Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut samoissa kouluissa mutta olen tapaillut yhtä julkkista ja yhden toisen julkkiksen kanssa olen seurustellut.
Näin minullakin. Ei viitsi nimeltä, mutta nykyisin toisesta maasta muuttaneen kanssa naimisissa oleva pohjalainen. Ja pidempi juttu minulla ex-mäkihyppääjän kanssa.
Tarkoitatko sitä yhtä Duudsonia, jolla amerikkalainen vaimo?
Saman koulun oppilas meni naimisiin tanskalaisen poliisimurhaajan kanssa vankilassa... Että sellaista viirausta päässä vai liekö pelastajafantasioita. Lapsikin tuli. Lapsen takia olen toivonut joskus myöhemmin, että sosiopatia ei olisi vääjäämättä periytyvää. Ei se ilmeisesti olekaan.
Peter Franzen, valovoimainen, symppis ja lahjakas jo tuolloin.
Ex kansanedustaja Janina Anderssonin kanssa samalla luokalla.
Lukiossa Eeva Kolun kanssa (korkeintaan vähän väsynyt + bloggari) - todella ylimielinen ja katsoi muita nenän vartta pitkin halveksuen jos tuli esim juttelemaan jonkun "hänen jengiin" kuuluvan kanssa. Itsekeskeinen ja tekoboheemi kultalusikka suussa syntynyt, jotenkin hassua ollut lukea hänen blogia kun tietää mimmoinen oli aikoinaan.
Nasima Razmyar oli rinnakkaisluokalla.
Pirkko Mannolan
Kanssa olen ollut samalla luokalla kansakoulussa ja yhteiskoulussa
Valkeakoskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Mitä väliä on ihmisen pituudella.
Ihmisen pituudesta en tiedä, mutta miehen pituudella on paljonkin väliä.
Jukka Hilden, huomiotaherättävän ilkeä ja toooosi ailahteleva. Kiusaaja. En hetkeäkään usko miehen pohjimmaisen luonteen muuttuneen, vaikka mediassa itkeekin tekoitkuaan.
Kävin samaa peruskoulua kuin Sofia Zida, silloin tosin käytti vielä sukunimeä Stenman. Emme tosin olleet samaa vuosiluokkaa.
Muistan että ollaan oltu jossain samoissa kotibileissä ja ainakin silloin oli oikein avoin ja puhelias, suorasanainen ja mukava.
On joku hämärä muistikuva siitä että hän olisi kertonut että isänsä ei ollut osana hänen elämää, mutta tästä en ole täysin varma.
Ylä-asteelta muistan selkeästi sen että siihen aikaan hittielokuvaksi tuli Titanic, ja Sofia lauloi jossain koulun juhlissa My heart will go on kappaleen.
Lapsena en ollut tietoinen siitä että hän oli osallistunut Tenavatähti kilpailuun, se on selvinnyt vasta myöhemmin.
Myöskin julkisuus tuli itselle yllätyksenä. Taisin ensimmäistä kertaa törmätä häneen lehtien palstoilla kun hän aikanaan seurusteli Markus Pöyhösen kanssa.
Joskus olen aikuisiällä törmännyt häneen jossain Helsingin yöelämässä ja ihan mukavan olonen hän oli edelleen, vaihtoi kuulumisia eikä vaikuttanut mitenkään siltä että olisi kusi noussut päähän.
Mielenkiintoinen huomio itsestä on se että hän ei mielestäni ole ulkoisesti muuttunut juuri ollenkaan sitten ala-aste iän. Oli silloin jo huomattavasti pienikokoisempi kuin monet ikätoverit, ja samat pitkät tummat hiukset ja luonnonkauniit tummat kasvonpiirteet näkyi jo siihen aikaan. Paljoa ei ole tainnut vuosien varrella tyyliään ja ulkonäköään muuttaa. Ja miksi turhaan kun luoja on kauniit piirteet suonut.
Ihan viimeajoilta on hieman ihmetyttänyt ja yllättänyt läheiset välit Andy McCoyn kanssa, tästä siis lukenut vaan lehdistä. Vaikka elämäänsä jonkinlaista isähahmoa kaipaisikin niin eikö parempia vaihtoehtoja olisi kun tämä herra? Toivottavasti Sofia tietää mitä tekee, ja asiat on hänellä hyvin.
Terveisin 80-luvulla syntynyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Jere Lehtinen - kaipa oli poikien keskuudessa ihan suosittu. Me tytöt keskityttiin kuolaamaan yhtä rauhallisempaa poikaa :D
Koska Jere ei ollut komea.
Nythän hän näyttää komeammalta, koska on muutama miltsi komistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Saman koulun oppilas meni naimisiin tanskalaisen poliisimurhaajan kanssa vankilassa... Että sellaista viirausta päässä vai liekö pelastajafantasioita. Lapsikin tuli. Lapsen takia olen toivonut joskus myöhemmin, että sosiopatia ei olisi vääjäämättä periytyvää. Ei se ilmeisesti olekaan.
Yksikään suomityttö ei ole koskaan kirjoittanut kirjeitä vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiän ja Tuomon (muusikko, Prättälä). Samasta koulusta on muitakin pienesti julkisuudessa olleita (media-alan) ihmisiä.
Liikunnanopettajana Arto Bryggaren vaimo, melkein julkkis :)
Heike?
On kyllä melkoisen paljon suurempi julkkis kuin Arto Bryggare.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen hän oli? Aina olen ihmetellyt, mitä näiden murhamiesten morsianten päässä liikkuu. Steen Christensen on poliisimurhien lisäksi tuomittu myös raiskauksesta ja panttivankien ottamisesta. Ihana mies varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiän ja Tuomon (muusikko, Prättälä). Samasta koulusta on muitakin pienesti julkisuudessa olleita (media-alan) ihmisiä.
Liikunnanopettajana Arto Bryggaren vaimo, melkein julkkis :)Heike?
On kyllä melkoisen paljon suurempi julkkis kuin Arto Bryggare.
Tarkoitti varmaan AB:n ensimmäistä vaimoa?
Nina Autio, missi, Jussi Halla-Aho, poliitikko (lukio)ja Marko Asell, painija ja poliitikko (ylä-aste). Jaana Pelkonen, juontaja ja poliitikko (yliopisto)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, olin urheilulukiossa mutta kenestäkään tutusta ei ole tullut kovinkaan kuuluisaa. Jokunen sm-liiga kiekkoilija ja pari olympiakisaajaa, ei supertähtiä.
Mitäs hassua tuossa on?
Olisi kummallista, jos jokaisesta urheilulukiosta tulisi jokaisesta vuosikerrasta supertähtiä.
Tuo "jokunen liigakiekkoilija" ja etenkin pari olympiakisaajaa on jo paljon.
Ketä nämä Leppäsen veljekset ovat ja mitä siis ovat tehneet?? On mennyt ihan ohi tuo tapaus. Itse luulin ensin, että tuossa joku tarkoitti niitä Koskelan murhaajia, mutta eiväthän ne tosiaan olleet mitään veljeksiä keskenään.