Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2282)

Vierailija
701/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elena Leeve oli tosi mukava.

Olavi Uusivirta oli myös samassa koulussa, jotenkin omahyväinen.

Vierailija
702/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie69 kirjoitti:

Elvis ja Jouni Hynynen, toinen on totta :) Hiljainen ja ujo poika

Onko Elvis Hynynen Jounin sukulainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi usein ne epäselvimmin artikuloivat ovat niitä luokan puheliaimpia?

Vierailija
704/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Pöysti.

Vierailija
705/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa, Sliippareiden Sakke Järvenpää, toimittaja Petri Saraste. Kyllä heistä huomasi jo kouluaikaan et olivat tyttöjen suosikkeja

Vierailija
706/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski

Oli mielettömän eteerinen ja seesteinen mies jo tuolloin.

Vierailija
707/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvi Lindin kanssa samassa koulussa Lauritsalassa, mutta en yhtä aikaa. Ihan super julkkiksia ei kait Lappeenrannasta ole tullut, paitsi ehkä Toivo Kuula.

” Toivo Timoteus Kuula oli suomalainen säveltäjä. Fennomaaninen Kuula suosi kansallisromanttisia aiheita ja sai myöhemmässä tuotannossaan vaikutteita ranskalaisesta impressionismista. Kuula kuoli 34-vuotiaana Suomen sisällissodan jälkimainingeissa. Wikipedia”

Vierailija
708/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku. Oli samaan aikaan Ounasvaaran lukiossa. Samalla luokalla. Ei mitään pahaa sanottavaa. Puhelias ja kaikille ystävällinen. Hänellä tosi paljon kavereita, tyttöjä ja poikia. Iloinen ja urheilullinen. 

Itse olin aika ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta mieleen jäi, kun olin aina viimeisten joukossa, joka  valittiin pesäpallojoukkueeseen, niin kaksi kertaa Antti valitsi minut ensimmäisenä :)

Sympaattinen tyyppi.

IHANA juttu! Pointsit Antille ja sulle halit!

Vierailija
709/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saku Tuominen. Oli näkyvä ja kuuluva hahmo jo koulussa. Piti abipuheen. Oli ystävällinen ja seurallinen, ts. erilainen kuin keskivertopojat.

Hänellä oli hyviä ideoita, hänestä tykkäsivät niin oppilaat kuin opettajatkin.

Olen ollut kauan sitten Maikkarilla töissä. Monet muut julkkikset kulki nenä pystyssä mutta Saku moikkasi aina meitä nobodyjakin.

Vierailija
710/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Korhonen oli rinnakkaisluokalla ala-asteella. Hän kävi koulun atk-kerhoa ja harrasti pesäpalloa. Viikonloppuisin nähtiin joskus nuorisotalon diskossa. Yläasteella Teron perhe muutti Loimaalle. Kuulin, että hän meni myöhemmin kauppaopistoon ja sen jälkeen töihin Keskolle.

Vierailija
711/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansakoulussa Ronnyn (Aatos Bollström) kanssa. Lauloi hitin Se jokin sinulla on.

Oli tosi mukava ja puolusti aina tyttöjä, kun pojat kiusasivat.

Olin tosi surullinen, kun kuoli nuorena auto-onnettomuudessa.

Koulussa soitti kitaraa ja lauloi

Elviksen biisejä.

T.mummeli

Ihana! Rakastan tuota biisiä nimenomaan Ronnyn laulamana, se on tenhoava, intensiivinen. Rokkia romaniaksentilla. 

Onkohan hänellä poikaa joka on räppäri?

Vierailija
712/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:17"]

Pari Duudsoneista, tosin eri luokalla. Olivat jo silloin kuuluisia. (Seamk)

Onko ne peräti opiskelleet? Ketkä niistä?

Yks niistä on luokanopettaja ja käsittääkseni pätevä sellanen. Että eiköhän hän oo ainakin opiskellu.

Vierailija
713/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Tola, tosi mukava ja sympaattinen kaveri, oli jo koulussa tosi luova. Hauska on ollut seurata hänen näyttelijänuraansa, vaikkei mitään yhteyttä enää aikuisiällä ole pidetty.

Vierailija
714/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi Valtosen eli Idols-Lassin kanssa olin ala-asteella samalla luokalla.

Vierailija
715/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallion lukiossa olin milleniumin aikoihin. Puolet sen ajan oppilaista on nykyään kulttuurialalla eli näyttelijöitä, ohjaajia, muusikoita, näistä n.20% myös vahvasti julkisuudessa tänä päivänä.

Ennen sieltä valmistuttiin sentään alalle, nykyään valmistutaan enää muunsukupuolisiksi 🤐

Vierailija
716/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahdessa, Sliippareiden Sakke Järvenpää, toimittaja Petri Saraste. Kyllä heistä huomasi jo kouluaikaan et olivat tyttöjen suosikkeja

Eikö Sakke väittänyt sliippari-kirjassaan olleensa outolintu ja syrjitty?

Vierailija
717/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkankaan koulu kirjoitti:

Sari Mällisen kanssa samalla luokalla. Jope Ruonansuu samassa koulussa, vuotta alemmalla luokalla.

Onko Sari Mällinenkin Kemistä?

Vierailija
718/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wilson Kirwa, Harri Haatainen ja Markus Pöyhönen (urheilijoita). 

Missä koulussa olet ollut yhtä aikaa Wilson Kirwan kanssa?  Eikös se tullut Suomeen jo aikaihmisenä, tai ainakin nuorena miehenä jo?

Alkaa mennä muistelut överiksi. Onkohan kukaan palstalaisista ollu Nelson Mandelan tai Muammar Gaddafin kanssa samalla luokalla koulussa? Millasia oppilaita he oli,jos kellään olis muistikuvia..

No Nelsonista tai Muammarista ei oo kokemuksia, mutta samassa esikoulussa mun kanssa oli aikanaan Jeesus Nasaretilainen. Jääny mieleen ruokailuista se ankeus; leipää ja kalaa, kalaa ja leipää päivästä toiseen. No mut valtio säästi pitkän pennin! Samoin ärsytti jos pikkusen aamulla oli "kipee" kun ei huvittanu lähteä kouluun niin äitimuori whatsappas Jesselle että tuuppa poikkeen ja tee temppus niin mukula paranee.

Ala-asteella pari vuotta mua "edellä" Sinuhe Egyptiläinen; ikäero -> eri piirit eli ei luonteesta tietoa.

Yläasteella rinnakkaisluokalla Eeva Metsola. Tosi ihana tyyppi jo sillon, kaikkien kaveri, hyvä lukupää, hauska.

Amiksessa (eri tutkinto, sama "kampus") yhtä aikaa itse UKK eli Kekkonen. Naisia pyöritti, poltteli, hyvää bileseuraa.

Yliopistossa sitten mulla oli kotitalousopettajana yks Aatu Saksanmaalta. Se halus kokata kaikki sydeemit aina kaasuliedellä tai -uunissa. Outo tyyppi.

Harrastusten parissa sitten muitakin julkimoita tullut tavattua mutta en niistä enää viitsi tähän laittaa ettei tunnisteta.

Vierailija
719/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikaupungissa yläasteella muuan Ville Valo. Ei ole pahaa sanottavaa hänestä, sen perusteella mitä olen lukenut.

Vierailija
720/2282 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö omaa elämää milloinkaan tai oletko oikeasti tehnyt mitään elämässäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan