Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksi kumppania miehellä on saanut olla

Vierailija
12.02.2008 |

että kelpaa aviomieheksi ja lasten isäksi. On oppinut jotain ettei tarvii kaikkea opettaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne olivat useita vuosia kestäviä suhteita, joissa todella oppii jotain. Itselläni on ollut lähestulkoon sata lyhyttä suhdetta ja silti olen oppinut mieheltäni paljon.

Vierailija
2/12 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisin päin. Ja parempaa miestä saa hakea! Olemme oppineet yhdessä, emme tarvitse aikaisempien suhteiden painolasteja omaan suhteeseemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan uskoo miehen, jolla on jo 50 naista takana pysähtyvän 51:teen. Ehkä viisi olisi sopiva.

Vierailija
4/12 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt useita kymmeniä tarvitse välttämättä olla, mutta kyllä siis saa olla todella useita... Ja mielellään erilaisia: eri ikäisiä, eri asioista pitäviä, eri näköisiä yms. Haluan, että miehellä on kokemusta.

Vierailija
5/12 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävättäreni miehellä ollut ennemmin yli 200 panoa/lyhyttä suhdetta. tapasi " Tiinan" ja aika pian huomasi rakastuneensa ja tunteen olevan molemminpuolinen. Kertoi Tiinalle hurjasta menneisyydestään haluten Tiinan tietävän asiasta ja saavan tehdä päätöksensä haluaako jatkaa moisen " häntäheikin" kanssa.

Tiina halusi ja toistakymmentä vuotta ollet naimisissa ja lapsia jne. Ja se mies ei ikipäivänä pettäisi Tiinaa. Sanonutkin joskus että tietää kyllä tasan tarkkaan mitä sieltä baareista ja työreissuilta löytyy eikä tarvi sitä enää kun kotona on ihana rakas nainen jonka kanssa on oikeasti alkanut nauttia seksistä kun tuntee toisen jne.

Vierailija
6/12 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, ehkä joku 200+ lukema saisi kulmakarvani vähän kohoamaan. Mutta ei estäisi suhdetta.

Vierailija
7/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on ollut vain muutama seksi kokemus, eikä nekään ole mennyt loppuun asti..eli siis ensimmäisen kerran sekoilua jännittyneenä, että hommat ei ole sitten edes onnistuneet. Monesti pelkään sitä että mieheni vielä joku päivä haluaa kokea jotain muuta naista :(

Paljon myös epäilyttää, et ei olis sekstailut onnistuneesti ennen minua. Osasi nimitääin ottaa mut ekaa kertaa aivan mielettömän hyvin ja on muutenkin aivan loistava ollut sängyssä alusta asti.

Toivottavasti hän saa minun kanssani kaiken haluamansa kokemuksen seksiin liittyen.

Vierailija
8/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli ollut useita kymmeniä yhden yön juttuja, mutta sängyssä oli ihan täystumpelo. Ei tiennyt edes perusjuttuja eikä edes halunnut oppia. Kun ei ne muutkaan ole koskaan valittaneet. Hän oletti että kaikki naiset on samanlaisia, tykkäävät samoista asioista jne.

Nykyisellä on ollut 2 seksikumppania ennen minua ja minä olen kolmas. Nuo kaksi kumppania ennen minua olivat vuosia kestäneitä suhteita. Mekin olemme olleet jo vuosia yhdessä. Tämä mies on ehdottamasti paras seksikumppani joka minulla on ollut. Itselläni on ollut aiemmin 14 mieskumppania, joista suurin osa seuurtselusuhteita ja 1 naiskumppani.

Mieheni tietää, että jokainen nainen on erilainen ja kaikki tykkäävät eri asioista. Hän kuuntelee, ja muistaa jos sanoo mistä tykkää. Kun hän antaa suuseksiä hän kuuntelee korva tarkkana ääntelyitäni. Ja pistää merkille mistä tulee eniten voihkaisuja ja mistä ei. Jos tulee ihan hiljaista, hän vaihtaa paikkaa. Hän on todella loistava suuseksissä. Ja minä en ennen nykyistäni edes välittänyt suuseksistä. Kukaan ei vaan osannut minulle sitä antaa. Nyt rakastan suuseksiä.

Sängyssä hän on muutenkin aivan loistava. Seksi on kaikkea sitä mistä minä nautin ja olen aina haaveillut. On hellää ja herkkää rakastelua joka kestää tunteja, on hyvää suuseksiä, rajua, eläimellistä seksiä, leikitään erilaisilla välineillä jne. Seksiä meillä on 35 kertaa viikossa.

Välillä, kuten eilen kävi näin: Makasin sängyssä miehen kainalossa ja hän silitti hiuksiani. Rupesimme sitten suutelemaan. Ensin hellästi ja sitten hieman intohimoisemmin. Halailimme ja suutelimme toisiamme vartin verran, jonka jälkeen rupesimme nukkumaan. Ehkä kuulostaa " teini" meiningiltä, mutta molemmat tykkäämme vain pitää toisiamme hyvänä ilman itse aktia tai yleensäkkään seksuaalista tarkoitusta. Nyt on taas molempien hellyyspatterit ladattu ja jaksaa hymyillä pari päivää :)

Ja mies tulee tänä iltana saamaan ystävänpäivän kunniaksi ensin hyvää ruokaa ja illalla kun lapset on menneet nukkumaan niin saakin sitten minut puettuna sukkanauhoihin, stay-uppeihin ja korsettiin.

Kun molemmat jaksaa nähdä vähän vaivaa toisen mieliksi niin homam toimii loistavasti.

Siinä ei kumppaneiden määrällä ole mitään merkitystä!

Vierailija
9/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä on 3-5 kertaa viikossa :) Ei 35 kertaa :D

Vierailija
10/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisellä on ollut 2 seksikumppania ennen minua ja minä olen kolmas.

Vierailija
11/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, jos pitää aikuista miestä opettaa... En haaveile näin kokeneella iällä mistään teiniseksistä.

N38

Vierailija
12/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tilanteeseen oikein tyytyväinen. Minusta on ihana ajatella, että hän halusi säästää itsensä sitä oikeaa varten. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi