiitosta ja hyviä päivänjatkoja tuli aina.
Ps. kommenttisi on täysin aiheeton.
tilasko metrin subia extra pekonilla
Vierailija kirjoitti:
Tytti Tuppurainen oli samoilla kursseilla yliopistossa. Ystävällinen kaikille, puhelias, energinen ja nätti nainen. Oli kiinnostunut politiikasta, muistan kun jutteli aiheesta jonkun professorin kanssa.
Hahaa hauska Tytti. En ole yhtään yllättynyt, että sun oli ihan pakko tulla tänne itseäsi taas kehumaan. Retostelija oikein, höh höh.
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford (joku Turun kauppakoulu, oli minua vanhempi) Tommy Lindholm oli liikunnanopettajani samassa koulussa (Suomen jalkapallomaajoukkueen valmentaja)
Anni Sinnemäki, Terhi Kokkonen, Jonas Konstig (HY) Konstig oli aika kärkäs jo silloin.
huh, missä punasessa koulussa sä oot ollu
Jonne Aaronin. Oli mukava poika jo silloin ja mukava rento mies on edelleen. Julkisuus ei ole kihahtanut hattuun. Jutellaan edelleen kuulumiset jos jossain törmätään, vaikka muuten ei pudetä yhteyttä.
Kallialan Aaken kanssa oltiin yhtäaikaa keskikoulussa. Olen nuorempi, mutta Aake niinsanotusti tuplasi jonkun kerran ja loppujen lopuksi hän taisi olla minua alemmalla luokalla. Aika velikulta oli kaveri ja hyvä suustaan jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huh, missä punasessa koulussa sä oot ollu
No Sirola-opistossa tietennii opiskelemassa kansan kyykytystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
Oliko lihava jo silloin?
Olin töissä Hyvinkään Subwaylla, jossa hän kävi usein. Arvostan aina ihmistä, joka kohtelee asiakaspalvelijoita ystävällisesti; Diandra oli/on kyllä yksi heistä. Aina tosi mukava, kiitosta ja hyviä päivänjatkoja tuli aina.
Ps. kommenttisi on täysin aiheeton.
tilasko metrin subia extra pekonilla
Se ei liity mitenkään siihen, että hän oli ystävällinen asiakas.
T. Hyvinkään subi
Onkohan se joku ennätys etten ole ollut yhdenkään julkkiksen kanssa edes samassa koulussa?
Minttu Murasen kanssa yläasteella. Todella mukava ja rento, kunnollinen kyttö.
Arman Alizadin kanssa myös samassa koulussa, eri luokalla. Sillä oli iso "verkosto", kaikki tiesi sen. Itselle jäi kuva pahiksesta ja välillä hämäristä piireistä. Tavatessa ihan mukava, vaikka en toki tuntenut häntä, jossain bileissä hengattiin.
Diandra Flores oli rinnakkaisluokalla ja kaverin kaveri. Itse en häntä tunne.
Idols-julkisuuden aikaan muistan että hänellä kihahti pissit hattuun. Käyttäytyi Hyvinkään Amarillon yökerhossa kuin maailmanomistaja.