Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2282)

Vierailija
721/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av-palstalla tunnettu henkilö eli Herra Ylpön nykyinen puoliso. Äärettömän mukava ihminen, järkyttyneenä olen täältä lukenut sitä paskaa mitä hänestä on suollettu.

Vierailija
722/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Sibelius. Kulki aina kovin yrmeän näköisenä. Kalju jo kansakoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milana Misic Ressun yläasteella. Hän oli rinnakkaisluokalla. Oli aika traumatisoitunut teini.

Vierailija
724/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelica Kallion kans samalla luokalla. Juukelis se oli kaunis ja laiha ja ihana ja kaikki oli sille kateellisia. Mäkin kuolasin sitö rannalla vaikka nainen olenkin. Se oli yksinäinen ja jotenkin surullinen aina.

Vierailija
725/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Pilke oli samalla yläasteella :)

Vierailija
726/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri Bottas, Jouni Kaikkonen, Anniina Valtonen. Valtonen oli ylimkelinen, kuin myös Bottas.

Vierailija
727/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla yläasteella: Shahin Doagu ja Malla Malmivaara. Samalla vuosikurssilla lukiossa Krista Kosonen, Olavi Uusivirta, Eero Ritala, Reeta-Leena Korhola, Henna Vänninen, Elena Leeve....

728/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Kallion lukiossa nyt on ollut aika monikin julkkis...

Kävin 2005-2008

Kuka Kallion lukiota käynyt ei olisi julkkis?

729/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elastisen kanssa samassa koulussa ala-asteella :)

Oliko silloin jo elastinen - ei siis veltto?

Vierailija
730/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Haatainen ja Markus Pöyhönen. 😘

Vierailija
731/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas. 

En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.

Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille. 

Vierailija
732/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyösti Mäkimattila oli yläasteella ja lukiossa pari vuotta ylemmällä. Pukeutui huomiotaherättävän erikoisesti pitkiin popliinitakkeihin ja suoriin housuihin. Siksi onkin jäänyt mieleeni, vaikka koulu oli aika iso, ajattelin hänen olevan hiukan outo.

Me todennäköisesti tunnetaan toisemme, koska olemme samaa vuosikertaa (1978) ja samoja kouluja käyty.

Vierailija
733/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas. 

En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.

Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille. 

Mitä väliä on ihmisen pituudella.

Vierailija
734/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosti kotiranta on ollut mun musiikinopettaja ja viereisen luokan luokanvalvoja - 80 luvulla.

Vierailija
735/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään näyttelijän, joka oli muun muassa sarjassa Uusi päivä.

Vierailija
736/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Jeremyn kanssa oltiin samassa musiikkilukiossa.

Vierailija
737/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut samoissa kouluissa mutta olen tapaillut yhtä julkkista ja yhden toisen julkkiksen kanssa olen seurustellut.

Näin minullakin. Ei viitsi nimeltä, mutta nykyisin toisesta maasta muuttaneen kanssa naimisissa oleva pohjalainen. Ja pidempi juttu minulla ex-mäkihyppääjän kanssa.

Vierailija
738/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansakoulussa Ronnyn (Aatos Bollström) kanssa. Lauloi hitin Se jokin sinulla on.

Oli tosi mukava ja puolusti aina tyttöjä, kun pojat kiusasivat.

Olin tosi surullinen, kun kuoli nuorena auto-onnettomuudessa.

Koulussa soitti kitaraa ja lauloi

Elviksen biisejä.

T.mummeli

Ihana! Rakastan tuota biisiä nimenomaan Ronnyn laulamana, se on tenhoava, intensiivinen. Rokkia romaniaksentilla. 

Onkohan hänellä poikaa joka on räppäri?

Pari lasta muistaakseni oli, mutta en tiedä, missä nyt ja mitä tekevät. Jos olisi joku räppäri, niin varmaan olisi pojanpoika.

T.mummeli

Vierailija
739/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro Pakarisen, se pyöri luonnollisesti siinä jäkispoikien porukassa ja oli kyllä ns suosittu. Mut käsittääkseni myös reilu ja mukava myös vähemmän suosituille, en ollut samalla luokalla, mutta sen verran pieni koulu että kaikki tiesi toisensa kyllä.

Vierailija
740/2282 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snoop Doggin kanssa oltiin Comptonin high schoolissa samalla luokalla... Voi niitä aikoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme