Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
782: en tuntenut kuin ulkonäöltä, sellainen aika itseään esille tuova blondi. Yhden tapauksen muistan, kun hän teetätti käyntikortin itselleen (siihen aikaan oli kaupungilla sellainen kone) ja siinä luki jotain Los Angeles, Nevada -juttua. Pidin sitä hönttinä virheenä. Jälkeenpäin mietin, että olikohan hänellä sellaisia "haluan päästä Amerikkaan ja julkkispiireihin"... kenties gangsteripiireihin. No, liikaa luettu tuosta yhdestä käyntikorttitapauksesta.
Mutta olen kyllä aivan samaa miettinyt vuosien varrella. Huh, huh!
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoona oli samassa koulussa, tunnettiin joten kuten....
Tätini oli samalla luokalla Pellen kanssa. Eivät olleet mitenkään kavereita, mutta oli kuulemma mukava poika.
kujanpään japin kanssa samassa koulussa
Jenni Vartiainen yläasteella. Harrasti tuolloin taitoluistelua ja pyöri niissä piireissä. Ei ollut mielestäni millään muotoa persoonallinen, vaan päinvastoin hyvin stereotyyppinen kaikin puolin. Ei kuitenkaan ilkeä tai mitään sellaista. Yllätyin hieman kun osoittautui suht hyväksi laulajaksi.
Uuno Turhapuron kanssa hengailtiin koulussa samalla luokalla
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se joku ennätys etten ole ollut yhdenkään julkkiksen kanssa edes samassa koulussa?
Mietin ihan samaa, mutta sitten keksin että entinen luokkakaverini on ollut Poliiseissa yhdellä kaudella. Muuten en osaa äkkiseltään sanoa koko paikkakunnalta ketään, josta olisi tullut jonkin sortin julkkis. Minä liikun ammattini puolesta toisinaan samoissa piireissä kuin jotkut julkkikset, mutta en ole julkkis, vaikka joku voisi nimeni tunnistaakin.
Olin Tiina jylhän kanssa samalla luokalla, hän oli silloin jo koppaava ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford (joku Turun kauppakoulu, oli minua vanhempi) Tommy Lindholm oli liikunnanopettajani samassa koulussa (Suomen jalkapallomaajoukkueen valmentaja)
Anni Sinnemäki, Terhi Kokkonen, Jonas Konstig (HY) Konstig oli aika kärkäs jo silloin.
Päivi Lipponen oli opettajani lukiossa Helsingissä (iltalukio)
huh, missä punasessa koulussa sä oot ollu
No Sirola-opistossa tietennii opiskelemassa kansan kyykytystä
Huh! Kauheaa kohtalo ihmisellä tuollainen seura.
Putinin oli samalla judokursilla Leningraatissa.
Vierailija kirjoitti:
Uuno Turhapuron kanssa hengailtiin koulussa samalla luokalla
oliko se se ala-asteen kolmas
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sanoa, kun on niin pieni paikkakunta. Mutta yksi tunnetuimmista suomalaiasista hevimuusikoista on ollut samassa koulussa, en muista häntä kovin hyvin, kun on vähän nuorempi. Hengaili kuitenkin kaverini veljen sekä jonkin verran nuoremman serkkuni kanssa, kun oli heidän kanssaan saman ikäinen. Nyt sitten tutkimaan, ketkä ovat tosi pieniltä paikkakunnilta kotoisin. Aika moni itse asiassa.
Mitä järkeä sanoa et olin yhen tunnetuimman hevi/pop/indiemuusikon kanssa samalla luokalla jos ei sano et kuka. Voin kait minäki sanoa et oon ollu yhen tunnetuimman poliitikon kans samalla luokalla, mut enpäs kerro kenen koska ylennän itseni joksikin et huhheijaa mut varmaa tunnistetaan. Not.
Kaikkien. Tarinoita riittää kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
Oliko lihava jo silloin?
Olin töissä Hyvinkään Subwaylla, jossa hän kävi usein. Arvostan aina ihmistä, joka kohtelee asiakaspalvelijoita ystävällisesti; Diandra oli/on kyllä yksi heistä. Aina tosi mukava, kiitosta ja hyviä päivänjatkoja tuli aina.
Ps. kommenttisi on täysin aiheeton.
tilasko metrin subia extra pekonilla
Se ei liity mitenkään siihen, että hän oli ystävällinen asiakas.
T. Hyvinkään subi
tottakai kun annat sitä "huumetta" mitä janoaa, onko muuten subeissa, heseissä jne leveemmät ovet kun esim normikaupoissa, ainakin yleensä automaatiovet
Annan=myyn aika ylihinnoiteltuna itse asiassa. törkeän hintaista, jännä että joku edelleen suostuu maksamaan. kymppi sämpylästä
Ei ole, ei ole leveämmät ovet. Ihan perus liikkeen ovet on. Eivätkä ole automaattiovia - ainakaan en ole missään nähnyt.
tiedän että olet trolli, mutta sanon kuitenkin - siltä varalta, että joku luulee sun olevan tosissasi: henkilön mahdollinen ylipaino ei ole yhteydessä hänen persoonaansa ja siihen, käyttäytyykö hän mukavasti
Annahan kun mietin lisää mitä keksisin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kerrotte täällä olleenne jonkun julkkiksen kanssa samalla luokalla tai koulussa, kertokaa hänestä jotakin, jokin muisto tai käsityksenne hänestä. Näin näitä olisi kiinnostavampi lukea. Pelkkä ”olin sen ja sen kans samassa koulussa” ei anna lukijalle mitään.
Oon periaatteessa samaa mieltä, mutta itse en tällä kertaa maininnut kuin pelkän nimen, koska en halua antaa tietoja itsestäni täällä. Jos kerron mitä oikeasti tiedän tästä tyypistä niin se rajaa porukkaa aika lailla
Kenen julkkiksen kanssa olet ollut sängyssä , vessassa , ravintolassa ,yökerhossa, matkoilla tai baarissa ,junassa,kodissa asunnossa .....antaa tulla nyt.
Stalinin kanssa kävin samaa opistoa.
Huuhkajien kapteenin Tim Sparvin kanssa yläasteella. Oli jo silloin oikein mukava ja asiallinen, ei mitään muiden kiusaamista tai muuta riehumista kuten iso osa miehistä tuon ikäisinä. Taisi komeilla yläasteliikunnan 3km juoksutesti-listan kärkisijalla jos muistan oikein, antoi jo viitettä että huippu-urheilija tulossa.
en o koulussa ollut mutta työllistettynä pakolaiskeskuksessa, sieltä tuli muutama julkkis pari v sitten