Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
Antti Tuisku, käytiin urheiluopistoa samaan aikaan Tampereella pri vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere Lehtinen - kaipa oli poikien keskuudessa ihan suosittu. Me tytöt keskityttiin kuolaamaan yhtä rauhallisempaa poikaa :D
Koska Jere ei ollut komea.
Nythän hän näyttää komeammalta, koska on muutama miltsi komistamassa.
En tiedä komeasta, mutta hyvännäköinen ja symppiksen oloinen. Kyllä minulle olisi kelvannut joka tapauksessa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Samalta paikkakunnalta ollaan kotoisin muusikko Matti Pentikäisen ja veljensä, jääkiekkoilija Atte Pentikäisen + radio- ja tv-persoona Juha Perälän kanssa.
Ihanko totta? Ja minä kun luulin, että Matti/Atte Pentikäinen ja Juha Perälä ovat tulleet ulkoavaruudesta.
Iso Kirja Raamattuopistolla samaan aikaan Sari Essayahin kanssa. Vuosi oli 1994.
Lauritsalan Yhteiskoulu kirjoitti:
Arvi Lindin 8kanssa samassa koulussa Lauritsalassa, mutta en yhtä aikaa. Ihan super julkkiksia ei kait Lappeenrannasta ole tullut, paitsi ehkä Toivo Kuula.
” Toivo Timoteus Kuula oli suomalainen säveltäjä. Fennomaaninen Kuula suosi kansallisromanttisia aiheita ja sai myöhemmässä tuotannossaan vaikutteita ranskalaisesta impressionismista. Kuula kuoli 34-vuotiaana Suomen sisällissodan jälkimainingeissa. Wikipedia”
Toivo Kuula on kylläkin Alavudelta
Te jotka kerrotte täällä olleenne jonkun julkkiksen kanssa samalla luokalla tai koulussa, kertokaa hänestä jotakin, jokin muisto tai käsityksenne hänestä. Näin näitä olisi kiinnostavampi lukea. Pelkkä ”olin sen ja sen kans samassa koulussa” ei anna lukijalle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kerrotte täällä olleenne jonkun julkkiksen kanssa samalla luokalla tai koulussa, kertokaa hänestä jotakin, jokin muisto tai käsityksenne hänestä. Näin näitä olisi kiinnostavampi lukea. Pelkkä ”olin sen ja sen kans samassa koulussa” ei anna lukijalle mitään.
Näin juuri. Tämä on todettu jo aikaisemmin tässä ketjussa. Tietenkin julkkiksetkin ovat käyneet ihan tavallisessa koulussa, joten mitä hyötyä on tosiaankin kirjoittaa tyyliin "olin uutistenlukijan kanssa samalla luokalla"? Kyllä uutistenlukijakin tarvitsee peruskoulun ja jopa lukion.
Akateemikko kirjoitti:
Nina Autio, missi, Jussi Halla-Aho, poliitikko (lukio)ja Marko Asell, painija ja poliitikko (ylä-aste). Jaana Pelkonen, juontaja ja poliitikko (yliopisto)
Nina Autio oli valtavan kaunis seksipommi. Hirmu kiltti. Ilmeisesti vähän miesten vietävissä. Myöhemmin sitten vakiintui. Jussi Halla-Aho oli ihan nobody. Seinäruusu. Marko Asell oli ihan samanlainen jo teininä. Ikä ei ole muuttanut miestä mitenkään. Jaana Pelkonen herätti huomiota yliopistolla sosiaalisten taitojensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu
Vierailija kirjoitti:
Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.
Teräsniskan nimi sanoo noista jotain mutta enpä ihmettele, että on noin törkeästi käyttäytynyt. Antaa itsestään kylmän vaikutelman.
Teräsniskan olen töiden puitteissa tavannut varmaan 20 kertaa viimeisen parin vuoden aikana ja ainakin aikuisena on todella mukava ja kultainen ihminen. Olen tavannut myös useita muita laulajia töiden vuoksi ja Suvi on oikeasti yksi mukavimpia "jalat maassa"-tyyppejä ammattikunnastaan. Ja en siis itse ole laulaja eikä ammattiini liity mitään glamouria.
Kaveri kertoi (huvipaikan työntekijä) että on tosi ylimielinen henkilökunnalle.
Edesmennyt Matti Nykänen oli jonkin aikaa samalla luokalla ala-asteella Jyväskylässä. Varsinainen adhd- tapaus, konttaili pitkin luokan lattiaa eikä jaksanut keskittyä oikein mihinkään. Koska nuori, vastavalmistunut opettajamme ei oikein saanut hänelle kuria, hänet siirrettiin johtajaopettajan ( oli ankara ja pelottava ainakin lapsen silmissä) luokalle. Matti ei ollut kiusaaja eikä ilkeä ainakaan tuolloin. Ilkeydet kyllä muistan niin kauan kun henki pihisee! Myöhemmin Matti joutuikin erityiskouluun, Levätköön rauhassa!
Jääkiekkoilija Mikko Koivu peruskoulussa. Oli tosi leuhka jätkä ripari-ikäisenä, koska isoveljensä oli silloin jo kuuluisa MM-kiekkoilija Saku Koivu.
Diili-ohjelmassa neuvonantaja Toni Lähde oli ihan supermukava nuorisotalon ”isompi poika”, uskalsi pikkutyttökin kysyä häneltä jtn apua ☺️
Vierailija kirjoitti:
Julkkispappi Jaakko Heinimäen. Aika yllättävä uravalinta... Pakko todeta, ei ollut silloin kovin ystävällinen.
Monet papit on pohjimmiltaan julkisuuden kipeitä ja haluaa rikkaaksi. Mutta kun muuta mahista ei ole, päätyvät helppoon sisäänpääsyyn yliopiston teologiselle. Ja siitä sitten pinnistävät hyveen viitta yllään.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilija Mikko Koivu peruskoulussa. Oli tosi leuhka jätkä ripari-ikäisenä, koska isoveljensä oli silloin jo kuuluisa MM-kiekkoilija Saku Koivu.
Diili-ohjelmassa neuvonantaja Toni Lähde oli ihan supermukava nuorisotalon ”isompi poika”, uskalsi pikkutyttökin kysyä häneltä jtn apua ☺️
Tunnen jälkimmäisen, mutta kävikö muka Mikko Koivun kanssa samaa koulua? Ei minun mielestäni.
Daniel O'shaughnessy oli mun luokalla peruskoulussa useamman vuoden. Ah olin vuolaasti häneen ihastunut, damn, olisi pitänyt iskeä kyntensä :DDD Hän pelasi siis jalkapallon EM-kisoissa Huuhkajissa. Tosi mukava ihminen, en tiedä ketään kotikyläläistä jolla olisi hänestä pahaa sanaa sanottavana
Vierailija kirjoitti:
Daniel O'shaughnessy oli mun luokalla peruskoulussa useamman vuoden. Ah olin vuolaasti häneen ihastunut, damn, olisi pitänyt iskeä kyntensä :DDD Hän pelasi siis jalkapallon EM-kisoissa Huuhkajissa. Tosi mukava ihminen, en tiedä ketään kotikyläläistä jolla olisi hänestä pahaa sanaa sanottavana
Sama jatkaa: henkilö ei ole julkkis, mutta oli nyt uutisissa lähiaikoina: tunsin myös Jussi Peltolan, joka nyt löydettiin 9 vuoden kadoksissaolon jälkeen kun tämä veljeskaksikko etsi häntä ja löysi hänet järven pohjalta autosta. Olin varma, ettei Jussia löydetä koskaan.
Samassa koulussa kuin Pikku Kakkosen juontaja Lassi. Jotkut saattavatkin muistaa Lassin ja Kaislan ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Piia Pasasen (uutisankkurikin on kai vähän julkkis). Oli kiva ja nätti jo silloin.
Mä kans Piian kanssa, ja tunsin lapsena.
Äkäteemikko kirjoitti:
Akateemikko kirjoitti:
Nina Autio, missi, Jussi Halla-Aho, poliitikko (lukio)ja Marko Asell, painija ja poliitikko (ylä-aste). Jaana Pelkonen, juontaja ja poliitikko (yliopisto)
Nina Autio oli valtavan kaunis seksipommi. Hirmu kiltti. Ilmeisesti vähän miesten vietävissä. Myöhemmin sitten vakiintui. Jussi Halla-Aho oli ihan nobody. Seinäruusu. Marko Asell oli ihan samanlainen jo teininä. Ikä ei ole muuttanut miestä mitenkään. Jaana Pelkonen herätti huomiota yliopistolla sosiaalisten taitojensa vuoksi.
Mitä tarkalleen ottaen ovat "sosiaaliset taidot"?
Tai toista? Onhan noita ollut useampiakin. Anna-Maija, Lotta?