Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
481/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Penttilä oli rinnakkaisluokalla yläasteen. Todella hämärä ja kummallinen tapaus jo tuolloin

Tästä haluan kuulla lisää!

Vierailija
482/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Haberin kanssa samalla luokalla ylä-asteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samu Haberin kanssa samalla luokalla ylä-asteella.

Normaali jantteri oli.

Vierailija
484/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Gustafssonin kanssa samalla luokalla ala-aste ja samassa koulussa ylä-aste. Oli kyllä aina suosittu.

Vierailija
485/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen veli oli mun matikan ope (ei kyllä itse julkkis)

Vierailija
486/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkka Lipsasen kanssa samassa oppikoulussa. Harmitti jo silloin, kun sillä tuntui käyvän jatkuvasti flaksi ja lopulta nai rikkaan muijan. Ja harmittaahan tuo nytkin, kun edelleen tuntuu käyvän flaksi. Itse sain etsiä yli 25 vuotta ja yli 40 vuotta oltiin yhdessä, eli yhtä ja samaa puuta olen sahannut. Leskimies nykyään ja mielitekoja olisi varmaan yhtä paljon kuin iso-D:llä, mutta ei voi kuin haaveilla.

Täällä samaa ikäluokkaa vastaa:

Samassa koulussa rinnakkaisluokilla : Risto Ratia, jäi luokalle, ei penaalin terävin kynä ja

” missitohtori ”Lasse Kanerva, aina luokkansa priimus, joka päivä erivärinen villapusero päällä. kiva ja suosittu tyyppi.

Vierailija
487/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piia Pasasen (uutisankkurikin on kai vähän julkkis). Oli kiva ja nätti jo silloin.

Hän on ♥️

Vierailija
488/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkihyppääjä (tai sellaisena se itseään piti) Kalle Keituri, josta aika moni on tietenkin ihan "neva hööd" ja aivan aiheesta (tyyppi aina joukkueen heikoin lenkki). Oli aikoinaan Lahdessa ammattiopinnoissa samassa ryhmässä. Enpä ole kuin pari sanaa kyseisen tyypin kanssa ikinä vaihtanut.

Vierailija
489/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisutaidon lukiosta TYKistö on tullut paljon teatterinäyttelijöitä, olin 1999-2002

Vierailija
490/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTK:n silloisen johtajan lapsi oli yläasteella samalla luokalla kanssani. Asia selvisi minulle vasta vanhempainillan jälkeen kun vanhempainillasaa ollut vanhempani oli tunnistanut myös vanhempainiltaan osallistuneen johtajan, puhunut tuon kanssa ja kertoi asiasta minulle.

Vierailija
491/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin kanssa. Oli jo silloin heikompien kiusaaja.

Vaikea uskoa että olisi ollut koulukiusaaja.

Vierailija
492/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella oli radiojuontaja Tuija Pehkonen. Iloinen ja sosiaalinen, mutta ehkä hieman höpsö ja tärkeilevä.

Opettajana oli Immo Kuutsa. Ihan mukava, ei ollut painostava tms.

Myös opettajana Sari Essayan äiti, ihan mukava. Sukunimi kirjotettu väärin

Iisalmi mainittu, timpan parkissa tavataan!

Vierailija
493/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Teräsniskan nimi sanoo noista jotain mutta enpä ihmettele, että on noin törkeästi käyttäytynyt. Antaa itsestään kylmän vaikutelman.

Teräsniskan olen töiden puitteissa tavannut varmaan 20 kertaa viimeisen parin vuoden aikana ja ainakin aikuisena on todella mukava ja kultainen ihminen. Olen tavannut myös useita muita laulajia töiden vuoksi ja Suvi on oikeasti yksi mukavimpia "jalat maassa"-tyyppejä ammattikunnastaan. Ja en siis itse ole laulaja eikä ammattiini liity mitään glamouria. 

Vierailija
494/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasser Arafat. Piti huivia jo sillon.

Vierailija
495/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi Räikkönen- normi "massaa", ei erottunut edukseen, eikä haitaksi.

Jukka-poika, itsetietoinen, sinnikäs. Esiintyi koulun bändin kanssa jokaisissa juhlissa. Erottui monella tapaa joukosta, ja halusikin erottua. 

Vierailija
496/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi oli ylemmällä luokalla.

Vierailija
497/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta Hietasen ja mm. Rantabaarissa näytelleen Tuukka Leppäsen. Konsta oli ihan "tavis". Kavereita siinä missä muillakin. Ei koskaan tehnyt itsestään numeroa. Tuukka oli pääroolissa joka hiivatin koulunäytelmässä. En häntä erityisemmin tuntenut. Ihan mukavalta vaikutti. 

Vierailija
498/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Päivä -sarjan Vilman näyttelijän Rosa Hautalan (nyk. Siliänmaa) kanssa olin samassa lukiossa, on mua nuorempi, mutta oltiin joillain samoilla kursseilla. Silloin aloitti myös ko. sarjassa näyttelemisen. Oli täynnä energiaa ja oli aika vähän joka paikassa, halusi olla esillä ja tulla nähdyksi. Abivuonnani lauloi ruokalassa epävireisesti meille abeille kitaran kanssa säestäen oman sävellyksensä, joka oli sävelletään kopio muistaakseni Todella kaunis -kappaleesta, eri sanoilla vain. UP-sarjaan päästyään alkoi tärkeillä mm. ilmaisutaidon tunneilla ("me tehdään kyllä aina näin kuvauksissa" jne.). Haastatteluissa puhui kuinka lupasi jumalalle 15-vuotiaana olevansa juomatta alkoholia ja samalla ryyppäsi itsensä oksennuskuntoon vanhojen tanssien jatkoilla.

Vierailija
499/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika Eklundin. Muita ei tule mieleen, vähissä olleet julkkikset.

Vierailija
500/2176 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juicen veli oli mun matikan ope (ei kyllä itse julkkis)

Tännehän on eksynyt muitakin Rautalampi laisia.