Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
En niin kenenkään. Sama keskinkertainen lähiökoulu ala-asteesta lukioon. Tietääkseni kukaan ei ole julkkis. En koko koulusta muista tulleen kuuluisuuksia. Että anteeksi nyt vaan.
Mikael Gabriel, Kainuun ammattiopisto
Jälkikysymys: tykkäätkö liittää itsesi joko kuviteltuihin tai todellisiin julkkiksiin ja koetko että sinun on hyödyllistä tuntea vain merkittäviä ihmisiä (julkkiksia)?
Lordi. Todella taitava piirtämään. Kavereita normaaliin tapaan näytti olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yläasteella oli Mikael Gabriel. Hän oli häirikköoppilas joka varasti lapseni kummisedältä puhelimen. Miksu aukoi päätä kaikille ja sai koulussa siksi usein pataan
Pukinmäen koulu, siellä oli myös mm. Ville-Galle. Osa oppilaista häkeltyi kun häntä huudeltiin käytävillä "Ville-Galle!" kun ei nimi yleisimmästä päästä. Oli aika räppärilähtöinen koulu, Juno myös sieltä. Jon Korhosella oli tapana tehdä itsestään etnisemmän näköinen tyylileikittelyllä vaikka kantasuomalainen
Junon isovanhemmista yksi on kenialainen.
Aiein kerrottu samassa ketjussa että Juno 1/4 kenialainen kun isä puoliksi suomalainen ja puoliksi kenialainen
David Coverdale. Niin ja Scorpionsin jätkien. Olin briteissä ja saksassa. Vai oliko se A-ha ja Norjassa? Olin amsterdamissakin.
Mä oon pelannut jääkiekkoa Matti Hagmannin kanssa: Matti vastaan muut, Matti voitti.
Henna Kalinaisen kanssa oltiin yläasteaikoina ihan hyviäkin kavereita. Samassa koulussa + töissä. Katson mielenkiinnolla tänään "Olet mitä syöt"-jakson.
Lentoemäntä Anne-Mari Miettinen oli samalla luokalla kanssani.
Kummankin kohdalla yllätyin, kuinka päätyivät lopulta julkisuuteen.
Niko Saarisen muistan myös niiltä ajoilta, kun oli vielä Keravan Lidlissä töissä.
Sirpa Selänne, Antti Kasvio samassa koulussa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:33"]
Isäni ja Jussi Lampi olivat samalla luokalla yläkoulussa... :D
olikse silloin jo yhtä pitkä?
Ei ollu ko tuommoiset metrijanelekytviis senttiä ainoastaan vielä armeijassa. Kasvanu sitten myöhemmin.
Ei ihan julkkista luokkakaverina, mutta mun ala-astekaverin vanhemmilla oli 1990-luvun alussa Rainer Frimanin vanha auto. Se oli kova tapaus Raahessa siihen aikaan.
Samalla luokalla eräs urheilija, en nyt viitsi nimeä mainita.
Vanhempieni koulussa Sauli Niinistö. Siskonsa taisi olla isäni luokalla.
Cheek asuu tuossa parin korttelin päässä. Ei mitään tietos millanen tyyppi on.
Hovin sepon kanssa oltiiin kansa koulussa parhaat kaverukset,,, tehtiin jäyniä ja kujeiltiin kuten pikku pojilla tapana,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella oli radiojuontaja Tuija Pehkonen. Iloinen ja sosiaalinen, mutta ehkä hieman höpsö ja tärkeilevä.
Opettajana oli Immo Kuutsa. Ihan mukava, ei ollut painostava tms.
Myös opettajana Sari Essayan äiti, ihan mukava. Sukunimi kirjotettu väärin
Iisalmi mainittu, timpan parkissa tavataan!
Ei ainakaan klo 22 jälkeen!!!
- Tittelillä "Kajaanin kaunein taksikuski" muutamia kertoja lehdissä olleen neidin kanssa on oltu samassa hoitopaikassa ja koulussa teini-ikään saakka
- amiksen asuntolassa olen asunut yhtä aikaa Love Island-Ankun ja näytteliuransa alussa olevan Tinon kanssa (esiintynyt viime aikoina muutamissa sivurooleissa suomalaisissa sarjoissa ja isossa näkyvässä osassa myös Tuiskun Valittu Kansa-musiikkivideolla.
- Elisan hintasaarnaajat oli ala-asteella myös samassa koulussa vuoden-pari ylemmillä luokilla
Ei mitään superjulkkuja mut kuitenkin ;)
Johanna Tukiainen ja Jukka Immonen, lukiossa, samalla vuosikurssilla.
Jukka - ihan perus, kiva, reipas, oli paljon kavereita.
Johanna - vähän persoonallinen pukeutuminen, makkarankuori-trikoita ja värikäs meikkaaminen, ei ujostellut olla erilainen, oppilaana hyvä, yksi kaveri.
'Kenen anonyymin kanssa olit samalla luokalla', voisivat julkkikset taas puolestaan kysyä...
Vierailija kirjoitti:
Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.
Jaa ketä nämä mitrat ja tiiat ovat?? Pitäiskö tunteakin? Enpä ole koskaan kuullut.
Junon isovanhemmista yksi on kenialainen.