Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
Jean Sibelius. Kulki aina kovin yrmeän näköisenä. Kalju jo kansakoulussa.
Milana Misic Ressun yläasteella. Hän oli rinnakkaisluokalla. Oli aika traumatisoitunut teini.
Angelica Kallion kans samalla luokalla. Juukelis se oli kaunis ja laiha ja ihana ja kaikki oli sille kateellisia. Mäkin kuolasin sitö rannalla vaikka nainen olenkin. Se oli yksinäinen ja jotenkin surullinen aina.
Amanda Pilke oli samalla yläasteella :)
Valtteri Bottas, Jouni Kaikkonen, Anniina Valtonen. Valtonen oli ylimkelinen, kuin myös Bottas.
Samalla yläasteella: Shahin Doagu ja Malla Malmivaara. Samalla vuosikurssilla lukiossa Krista Kosonen, Olavi Uusivirta, Eero Ritala, Reeta-Leena Korhola, Henna Vänninen, Elena Leeve....
Vierailija kirjoitti:
No Kallion lukiossa nyt on ollut aika monikin julkkis...
Kävin 2005-2008
Kuka Kallion lukiota käynyt ei olisi julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Elastisen kanssa samassa koulussa ala-asteella :)
Oliko silloin jo elastinen - ei siis veltto?
Harri Haatainen ja Markus Pöyhönen. 😘
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti Mäkimattila oli yläasteella ja lukiossa pari vuotta ylemmällä. Pukeutui huomiotaherättävän erikoisesti pitkiin popliinitakkeihin ja suoriin housuihin. Siksi onkin jäänyt mieleeni, vaikka koulu oli aika iso, ajattelin hänen olevan hiukan outo.
Me todennäköisesti tunnetaan toisemme, koska olemme samaa vuosikertaa (1978) ja samoja kouluja käyty.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Mitä väliä on ihmisen pituudella.
Kosti kotiranta on ollut mun musiikinopettaja ja viereisen luokan luokanvalvoja - 80 luvulla.
Erään näyttelijän, joka oli muun muassa sarjassa Uusi päivä.
Ron Jeremyn kanssa oltiin samassa musiikkilukiossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut samoissa kouluissa mutta olen tapaillut yhtä julkkista ja yhden toisen julkkiksen kanssa olen seurustellut.
Näin minullakin. Ei viitsi nimeltä, mutta nykyisin toisesta maasta muuttaneen kanssa naimisissa oleva pohjalainen. Ja pidempi juttu minulla ex-mäkihyppääjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulussa Ronnyn (Aatos Bollström) kanssa. Lauloi hitin Se jokin sinulla on.
Oli tosi mukava ja puolusti aina tyttöjä, kun pojat kiusasivat.
Olin tosi surullinen, kun kuoli nuorena auto-onnettomuudessa.
Koulussa soitti kitaraa ja lauloi
Elviksen biisejä.
T.mummeliIhana! Rakastan tuota biisiä nimenomaan Ronnyn laulamana, se on tenhoava, intensiivinen. Rokkia romaniaksentilla.
Onkohan hänellä poikaa joka on räppäri?
Pari lasta muistaakseni oli, mutta en tiedä, missä nyt ja mitä tekevät. Jos olisi joku räppäri, niin varmaan olisi pojanpoika.
T.mummeli
Iiro Pakarisen, se pyöri luonnollisesti siinä jäkispoikien porukassa ja oli kyllä ns suosittu. Mut käsittääkseni myös reilu ja mukava myös vähemmän suosituille, en ollut samalla luokalla, mutta sen verran pieni koulu että kaikki tiesi toisensa kyllä.
Snoop Doggin kanssa oltiin Comptonin high schoolissa samalla luokalla... Voi niitä aikoja...
Täällä av-palstalla tunnettu henkilö eli Herra Ylpön nykyinen puoliso. Äärettömän mukava ihminen, järkyttyneenä olen täältä lukenut sitä paskaa mitä hänestä on suollettu.