Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Eipä kauheen suuria kuuluisuuksia oo ollu samassa koulussa, mutta Satu Taavitsainen (ex-kansanedustaja) ja Ivan Puopolo (maikkarin aamuteeveen juontaja) oli jollain rinnakkaisluokalla.
Manuela ja Carla Boscon sekä toimittaja Shahin Doagun.
Anna Puun kanssa yhtä aikaa samalla ala-asteella. Oli itsekeskeinen, hemmoteltu ja huomiohakuinen, vähän kiusaajatyyppi. Aikuisille oli kyllä mielin kielin ja oli varmasti opettajien suosikki.
Sanna Hirvaskari ja Jenni Alexandrova olivat samalla ala-asteella aikanaan. Jenni Sannaa vuotta ylemmällä luokalla. Molemmat olivat musiikkiluokalla ja nättejä naamoja jo silloin. Mitään erityistä muistikuvaa ei ole luonteestaan jäänyt, mutta varmasti tiesivät oman arvonsa jo silloin. Sanna oli jo pikkutyttönä välillä paikallislehdessä tanssijuttujensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wilson Kirwa, Harri Haatainen ja Markus Pöyhönen (urheilijoita).
Missä koulussa olet ollut yhtä aikaa Wilson Kirwan kanssa? Eikös se tullut Suomeen jo aikaihmisenä, tai ainakin nuorena miehenä jo?
Alkaa mennä muistelut överiksi. Onkohan kukaan palstalaisista ollu Nelson Mandelan tai Muammar Gaddafin kanssa samalla luokalla koulussa? Millasia oppilaita he oli,jos kellään olis muistikuvia..
Vierailija kirjoitti:
Olli Hermann. Suunnilleen kaikki tytöt kuolasi sitä, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Oli aina jotenkin pilke silmäkulmassa, iloinen ja todella kivan oloinen kaikille.
Muistelen,että Olli Hermannin isä tai sukua oli suosittu Pelle Hermanni....?
Susanna Koski (ex-kansanedustaja). En pitänyt hänestä. Kaverini kertoi hänen arvostelleet kerran rumasti ulkonäköäni. Taisi olla kateellinen, olin kaunis ja suosittu.
Tomi Poikolainen: Olumppia-ampuja jousipyssyissä 1980.
Ihan dämis koulussa.
Enkä kyllä voi sanoa parhaalla tahdollakaan, että olisi jotain huippukuntoa vaatinut jousipyssyn virittelyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki 69 Linnankivi on opiskellut samaan aikaan yliopistolla. En tiedä millä nimellä hän valmistui, koska kyseisen yliopiston tutkielmatietokannassa ei ole kumpaakaan hänen oletetuista graduistaan (teki kaksi tutkintoa).
Oikeastaan rupesi nyt oikein kiinnostamaan, että miten hän on voinut valmistua ilman että graduista on MITÄÄN viitetietoja! :D
Onpa outoa. Hän opiskeli ystäväni kanssa samaan aikaan analyyttista kemiaa ja muistaakseni molemmilla sama tutkintokin M.Sc onko se nyt sitten suomeksi filosofian maisteri.
MA (Master of Arts) on filosofian maisteri ja MSc (Master of Science) on tiedeaineiden maisteri.
Ei, vaan Suomessa esim. fyysikot ja kemistit ovat filosofian maistereita.
Ja Suomessa "taiteen maisterit" tulee jostain Kuvataideakatemiasta ja Aallosta.
Eli nimitykset eivät mene lainkaan yksi yhteen suomessa ja englannissa.
Eikös Aallosta valmistuvat kemistit ja fyysikot ole diplomi-insinöörejä?
Vierailija kirjoitti:
Tomi Poikolainen: Olumppia-ampuja jousipyssyissä 1980.
Ihan dämis koulussa.
Enkä kyllä voi sanoa parhaalla tahdollakaan, että olisi jotain huippukuntoa vaatinut jousipyssyn virittelyt.
”Olympia”
Pari Gasellien jäsentä oli samaan aikaan lukiossa. Päkö ja Thube oikein mukavia ja kohteliaitakin, vaikka itse en kauheasti ollut tekemisissä. Jussi pyöri jossain musiikkimerkeissä samalla koululla myös, vaikka oli jo valmistunut aiemmin. Hänen silloinen tyttöystävänsä oli myös samassa koulussa. Ja Elli Haloo alemalla luokalla, todella sosiaalinen ja eloisa
Johanna Kokko oli samassa koulussa... ai niin ja tietty sit toi Anni Vuohijoki, mutta hän taitaa olla sen verran nuorempi, että tuskin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Apulannan Toni Wirtanen ja Sipe Santapukki. Pojat esiintyivät koulun bileissä bändin kanssa, jossa soitteli vähän aikaa myös amerikkalainen vaihto-oppilastyttö nimeltä Mandy =)
Kerro nyt näistä? Millaisia luonteita? Saivatko naisia?
Ei mikään korkean tason julkimo, mutta tuli tämä ketju mieleen, kun näin hänet juuri Iltalehdessä. Mailis Penttilä oli kanssani samaa vuosikurssia lukioaikaan. Hänestä jäi hiljainen, ujo, rauhallinen ja miellyttävä vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Lipsasen kanssa samassa oppikoulussa. Harmitti jo silloin, kun sillä tuntui käyvän jatkuvasti flaksi ja lopulta nai rikkaan muijan. Ja harmittaahan tuo nytkin, kun edelleen tuntuu käyvän flaksi. Itse sain etsiä yli 25 vuotta ja yli 40 vuotta oltiin yhdessä, eli yhtä ja samaa puuta olen sahannut. Leskimies nykyään ja mielitekoja olisi varmaan yhtä paljon kuin iso-D:llä, mutta ei voi kuin haaveilla.
hahha olipa hauskasti kerrottu :)"samaa puuta sahannut "reps!
Antti Tuisku. Oli samaan aikaan Ounasvaaran lukiossa. Samalla luokalla. Ei mitään pahaa sanottavaa. Puhelias ja kaikille ystävällinen. Hänellä tosi paljon kavereita, tyttöjä ja poikia. Iloinen ja urheilullinen.
Itse olin aika ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta mieleen jäi, kun olin aina viimeisten joukossa, joka valittiin pesäpallojoukkueeseen, niin kaksi kertaa Antti valitsi minut ensimmäisenä :)
Sympaattinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä koulussa olet ollut yhtä aikaa Wilson Kirwan kanssa? Eikös se tullut Suomeen jo aikaihmisenä, tai ainakin nuorena miehenä jo?
Oletko kuullut puhuttavan aikuiskoulutuksesta? Ja minä en siis ole tuo Kirwan luokkatoveri.
Putron ja Zen Cafen aikaisen bändikaverinsa Nylanderin kanssa olen ollut itse samassa koulussa. Putro oli muistaakseni ihan hyvä urheilija ja ihan tavallisen suosittu tyyppi, itse en oikein kunnolla tuntenut häntä. Nylander oli mukava, hauska ja varmaan aika suosittukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut puhuttavan aikuiskoulutuksesta? Ja minä en siis ole tuo Kirwan luokkatoveri.
Putron ja Zen Cafen aikaisen bändikaverinsa Nylanderin kanssa olen ollut itse samassa koulussa. Putro oli muistaakseni ihan hyvä urheilija ja ihan tavallisen suosittu tyyppi, itse en oikein kunnolla tuntenut häntä. Nylander oli mukava, hauska ja varmaan aika suosittukin.
Ja ala-asteelta tuo muisto putron urheilijan kyvyistä
Useimmqt vaan kertoo että joku julkkis on ollut samassa koulussa. Miten sellainen voisi kiinnostaa ketään? Kertokaa nyt jotain siitä tyypistä.