Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Kommentit (2176)
Edesmennyt jalkapalloilija Ville Lyytikäinen oli 80-luvun lopulla samassa toisen asteen koulussa kuin minä. Hänestä jäi kuva että hän oli fiksu, mutta että mainosten kautta tullut suosio myös oli noussut vähän päähän. Hän seisoi usein polleena ihailijalaumansa keskellä ja hymyili leveästi joka suuntaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle 1000000 ja Tom Packalén
Ja missähän koulussa tai kaupungissa tämä tapahtui? Olen itse ollut Pellen kanssa samassa koulussa mutta sitä koulua ei käynyt Tom Packalen. Pelle on syntynyt-54 ja Tom -69.
Niin, ihminenhän käy yhtä ja samaa koulua koko elämänsä, ja kaikki vaiheet tietyn ikäisenä...
Rinnakkaisluokan poika on ollut mukana Poliisit-sarjassa. Oli rento tyyppi jo koulussakin ja ainakin tuon ohjelman perusteella todella rauhallinen ja pätevä poliisi.
Ala-asteella yksi luokan pojista oli Pikku Kakkosessa vieraana esittelemässä piirustuksiaan.
Seuraavana koulupäivänä joku mainitsi asiasta: ”hei sä olit eilen Pikku Kakkosessa”
Vaikea kuvailla sanoin, mutta käytännössä KOKO luokka pelmahti yhdessä sekunnissa ympäri tuijottamaan kohti poikaa hengähtäen samalla ”JOO!”
No silloin näkyi vain 2 kanavaa ja lastenohjelmat oli harvassa, joten tottakai jokainen oli sen katsonut.
Poika oli sellainen hieman vakavan oloinen telkkarissa, kuten oli luokassakin. Tehnyt sittemmin uraa taiteen parissa.
Eino Leinon kanssa sitä koulussa kärsittiin,oli kyllä hauskaa ja Eino oli varsin hyvä huumorimies.
Vierailija kirjoitti:
Rinnakkaisluokan poika on ollut mukana Poliisit-sarjassa. Oli rento tyyppi jo koulussakin ja ainakin tuon ohjelman perusteella todella rauhallinen ja pätevä poliisi.
Kuka sarjan poliiseista?
Asuin lapsena Tukholmassa ja kävin samaa koulua kuin Avicii. Itse olin tosin vuoden nuorempi. Ulkonäöltä muistan jotenkuten, mutta ne edes varmaan nimeä tiennyt silloin.
Frs kirjoitti:
Siis kenestä ylimielisestä Essi-mallista täällä puhuttiin?
Metsäkalliosta
Olen ollut Aira Samulinin kanssa samalla luokalla. Ennen sotia, 30-luvulla, Hyrsylän mutkassa.
Aira oli jo silloin yhtä nuorekas kuin nyt edelleenkin.
Eräs nykyinen Vihreiden kansanedustaja, nuori nainen. Hän oli niin iloinen, ystävällinen ja puhelias, että vaikka näin hänet vain välillä käytävällä tai vessassa ystäviensä kanssa, niin muistan kuinka mietin vain, voi kunpa minullakin olisi tuollainen ystävä, täynnä valoa ja lämpöä! Harvasta niin tuntemattomasta on tullut ajateltua noin.
Veli oli Tommi Läntisen luokkakaveri. Tommi oli villi kauhukakara silloin 11-12-vuotiaana.
En ole ollut samoissa kouluissa mutta olen tapaillut yhtä julkkista ja yhden toisen julkkiksen kanssa olen seurustellut.
Sini Ariell (tatuoija) oli samalla ylä-asteella.
Sellainen 90-luvun alternative tyttö. Aivan eri näköinen kuin nyt. Vähän höpsön oloinen, mutta mukava.
Saku Tuominen. Oli näkyvä ja kuuluva hahmo jo koulussa. Piti abipuheen. Oli ystävällinen ja seurallinen, ts. erilainen kuin keskivertopojat.
Hänellä oli hyviä ideoita, hänestä tykkäsivät niin oppilaat kuin opettajatkin.