Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Sanna Saarijärvi oli samassa koulussa kuin mä. Urheilullinen!
Erään kansanedustajan, mutta nimi saa nyt jäädä mainitsematta.
Mert Otsamo, oli mukava ja tosi pienikokoinen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:43"]
Janne Niska ja Jere Karalahti.
[/quote]
Olitko Paloheinän ala-asteella? (JN)
Pari Duudsoneista, tosin eri luokalla. Olivat jo silloin kuuluisia. (Seamk)
Jutta Urpilainen ja Mari Palo. Molemmat erittäin kuuluvia ja näkyviä persoonia jo silloin.. :)
Mä en ole julkkisten kanssa ollut samalla luokalla, mutta tuntuu että kaikki exät on olleet. Mm. Yksi heistä muisti aina mainita että oli yläasteella samalla luokalla kuin Kristiina Brask :D ite olen ollut jollain samoilla kursseilla lukiossa Kristiinan pikkusiskon Susannan kanssa.
Ja aikanansa tunnettu keihäänheittäjä Antero Puranen oli lukiossa valinnaisen liikunnanopettajanani.
Elina Nurmi oli samassa koulussa. Aika ongelmainen ja roikkui huonossa seurassa jo ennen yläastetta. Teininä näin sitten hänet kaatuilemassa entisen naapurini kanssa Ruis Rockissa pilvipäissään.
Amin Asikainen Joni Turunen Juho Tolppola eipä paljoo opiskelleet kun vain treenasivat. Ainii ylemmällä oli Harri Haatainen. Tuuli Matinsalon mies opettajana tunnettu hänkin.
Pakko kysyä, millainen johanna kurkela on oikeasti
luonnossa? Onko niin eteerinen ja ihmettelevä kuin antaa ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:39"]
Irina Björklund, Minna Haapkylä, Jürgen Kaljuvee, Kaius Niemi, Tuomas Vimma (Kusti Miettinen)...
[/quote]
Ranskis?
Please, ei luetteloita! Millaisia nuo tyypit kouluaikoina olivat? (Tämä siis muillekin.)
Janni Hussi kävi samaa lukiota, hän oli abi kun olin ensimmäisellä luokalla. Hän oli tosi suosittu, muttei vaikuttanut ylimieliseltä. Hän valmistautui tuolloin fitnessmalli-kilpailuun ja oli vasta alkanut treenaamaan tosissaan. Usein kuuli hänen puhuvan treenaamisesta. Hän vaikutti aina tosi iloiselta, mutta kerran kuulin hänen olevan vihainen ja pettynyt, kun rehtori ei ollut suostunut hyväksilukemaan hänen työtään spinningohjaajana lukiokursseiksi.
mun kokemus julkkiksesta koulussa on vähän erilainen.Arja Koriseva oli mun luokassa tekemässä opeharjoitteluaan. Vihasin liikuntaa mutta hänpä kannusti ja innosti kehumalla hyvä hyvä!, kun tuskailin telinevoimistelutehtävien kanssa.nuo kehut jättivät myönteisen jäljen.
Oskari Katajisto oli samalla luokalla. Erittäin hyvä tyyppi, jutunkertoja, mielellään esillä. Jälkeenpäin kun ajattelee, niin mikäpä hänestä muu olisi voinut tullakaan kuin näyttelijä! Ja tasan samaa settiä oli Salmisen Jarmo vuotta ylempänä... Kristiinan veli siis, joka Eppu-nimellä tunnetaan...
Riku Niemisen kanssa minäkin peruskoulussa. Hyvä tyyppi oli!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 01:38"]Amin Asikainen Joni Turunen Juho Tolppola eipä paljoo opiskelleet kun vain treenasivat. Ainii ylemmällä oli Harri Haatainen. Tuuli Matinsalon mies opettajana tunnettu hänkin.
[/quote]
Knummi??
Karita Mattilan, oli pari luokkaa ylempänä. Oli sellainen priimusoppilas ja ison talon tyttö, urheilullinenkin, pelasi muistaakseni lentopalloa. Muistan että esiintyi lukioikäisenä jossain koulun juhlissakin, upea ääni oli jo silloin.
Kai julkkiksena voi pitää äskettäin kirjan julkaissutta ja sillä paljon huomiota saanutta Tommi Kinnustakin. Oli samassa koulussa mutta eri luokalla. Positiivinen luonne ja kauniit silmät on muistikuvani hänestä.
Anna Abreu. Oltiin rinnakkaisluokalla ja liikuttiin jonkun verran samoissa porukoissa. Ensimmäinen adjektiivi mikä tulee mieleen on puhelias. Tosi eloisa persoona ja tykkäsin hänestä paljon, vaikka ei kovin läheisiä oltukaan. Ollaan pari kertaa törmätty kadulla tai baarissa hänen Idolsin jälkeenkin ja on aina moikannut :)