♥~♥~♥ 2009 vauvatoiveet - vko 7 ♥~♥~♥
[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v
[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.
[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v
[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36
[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v
[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37
[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33
[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31
[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27
[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30
[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja
mies 27
[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31
[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28
[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26
[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29
[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29
[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25
[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32
[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27
[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v
[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33
[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi
Kommentit (44)
Eilen kirjoittelin siitä työtarjouksesta ja tätä asiaa mietittiin eilen illalla miehen kanssa. Oli ihana, kun mies sanoi, että hänellä ei ole mitään sitä vastaan, jos menen töihin, mutta hänestä sekin olisi mukavaa, jos olisin vielä yhden raskausajan kotona. Tää on varmasti viimeinen mahdollisuus olla koko raskausaika kotona, koska myöhemminhän minun on oltava töissä, kun kuopuskin täyttää vuoden päästä kolme. Mies oli sitä mieltä, että minun ja vauvan kannalta olisi parempi, jos olisin kotona enkä väsyttäisi itteäni töissä. Tosin kyllä sitä kotonakin välillä väsyy kahden pienen lapsen kanssa.. Mutta on se tosi, että kotona voi ottaa rennommin ja voi ite päättää päivän kulusta ja voi jopa ottaa päiväunet, kun lapset on päiväunilla ;) Olin helpottunut, että mies oli tällä kannalla, koska se helpotti päätöstäni.. Kyllä mä taidan vielä olla kuopuksen hoitovapaan ajan kotona. Töihin rynnin sitte myöhemmin.
Nyt pitäs rynniä pihalle, lapset ei millään malttaneet lopettaa muovailuvahalla leikkimistä, joten tänään päiväunet venähtää pidemmälle iltapäivään..
Moonagirl, mitäs oireille kuuluu? Millon aiot testata seuraavan kerran? :)
Ikävän sumean näköinen päivä, ei innosta mennä ulos, kun on niin märkää, mutta ei auta..
Kivaa päivää kaikille :)
Rhanna
Heippa, sori huuto mutta taa on uskomatonta!!!!
Aamulla tein testin (en edes aamupissasta) ja sieltahan tuli selva plussa :) Oli pakko testata kun yolla herasin hirveaan yokotykseen ja piti oksentaa. Sitten oon tassa koko aamun yokkinyt ja kyokkinyt tuolla vessassa... Mutta ihan ihmeellista, nyt on vasta kp22/28. Eli varmaan olis lyhyeksi jaanyt tama kierto, varmaan jotain 24 pv. Tuo oli varhainen testi jolla testasin. Ja vau, ekassa kierrossa pillereitten jalkeen plussa, varmaan siina on sitten joku taika etta on hedelmallisempi kun on just lopettanut pillerit.
Kylla ne ovistestit sitten naytti ihan oikein raskaushormoniakin. Paljon aikaisemmin kuin r-testi.
On kylla epauskoinen olo, jain tanaan kotiin kun on niin huono olo etta saan vahan nukuttua mun kamalaa univelkaa pois. Ei ed. raskauksissa alkanut tama oksentaminen nain aikaisin, nyt on hadintuskin rv 4 ja aina ennen oon oksentanut vasta joskus rv 8 tienoilla. Noniin, sitten pitaa vaan keskittya kestamaan tata olotilaa viela 10 viikkoa, apua...
Mutta taidan kayda ilmoittautumassa tuonne odottajiin, meikalaisen la on sitten 27.10. Toivon mukaan nahdaan kaikki siella TOSI pian ja ma kayn taalla kurkkailemassa mita teille kuuluu!!!
Plussia teille kaikille puhaltaen,
Moonagirl ja pikkukolmonen masussa
[color=DeepPink][b]Uskomatonta ja uskomattoman hienoa!!! :) [/color][/b]Onneks olkoon! Meijän pinkan ensimmäinen plussaaja!! :) Näin se menee, ja sun kun piti vaan vähän kokeilla, et JOS nyt ehkä vaikka sattuiskin onnaamaan :D:D:D:D Ihanaa! Hitto mä täällä hymyilen ihan onnessani sun puolesta! Tolla tempullas luot uskoo meihin muihin: hei, se jopa VOI onnistua piankin yrityksen alettua! Jos ei heti ekasta, ni ainakin jo tokasta :D
Mahtava uutinen!
Hei, älä vieläkään hylkää meitä totaalisesti, vaikka odottajiin siirrytkin... Jooko? Kyllä me (puhun muidenkin suulla vähän tässä nyt...) mielellään kuultais sun kuulumisia silti, vaikka et enää varsinaisesti haaveilijoihin kuulukaan... ...Sun haaveestas tulee totta!!! :)
Nyt vaan miljoonat tarrasukat pikku papulle mahaan ja litroittain liimaa, jotta hän pysyy kyydissä loppuun asti <3
No Moonagirl otti tosiaan varaslähdön, oikeesti :)
Onnea tosi tosi paljon! Meillähän kaks ekaa on tärpänny myös heti ekasta, niin ei tiedä kuinka nyt käy. Sellainen odotuksen odottelu on ainakin ihan tuntematon käsite :)
Tänään tai huomenna olis ovis ja ajattelin jos ehdottais miehelle että jätetään se ehkäisy jo tänään pois ;) Ei jaksais enää odottaa, huh!
T.Jaffa
Vai että Jaffakin?? :) hihi, aina vaan parempi, yritystä -> plussia lisää vaan!! ;) Vaikka kyllä mä vähän oon salaa kateellinenkin, kun haluisin niiiiiin kovaa itekin vaan jättää jo ehkäsyn poijjes! :) Mutku toi typerä koulu pilaa kaikki hienot haaveet! MURRR! Ja toisaalta eihän siihen huhtikuuhun nyt enää kauaa oo, mut SIL-TI. Ku mä haluun mullekaikkihetitänne!!!! :D
Rhanna: Mun piti jo aiemmin kirjottaa, että on sulla vaikee tilanne; työ ja vauvahaave! Olis ollu aika hankala varmaan päättää, jos mies ei olis sanonu noin selvää kantaa, tai mulle ainakin olis varmaan ollu :) Mutta onneks toisiaan sait noin selvän kannan, ja onneks juuri TUON kannan ;) Nyt et pääse livistämään täältä meiltä, vaan saadaan pitää sut jännittämässä meijän kanssa, kivaa :)
Mä taidan päivittää meijän listan, ja pitkin hampain poistaa Moonagirlin sieltä... Onhan meitä sitten kuitenkin vielä huikeat 22 tuskailijaa ;)
Hauskaa iltaa kaikille!
.:Nar:.
[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.
mies 27
[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96, ya?, minä 27 ja mies 31
[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28
[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi
Oikein paljon ja hirmusti onnea moonagirlille plussasta!!!:) Kävipä nopeasti tämä ensimmäinen plussaus tässä pinossa, toivottavasti me muut tullaan yhtä nopeasti (ainakin melkein) perässä. Ja käypä tosiaan kertoilemassa kuulumisia meillekin joskus!:)
Joo mä olen kanssa onnellinen kaikkien puolesta, jotka pääsee jo yrittämään, mutta jonkinlainen kateuden tunne löytyy myös täältä. Ja minullakin tuo koulu stoppaa ja pilaa kaiken. No yritetään nyt vielä jaksaa vähän aikaa odotella..:)
Mukavaa viikon alkua kaikille!!
Sylin täydeltä onnea Moonagirlille! Voi onnea. :)
Me ollaan tässä kierrossa hommailtu pariin kertaan ilman ehkäisyä, tosin ei oviksen aikoihin, mutta kuitenkin. En todellakaan odota, että olisi tärpännyt, mutta hauska huomata, että huhtikuun lähestyessä tuohon ehkäisyyn ei ole enää suhtautunut niin vakavasti. Ei se todellakaan mikään katastrofi olisi, jos vauveli saisi alkunsa jo nyt. Mutta kuten sanottu, ei kyllä millään tavalla yritetä vielä, kahden kuukauden päästä vasta.
Mulla myös ensi viikon alussa luvassa kuukautiset ja sitten vielä kahdet jäljellä ennen h-hetkeä. Täällä mennään ihan samoissa aikatauluissa joidenkin kanssa. :)
Mukavaa maanantai-iltaa kaikille haaveilijoille!
Voi onnea Moonagirl! Täällä pidetään peukut tanassa että kaikki menee ok! Älä kuitenkaan hylkää meitä kokonaan,jookos, tarinoita sieltä rapakon takaa on niin mukava lukea! Ihan kuin itse pääsisi käymään ulkomailla...
Joku toinenkin jo suunnitteli ottavansa varaslähdön tositoimiin (sori mulla on ihan törkeen huono nimimuisti=( Tsemppiä sinnekkin suuntaan!
MÄ EN KESTÄ KUN KESÄKUUHUN ON NIIN PIRUN PITKÄ AIKA! Mun olkapäällä asuu joku pikkupiru joka kuiskii mulle koko ajan että kannattaa aloittaa harjoitukset hyvissä ajoin kun ei sitä tiedä jos tässä iässä ottaisi jo vähän kauemmin aikaa tuo raskautuminen.... Eikä mies helpota mun kuumeilua yhtään, se olisi enemmän kuin valmis heittämään kumit kaapin perälle lopullisesti (eikä vain niiden kumien ällöttävyyden takia vaan se oikeesti haluaa vauvan...) Mutta ei uskalla, mulla on tämä kevät täynnä kaikkea säpinää ja opiskelu-juttujen takia en olisi varaa " telakoitua" ennen ensi kevättä. Ja kolme ekaa ipanaa ovat saaneet alkunsa todella helposti.
Mä laskeskelin taas mahdollisia laskettuja aikoja ja kuvittelin kuinka pulleana olen vuoden päästä tähän aikaan. Jos heti tärppää la. vois olla 06.03.09 tai sitten tokasta kierrosta 02.04.09. Toi huhti-toukokuu olis toiveissa. Kiva kun täällä on paljon jo aikaisemminkin yrityksen aloittavia, pääsee purkanmaa omaa kuumettaan lukemalla teidän yrityksestä=)
Joku kyseli " huolto" suunnitelmista ennen yrityksen aloittamista. Mulla on tarkoituksena käydä " alustan tarkistuksessa" tuossa huhti-toukokuulla, ja ajattelin käydä ihka ensimmäistä kertaa yksityisellä gynellä. Tietääkö kukaan noiden hintaluokkia, esim papa-kokeen? TK:hon en mene kun täällä meilläpäin ei oikein mikään omalääkäri-systeemi toimi, ja koskaan ei tiedä minkälainen finninaamainen pojankloppi siellä oventakana odottaa. Siinävaiheessa muuten alkoi tuntemaan itseään kypsän ikäiseksi kun lääkärit alkoivat näyttää 15-vuotiailta;) Vai voisikohan tällaisessa asiassa pyrkiä ehkäisy/äitiysneuvolan lääkärin puheille, siis saman tyypin joka tulee toimimaan lääkärinä odotusajan?
Ei auta nyt on alettava tempomaan noille lapsille vaatetta niskaan ja kiiruusti hoitoon/kouluun/töihin! Hauskaa viikonjatkoa kaikille kuumeilijoille!
T: Helmi
Varoitus! OmaNapa-asiaa tulossa!
Laskeskelin tuossa juuri, että jos huhtikuussa heti tärppää, niin oon aika TOSI viimeisilläni vielä koulussa ennen joulua... Laskin, et mä olisin viikolla 37, kun koulu loppuis. Ja meillä on siinä viimetteks vielä viiden viikon harjoittelu eikä mitään koulussa istumista... Jos yritys onnistuu heti, niin luulen hyvin hyvin vahvasti, etten tee tota vikaa harjottelua.. Kuka sellasta siinä vaiheessa enää jaksaa?? :O Vai jaksaisko? Kertokaa te viisaammat, jotka jo joskus olette olleet raskaana! Vähän nyt vaan nyppii, kun se tarkottaa sitä, että mun valmistuminen venyis hiukkapikkasen... Ärrrh.
Olkaa niin kilttejä, ja kertokaa millasta on olla viikolla 37. Kun tiedän, että käytänössä vauvanen voi syntyäkin jo sillon!!! Yh. Kuin ton koulun tarvii aina olla rasitteena kaikelle??!
Huolestunut .:Nar:.
Reissu tuli tehtyä. Kyllähän se maiseman vaihdos tekee välillä hyvää. Ennen reissua mä olin vähän ahdistunu, et kuinka pärjäisin kahden kans. Nyt on paljon levollisempi olo.
Naranja: Kyselit että millaista on olla raskaana viikolla 37. Itse työskentelen hoitoalalla ja sehän on fyysistä työtä. Omasta mielestä pystyin melko pitkään olemaan töissä, mutta pari kuukautta ennen laskettua aikaa jouduin jäämään sairauslomalle. Alkoi meinaan supistella varsin tiheään. Poitsu syntyi onneksi kuitenkin vasta lasketun ajan jälkeen. Jotkut pystyy työskentelemään varsin myöhään ja mikäs siinä. Pitää kuitenkin kuulostella itseään ettei vedä itseään liian tiukoille. Alkaa tuolla 37 viikolla olla jo aikas suuri vatsansa kanssa. :-) Ehtii jo toivoa, että syntyis jo. Mutta onhan se rauskausaika ihanaa aikaa, jos kaikki sujuu hyvin.
Heippa!
Olen siis 26- vuotias ja mieheni 28, ja ajateltiin laittaa vauvatouhut alulle! Esikoista siis odotellaan =) Ehkäsy jätettiin jo pois, ja ensimmäinen mahdollinen tärppi on varmaan tuossa maaliskuun puolessa välissä, jos nuo menkat nyt vaan asettuu heti aloillensa. Innoissaan täällä siis ollaan...
Ihan mieletöntä, sulla alkoi kyllä oireet tosi varhain, tais tosiaan olla sulla oviskin aika alkuvaiheessa kiertoa :) Aivan ihana uutinen, oon tosi onnellinen sun puolesta! Kerro vähän miten kerroit miehellesi, hänkin oli varmasti onnesta soikeana ;)
Naranja, riippuu tietysti vähän siitäkin missä harjoittelupaikassa olet silloin vko 37, jos on tosi raskasta fyysistä työtä, niin voi olla ettet jaksa. MUTTA, yleensä raskaana olevaa harjoittelijaa ymmärretään kyllä työpaikalla ja varmaan saat tehdä töitä oman jaksamisen mukaan, eikä tarvitse hirveitä fyysisiä punnerruksia tehdä :) Mä ite olin raskaana työharjoittelussa ja sillon kaikki oli ihan kanaemoja (miehetkin) siellä ja huolehtivat jaksanko varmasti ja istuhan alas ym ym. Vaikka työ ei edes ollu ollenkaan fyysisesti raskasta :) Eli riippuu varmasti paljon työharjoittelupaikasta ja toki siitäkin miten raskausaika sujuu, sitä kun ei voi ennalta tietää. Ite oon voinu varsin hyvin molempien raskauksien aikana, mutta oon myös levänny oman jaksamisen mukaan mahd. paljo. Yleensä asiat kuitenki järjestyy, niistä on vaan huolissaan etukäteen :)
Niin ja sellanen tuli mieleen, että pitäiskö tuohon meidän listaan lisätä myös plussanneet, että muistetaan, että kyllä niitä tärppejä sieltä tulee :)
Nyt lapset tekee taas tuhojaan, ku äiti istuu koneella, pitää kiitää...
Rhanna
Ennen kuin pitää lähteä kouluun:(
Kiva kun Naranja alotti taas uuden pinkan, ja laitoit tollaset kivat sydämmetkin siihen otsikkoon:)
Helmielina: kysyit niistä yksityisen hintaluokista. Mä kävin (ekaa kertaa myöskin) eilen, ja tehtiin sisätutkimus sekä papa-koe. Hieman niistä saa kela-korvauksia, mutta mulla tuli toi reissu maksamaan n. 100e. Eli kallista lystiä:) Hinnoittelus meni tehtävien kokeiden/tutkimusten ja lääkärillä käytetyn ajan perusteella. Mulla oli " normaali" aika, eli 20min. Aika hurjat hinnat kyllä, mutta tuli ainakin ihana olo kun lääkäri oli pätevä, tutki kunnolla ja lopuksi vielä oikein toivotteli onnea yritykseen:)
Moonagirl, tuhannesti onnea! On kyllä ihania uutisia, ja toivonkin että sulla ja pikkuruisella menee nyt kaikki hyvin<3
Täällä ovis-aika lähestyy, ja mieli muuttuu synkäksi... Näihin aikoihin ei paljon edes huvittais puuhastella, kun mun tekis vaan mieli sanoa et jätetään kumi pois, mutta tuo mies haluaa sinnikkäästi odottaa sinne toukokuuhun.. :(
Kuulemisiin!
tikru.
Hitsi, tätä palstaa kun lukee niin vauvakuume vain yltyy:) Mullakin on nyt sellainen olo kuin monella muulla, ettei millään jaksais odottaa tuota muutamaa kuukautta..pakko se kai kuitenkin on noitten työ- ja opiskelujuttujen takia:/ Laskeskelin tässä että esikoisen ja pikkukakkosen ikäeroksi tulee vähintään 2v2kk. Onko teillä, joilla on enempi lapsia, kokemusta tuollaisesta ikäerosta? Siinä mielessä se on varmaan ihan hyvä että parivuotias osaa jo vähän tehdä itse asioita mutta tuossa iässähän toisaalta alkaa uhmaikä niin aiheuttaakohan vauva sitten lisää uhmaa ja mustasukkaisuutta? Meidän tyttö on kyllä aika iloinen ja rauhallinen tapaus mutta nyt jo kun ikää on 1v3kk niin olen jo huomaavinani hänen vahvan tahdon tulevan aika usein esiin jos kaikki ei mene hänen haluamallaan tavalla.
Hyvää päivänjatkoa kaikille:)
t. Marrastaika
Heippa!
Marrastaika: Meilla oli poikien ikaero tasan 2v ja aika rankkaa se oli aluksi, kun toisella alkoi uhma ja toinen oli vastasyntynyt. Mutta pari kk paasta kaikki oli jo asettunut uomiinsa. Meilla ei ollut mitaan varsinaista fyysista mustasukkaisuutta (lyomista tms.) mutta kun hoidin pikkuveljea niin toinen huusi jossain ja oli muka kauhea hata. Samoin kun nukutin vauvaa parvekkeelle niin isoveli huusi oven takana ja hakkas ovea ;) En usko etta noilta mustasukkaisuudentunteilta voi valttya oli ikaero mika tahansa. Nyt meilla tulee kakkosen ja taman kolmosen (ihan kummalista ajatella etta se on oikeesti tulossa!) ikaeroa 2v3kk, mutta toivon etta se menis paremmin kun on jo kaksi ennestaan ja ovat tottuneet jakamaan aidin ja isan huomion. Heh, aika nayttaa! :D
Niin, millaista on olla vk 37 raskaana. Voin kylla sanoa etta ei ole helppoa. Meidan esikoinen syntyi silloin. Ja ma olin varmaan viikolta 32 lahtien sellaisessa kunnossa etten jaksanut istua kuin 10min kerrallaan, en jaksanut seista kuin 10min, enka maata. Missaan ei ollut hyva olla, maha painoi tonnin ja supisteli joka liikkeesta, en saanut kenkia jalkaan, jalat oli kamalan turvonneet ja sarkevat. En kylla olis toihin pystynyt silloin, muistan etta synnytysvalmennuksen ajankin oli ihan tuskaa kun en jaksanut istua ja katsoa 20min synnytysvideota! :D Mutta, toiset sitten taas hyva ettei pyoralla aja siina vaiheessa... en kylla uskaltaisi edes ajatella etta menisin toihin/harjoitteluun silloin. Mutta kuten sanoin, sita on vaikea tietaa etukateen.
Taalla minulla on nyt parempi olo, eilisen aamun vietin kotona oksentaen ja mulla oli yli 38C kuume (flunssasta varmaan). Luulen, etta oksentamiseen syyllinen oli ed. iltana syoty pepperonipitsa. Hyi, ei taida rasvainen ruoka oikein sopia nyt. hyva vaan :D En voinut eilen syoda kuin vasta illalla 7 jalkeen pari palaa kylmaa kanaa ja avokadoa. Tana aamuna soin kourallisen muroja ennenkuin nousin sangysta niin nyt on kivan energinen olo, vaikka valilla tuleekin pahanolon aaltoja. ja yok, hikoilen ihan sikana vaikka on kylma...
Niin, ei paljon tarvinnut miettia miten kertoo miehelle etta on raskaana kun varmaan hyvin kuuli klo 4 kun yrjosin vessassa :D Kauhean romanttista ;) Sitten vaan tein aamulla testin ja mies kavi sita katsomassa myos.
Eilen kerrottiin yksille kavereille jotka on kohta saamassa kolmannen vauvan :)
Ensi viikolla tulee mun aiti ja tati miehineen kylaan, silloin on pakko kertoa jos ma taalla yokin vessassa joka aamu ;) Nyt pitais alkaa valmistautua muuttoon (muutetaan tassa samassa talossa toiseen asuntoon) joka on maaliskuun alussa. Saapa nahda, ei ole paljon voimavaroja kylla nyt siihen touhuun.
Taallakin on nyt pakkasta, -4C. On kai sita jo tottunut tahan ilmastoon kun tama saa tuntuu niiiin kylmalta muka. En tieda miten kesa menee kun taalla on +40C ja kosteus 80% ja mina ison mahan kanssa.
Vahan kauhistuttaa menna toihin, etta arvaako ne jotain jos en saa syotya ruokaa tms. No, sitten arvaa. Tuskin sita kukaan uskaltaa suoraan kysya kuitenkaan.
On kylla vielakin ihan uskomaton olo, etta oonko ma OIKEESTI muka raskaana :) Nyt taytyis etsia gynekologi myos, no on mulla yks mutta sinne pitais menna aina taksilla etten tieda pitaisko valita joku tasta kavelymatkan paasta... Mutta ne taitaa kaikki olla korealaisia...
Noniin, nyt taytyy lahtea pukemaan lapset ja vieda ne hoitoon!
T:Moonagirl ja huikeat rv4 ;)
Paljon onnea moonagirlille plussasta!
Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan, että vauveli pysyy matkassa loppuun asti.
Nyt en ehdi enempää kirjottaa, kun oon töissä.
Palataan myöhemmin kanssakuumeilijat asiaan!
[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.
mies 27
[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31
[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28
[color=black]Plussanneet:
[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08 +
No jaa, en nyt tiä. Tuli vähän tyhmä tost mein listast, mut ei se mitään, nyt on kuitenkin Vaakkukin mukana, ja Moonagirl ensimmäisenä plussanneissa :) Voin sitä sitten vaikka myöhemmin korjailla jotenkin kivamman näköseks tms. :) Suuri kiitos Nuuville, Rhannalle ja Moonagirlille kokemuksen jakamisesta! Kai se on niin yksilöllistä, kyl mä sen tiesinkin... Aina vaan silti jotenkin kauheesti helpottaa, jos ja kun kuulee toisten kokemuksia ja mielipiteitä... :) Mä opiskelen kanssa terveydenhuoltoalaa, joten harjottelu tuskin tulee mitään laiskotteluu oleen.. Heh. Täyttä tohinaa!! Mutta päätin silti tänään, että yritys alkaa kaikesta huolimatta jo huhtikuussa. Koska eihän koko homma vältsist lähe käyntiin heti ekalla kierroksella, ja vaikka lähtiskin, niin jotenkin päin asiat aina järjestyy sitten loppuvuodesta =)
Tää oli pikainen kirjoittelu, palaan taas vahvemmin astialle tässä lähipäivinä! :) Hyvää yötä, tytöt! :)
Jee jee, taas on yksi viikko vierähtänyt! Avolle sanoin eilen autossa, että " taas on yhdestä viikonlopusta selvitty, ja kesä vähän lähempänä" :) Totta sekin, mutta kesä ei ehkä oo se IHAN ykkösjuttu just nyt ;) Joku aiemmin mainitsi, ettei omalle miehelle voi höpöttää ihan niin paljoo kun tarvetta, olis, koska miehen " mitta täyttyy" (siis ei sanonnan vihaisessa merkityksessä) :D Se on niin totta, ei huvita kyllästää toista vauva-asioilla, kun sitten sille raukalle tulee kauheet paineet, kun aika on! Että kaiken kaikkiaan edelleenn ylistän kovasti tätä pinoa!! :D
Uudet vauvatoiveilijat tervetuloa vain meijän joukkoon, meidän tulee kyllä kirjoteltua usein, ja se on kivaa! :) Katoin juur, kun tota listaa tein, että meitä todellakin on paljon jo! Jos yhtään osaan laskea, niin 23 kappaletta :D Jee! Mä kans käväsin tarkistuttamassa paikat juur viime viikolla, viikon päästä voi soitella papatuloksista. Mutta ton taisinkin jo kertoo aikasemmin :) On se mun mielestä kiva, että tietää kaiken olevan ok, siis ainakin sen mitä nyt jollain papalla ja sisätukimuksilla saa tutkittuu :)
Hehe, mäkin laskeskelen noita kuukautisia :D Tän viikon loppupuolella pitäis alkaa, ja niiden jälkeen on ENÄÄ KAHDET... Wuhuuu! :)Oon miettiny, et ku nytki jo jännittää niin vietävästi, tai kutkuttaa ja kihelmöi, ni millasta se on sitten siinä huhtikuun alussa, jos ja kun ne vikat menkat sitten tulee ajallaan?! :D Hui! Hauskaa (jos tykkää ittensä kiduttamisesta...)! :D
PP: Meillä taitaa osua aikalailla samoille ajoille, kun noita tätejä jäljellä saman verran :D Ja olen myös vakaasti päättänyt, että en sitten testaa, jos testattavaa tulee, ni ennen ku menkat on kunnolla myöhässä! Mutta hyvähän se tässä vaiheessa on sanoa ja suunnitella ;) Kyllä mä aina apteekissa asioidessani kattelen kaihoissani raskaustestihyllylle päin ja välillä pyörin kattomassa, että mitäs kaikkea siellä onkaan tarjolla.. Nyt en hetkeen sitä oo tehny, huhtikuussa sitten taas seuraavaks ;)
Hauskaa viikkoa seitsemän kaikille toiveikkaille tytöille :)
.:Naranja:.