Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
541/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans Nennamaria oli yläasteella samalla luokalla.

Vierailija
542/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro Rostedtin kanssa yläasteella rinnakkaisluokalla. Oli jo silloin kova puhumaan/show mies ja hyvin ulospäinsuuntautunut, enkä yllättynyt yhtään nähdessäni hänet jälkeenpän TV:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inka Heneliuksen ja kaverinsa Essin, joka teki joskus mallintöitä ulkomailla. Olivat luurangonlaihoja prinsessoja, jotka pyörittivät koko koulua ja kiusasivat pyöreämpiä tyttöjä. Eivät antaneet ikinä itsestään fiksua eivätkä lahjakasta kuvaa ja koulumenestys oli korkeintaan keskinkertaista, mutta ulkonäöllä pääsee pitkälle.

Mutta eihän Inka Henelius ole mikään kaunotar! 😂😂

No ei todellakaan ole. Itse en edes tiennyt, että kuka hän on, piti ensin googlettaa.

Vierailija
544/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita Mattilan, oli pari luokkaa ylempänä. Oli  sellainen priimusoppilas ja ison talon tyttö, urheilullinenkin, pelasi muistaakseni lentopalloa. Muistan että esiintyi lukioikäisenä  jossain koulun juhlissakin, upea ääni oli jo silloin.

Täälläkin yks perniöläinen :D

Vierailija
545/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia Ruusila eli nykyinen Blörffi

No mitä Blörffistä? Ei varmaankaan tunnistaisi samaksi kuin nykyään on? Siltähän on tietääkseni leikattu nenä ja ties mitä muuta, sekä roiskittu botoxia ja silikonia ympäriinsä, jopa persuksiin, kun yrittää epätoivoisesti apinoida Kim Kardashiania.

Vierailija
546/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samu Haberin kanssa samalla luokalla ylä-asteella.

Normaali jantteri oli.

No ei kyllä ollu mitenkään normaali, vaan ihan samanlainen kuin jo nyt. Hyvin hurmaava narsisti.

Tuntenut hänet ja erityisesti sisaruksensa peruskoulusta lähtien. sisaruksellaan aivan käsittämättömiä juttuja ( puhui kaikista paskaa selän takana niin etten toista vastaavaa tiedä.)

547/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Lehtikari. Paha kiusaajatyyppi oli.

Vierailija
548/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kouluista ei tullut yhtaan julkkista. Yksi tuntematon taiteilija josta tiedan vain koska olin ihastunut.

Suvussakaan ole yhtaan julkkista.

Vierailija
549/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki 69 Linnankivi on opiskellut samaan aikaan yliopistolla. En tiedä millä nimellä hän valmistui, koska kyseisen yliopiston tutkielmatietokannassa ei ole kumpaakaan hänen oletetuista graduistaan (teki kaksi tutkintoa).

Oikeastaan rupesi nyt oikein kiinnostamaan, että miten hän on voinut valmistua ilman että graduista on MITÄÄN viitetietoja! :D

Vierailija
550/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samalla luokalla Paula Koivuniemen kanssa, tosin eri puolella Suomea!

Vierailija
551/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien ikimuistoisten roolien näyttelijä Heikki Kinnunen. Heikin kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hauska kaveri,eikä yhtään yllätä hänen menestyminen alallaan. Tässä pari vuotta sitten muisteltiin Heikin kanssa menneitä Tampereella. Ihan kiva kaveri.

Vierailija
552/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Heikkilä oli samalla luokalla. Hauska ja viihdyttävä tyyppi. Ei liikuttu samassa porukassa, mutta ihan normaalin mukava tyttö.

Vierailija
553/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Heinon ja Jani Wickholmin.

Vierailija
554/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa taitoluistelija Susanna Pöykiö oli äidinkielen opettajana. Oli aika ujo ja hiljainen eikä oikein antanut itsestään mitään. Vaikutti aika persoonattomalta. Enkä koskaan saanut vastausta Wilma-viestiini...

Vierailija
555/2176 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniskan pikkuveli oli yläasteella rinnakkaisluokalla. Viihtyi omassa pienessä porukassa käytävällä mm. korttia pelaamassa. Vaikutti kaikille mukavalta tyypiltä, eikä yhtään koppavalta kuten siskoaan on kuvattu, vaikkei mitenkään erityisen suosittu ollutkaan.

Vierailija
556/2176 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion lukiossa olin milleniumin aikoihin. Puolet sen ajan oppilaista on nykyään kulttuurialalla eli näyttelijöitä, ohjaajia, muusikoita, näistä n.20% myös vahvasti julkisuudessa tänä päivänä.

Vierailija
557/2176 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Lavikaisen kanssa olen ollut samassa duunipaikassa, ei siis missään näyttelijähommissa vaan duunarina. Mukava mies.

Vierailija
558/2176 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta-Liisa Roposen kanssa olin samalla luokalla ammattikoulussa vuonna 1996

Vierailija
559/2176 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki 69 Linnankivi on opiskellut samaan aikaan yliopistolla. En tiedä millä nimellä hän valmistui, koska kyseisen yliopiston tutkielmatietokannassa ei ole kumpaakaan hänen oletetuista graduistaan (teki kaksi tutkintoa).

Oikeastaan rupesi nyt oikein kiinnostamaan, että miten hän on voinut valmistua ilman että graduista on MITÄÄN viitetietoja! :D

Minäkin olin hänen kanssaan samoilla luennoilla joskus 89-90 kun hän oli jo rockhemmo, mutta ei vielä kuuluisa. Eräs kulttuurialalla työskentelevä tuttava tunsi hänet myös. Vaikutti kaikin puolin fiksulta ja ahkeralta, joskaan ei ambitioineen ja habituksineen ihan perus porthanian penkin kuluttaja. Ja hienoa niin!

Vierailija
560/2176 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli/hyvinvointivalmentaja tms. Vilma Bergenheim oli samalla luokalla ala-asteella. Ei ollut bestikseni, mutta mukava tyttö. Ala-asteen jälkeen en ole häntä tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän