Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2282)

Vierailija
741/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisia ketjuja.

Vierailija
742/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden paloittelijamurhaajan. Kyllä, ihmisen tulevaisuuden voi ennustaa jo varhaisessa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir Christus oli samalla luokalla monta vuotta. Symppis tyyppi, kiltti ja kohtelias, kaikkien kaveri.

Vierailija
744/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kape Aihisen kanssa kokkikoulussa.

Vierailija
745/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yläastetta ja lukiota 80-luvun lopulla ja 90-luvun alkuvuosina, ja täytyy sanoa, että yhtään suurta julkkista ei ikätovereideni joukosta ole noussut (eihän se tietysti mahdotonta ole, että joku pääsisi vielä vanhempanakin esiin). Muutamaan olen kuitenkin myöhemmin mediassa törmännyt. Satu Malkamäki oli Ylellä töissä jonkin aikaa, ja jossain vaiheessa toimi myös uutistenlukijana. Laulaja-lauluntekijänä jonkin verran huomiota saanut Laura Sippola oli yläasteella samaan aikaan, muistan että ainakin saksan kielessä oltiin samassa ryhmässä. Hän myös esiintyi yläasteen kevätjuhlassa siskonsa kanssa. Kuvanveistäjä Tommi Toijan kanssa olin jonkin verran tekemisisissäkin. Hänestä on jäänyt mieleen erityisesti se, että hän oli kutsunnoissa ainoa, joka ilmoitti menevänsä siviilipalvelukseen. Tiedän kyllä, että jotkut lykkäystä hakeneet sitten lopulta suorittivat siviilipalveluksen, mutta hän oli tosiaan ainoa, joka jo kutsunnoissa ilmoitti asian.

Vierailija
746/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti Tuppurainen oli samoilla kursseilla yliopistossa. Ystävällinen kaikille, puhelias, energinen ja nätti nainen. Oli kiinnostunut politiikasta, muistan kun jutteli aiheesta jonkun professorin kanssa.

Vierailija
747/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku. Oli samaan aikaan Ounasvaaran lukiossa. Samalla luokalla. Ei mitään pahaa sanottavaa. Puhelias ja kaikille ystävällinen. Hänellä tosi paljon kavereita, tyttöjä ja poikia. Iloinen ja urheilullinen. 

Itse olin aika ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta mieleen jäi, kun olin aina viimeisten joukossa, joka  valittiin pesäpallojoukkueeseen, niin kaksi kertaa Antti valitsi minut ensimmäisenä :)

Sympaattinen tyyppi.

Nyt nousi Antin pisteet! Hienosti tehty häneltä, kertokaa joku fani tämä tarina Antille. Kiitti kun kerroit, hyvän mielen juttu.

Muutkin kertokaa vähän niistä tyypeistä millaisia olivat.

Vierailija
748/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan Pohjois-Helsingin yläasteella olivat Tuomas Kyrö, Riku Rantala, Jere Karalahti ja Jone Ekholm. Silloin -80 -luvun lopulla. Riku oli armoitettu moottoriturpa jo tuolloin.

Vierailija
749/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sanoa, kun on niin pieni paikkakunta. Mutta yksi tunnetuimmista suomalaiasista hevimuusikoista on ollut samassa koulussa, en muista häntä kovin hyvin, kun on vähän nuorempi. Hengaili kuitenkin kaverini veljen sekä jonkin verran nuoremman serkkuni kanssa, kun oli heidän kanssaan saman ikäinen. Nyt sitten tutkimaan, ketkä ovat tosi pieniltä paikkakunnilta kotoisin. Aika moni itse asiassa. 

Timo Kotipelto?

Julkkiksista en tiedä, mutta kai nämäkin siihen menee.. Itse kävin samaa koulua eräiden veljesten kanssa joista oli talvella juttua kun hakkasivat erään tyypin ja jättivät siihen paikkaan kuolemaan.. :/

Olisi kiva kuulla millaisia Leppäsen veljekset olivat lapsina/nuorina. Kun tuollaiseen pystyivät.

Vierailija
750/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku. Oli samaan aikaan Ounasvaaran lukiossa. Samalla luokalla. Ei mitään pahaa sanottavaa. Puhelias ja kaikille ystävällinen. Hänellä tosi paljon kavereita, tyttöjä ja poikia. Iloinen ja urheilullinen. 

Itse olin aika ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta mieleen jäi, kun olin aina viimeisten joukossa, joka  valittiin pesäpallojoukkueeseen, niin kaksi kertaa Antti valitsi minut ensimmäisenä :)

Sympaattinen tyyppi.

Nyt nousi Antin pisteet! Hienosti tehty häneltä, kertokaa joku fani tämä tarina Antille. Kiitti kun kerroit, hyvän mielen juttu.

Muutkin kertokaa vähän niistä tyypeistä millaisia olivat.

Minä en yllättynyt yhtään tuosta kertomuksesta, tosi symppiksen ja kivan kuvan Antista on saanut koko ajan ihan alusta asti <3

Vierailija
751/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomi Poikolainen: Olumppia-ampuja jousipyssyissä 1980.

Ihan dämis koulussa.

Enkä kyllä voi sanoa parhaalla tahdollakaan, että olisi jotain huippukuntoa vaatinut jousipyssyn virittelyt.

Poikolainen voitti 18-vuotiaana jousiammunnan kultaa Moskovan olympialaisissa, joten täytyi hänen vähän jotain osata.

Vierailija
752/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen toimittaja Aino Töllinen oli todella itsekeskeinen ja äitinsä antoi hänelle parhaat arvosanat (äiti oli ope), olivat ns parempaa väkeä omasta mielestään.

Henna Peltonen (Tauskin ja Daltonin veljeksen ja Apulannan jäsenen ex, sekä fitness-pulu että Miss EW-kisan tuottaja) oli hirveästä kodista, paöjon ongelmia, tappelikin. Mutta minulle oli aina ystävällinen, vaikka olin nolo nörtti.

Vesa Toskala (maalivahti) oli vähän vanhempi, käveli aina kiekkopoikien perusilme, se vähän tyhjä, naamalla ympäriinsä. Kiekko kiinnosti, myöhemmin Kimi Räikkönen kävi niillä kylässä ja siinä lähellä baarissa. Asuin naapurissa.

90Days in Finn johtaja Johanna Huurre oli vähän arka ja avuton. Isi oli pankin johtaja, niin järkkäs sit tytöille urat.

Tuomas McGilleon (Urheiluruudun juontaja) ei hoitanut lukiossa hommiaan ja jätti ryhmätöissä ym muut pulaan. Sanoi minulle myös todella inhoten: "sun käsivarret on luonnottoman paksut naiseksi! Ihan hirveät!"

Olin urheilija ja lihasmassaa kertyi. Muistan kuinka häpesin enkä sen koommin käyttänyt t-paitaa.

Vierailija
753/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa Johanna Tukiaisen kanssa

Vierailija
754/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina Björklundin ja Minna Haapkylän, kumpikin kivoja ja eritysesti Minnan lahjakkuus jo pienestä asti näkyvissä.

Vierailija
755/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Tiittanen, ex Salkkari näyttelijä ja Penkinlämmittäjä koomikko. Kyllä hän oli komea ja hauska jo kouluaikaan.

Vierailija
756/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anrero Mertaranta, Timo Kiiskinen

Vierailija
757/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut samoissa kouluissa mutta olen tapaillut yhtä julkkista ja yhden toisen julkkiksen kanssa olen seurustellut.

Näin minullakin. Ei viitsi nimeltä, mutta nykyisin toisesta maasta muuttaneen kanssa naimisissa oleva pohjalainen. Ja pidempi juttu minulla ex-mäkihyppääjän kanssa.

Jaksoko monta minuuttia.

Vierailija
758/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiMikäänYlläri kirjoitti:

Yhden paloittelijamurhaajan. Kyllä, ihmisen tulevaisuuden voi ennustaa jo varhaisessa vaiheessa.

Olit yhden palan elämästä hänen kanssa?

Vierailija
759/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on julkkiksia mutta työ ja ammatti valinta tai urheilu voittoja saaneet tai muu. Onhan toimittajaksi julkkis itse sen nimi on lehdissä samoin kuin niiden joista juttu on.

Vierailija
760/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta paikkakunnalta ollaan kotoisin muusikko Matti Pentikäisen ja veljensä, jääkiekkoilija Atte Pentikäisen + radio- ja tv-persoona Juha Perälän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi