Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Saanko mä lahjakortin vaikka tallinkille jos kerron että olin Mandin kanssa samassa koulussa?
Niin ja sitten tietysti salkkari-jooonatanin.
En kenenkään, mutta samalla luokalla oli yksi todella hämmentävä wannabe-tissimissijulkkis. Näin jälkeenpäin ajatellen huvittaa - olihan se tissien esittely ja duckface-posetus yläasteen käytävillä selvä ensiaste iltapäivälehtien iltatyttö-kuvauksiin.
Mitä olen tutuilta kuullut ja Facebookissa ohimennen nähnyt, tämä nainen on 30. ikävuoteen mennessä kiertänyt varmaan kaikki mahdolliset kauneuskilpailut - missikisakarsintojen kaiken maailman Grid Girl -kilpailujen kautta alastonkuviin - ja nyt siirtynyt fitness-kisoihin.
Onnea vaan hänelle, mutta on hämmentävää, miten elämän tärkeimmäksi sisällöksi saa kehitettyä oman kropan palvomisen. Mitään muita kouluja tämä nainen ei ole koskaan käynyt kuin mallikouluja ja tietysti sitä kuuluisaa "elämän koulua". Onneksi mies elättää.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:33"]
Isäni ja Jussi Lampi olivat samalla luokalla yläkoulussa... :D
[/quote]
olikse silloin jo yhtä pitkä?
[/quote]
Höh, ei kait kukaan jossain yläkoulussa ole vielä kaksimetrinen...?
Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:19"]Diandra oli joskus alemmilla luokilla.
[/quote]
Ja siis iloinen oli silloinkin. Ei ole pissi noussut päähän.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:10"]
En kenenkään, mutta samalla luokalla oli yksi todella hämmentävä wannabe-tissimissijulkkis. Näin jälkeenpäin ajatellen huvittaa - olihan se tissien esittely ja duckface-posetus yläasteen käytävillä selvä ensiaste iltapäivälehtien iltatyttö-kuvauksiin.
Mitä olen tutuilta kuullut ja Facebookissa ohimennen nähnyt, tämä nainen on 30. ikävuoteen mennessä kiertänyt varmaan kaikki mahdolliset kauneuskilpailut - missikisakarsintojen kaiken maailman Grid Girl -kilpailujen kautta alastonkuviin - ja nyt siirtynyt fitness-kisoihin.
Onnea vaan hänelle, mutta on hämmentävää, miten elämän tärkeimmäksi sisällöksi saa kehitettyä oman kropan palvomisen. Mitään muita kouluja tämä nainen ei ole koskaan käynyt kuin mallikouluja ja tietysti sitä kuuluisaa "elämän koulua". Onneksi mies elättää.
[/quote]
Onko kyseessä turkulainen laulajaksikin itseään tyrkyttänyt suttura?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:13"] Höh, ei kait kukaan jossain yläkoulussa ole vielä kaksimetrinen...?
[/quote]
miks ei voisi olla? vai mihin ikään asti yleensä miehet kasvaa?
Aki Berg ja pari muuta kiekkoilijaa.
Lapsi on ollut Robinin rinnakkaisluokalla monta vuotta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:02"]Kai julkkiksena voi pitää äskettäin kirjan julkaissutta ja sillä paljon huomiota saanutta Tommi Kinnustakin. Oli samassa koulussa mutta eri luokalla. Positiivinen luonne ja kauniit silmät on muistikuvani hänestä.
[/quote]
Tää taas oli mun lapsen äikänope :)
Iina ja Minka Kuustosen kanssa samassa koulussa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:24"]
Countdown to Jussi Lampi has just begun....
[/quote]
Hah, ei täällä varmaan ole kauheasti samaa ikäluokkaa. :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:20"]
[/quote]
[/quote]
En tiedä, onko tämä koskaan yrittänyt laulajaksi, mutta ei ole Turusta, vaan Satakunnasta. Näitä on varmaan ympäri Suomea kuitenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:20"]
[/quote]
[/quote]
En tiedä, onko tämä koskaan yrittänyt laulajaksi, mutta ei ole Turusta, vaan Satakunnasta. Näitä on varmaan ympäri Suomea kuitenkin ;)
[/quote] Porista?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:20"]Mä en ole julkkisten kanssa ollut samalla luokalla, mutta tuntuu että kaikki exät on olleet. Mm. Yksi heistä muisti aina mainita että oli yläasteella samalla luokalla kuin Kristiina Brask :D ite olen ollut jollain samoilla kursseilla lukiossa Kristiinan pikkusiskon Susannan kanssa.
Ja aikanansa tunnettu keihäänheittäjä Antero Puranen oli lukiossa valinnaisen liikunnanopettajanani.
[/quote]
Nää Braskin siskokset oliki ihan mielenkiintosia, molemmat miesrintamalla no köh vähän meneviä :D Kristiina seurusteli erään pojan kanssa ja Kristiinan sisko(mielestäni kyllä isosisko) lähetteli tälle siskon poikaystävälle sitten vähän vihjailevia viestejä. Poikaystävä ei lähtenyt mukaan flirttiin vaan kertoi Kristiinalle siskon viesteistä. Ja tämä isosisko kuittasi kaiken sanomalla, että oli vain testannut pojan luotettavuutta :D sisäpiiritietoa...
BB- Iida Ketola ja Lauri Tilkanen.
Ei nyt mitenkään julkkis sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta BB-Jouko oli vuotta alemmalla luokalla. Todella mukava ja hauska, ei sellainen wannabe, joka hänestä tuli myöhemmin.
En samalla luokalla, mutta rinnakkaisella oli Ivan Puopolo, Stradan juontaja. Oli tosi mukava ja ulospäinsuuntautunut jo kouluaikoina. Samassa koulussa oli myös Voicessa menestynyt Mikko Herranen.
Vappu Pimiän ja Tuomon (muusikko, Prättälä). Samasta koulusta on muitakin pienesti julkisuudessa olleita (media-alan) ihmisiä.
Liikunnanopettajana Arto Bryggaren vaimo, melkein julkkis :)