Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥~♥~♥ 2009 vauvatoiveet - vko 7 ♥~♥~♥

11.02.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovasti onnea sekä parempia vointeja. No ainakin joskus tulevaisuudessa :).

Tänään kävin kontrollipapassa ja nyt kovasti peukkuja että se olis puhdas. Tässä männä päivinä meni ovis ohi ja seuraavalla kierrolla pitäis yritys alkaa, siis jos kaikki on kunnossa, ja toivossa kovasti eletään. Jos papa ei ole puhdas niin sitten siirtyy taas vauvahaaveet eteenpäin. Koitan toki siihenkin asennoitua, muttei kovin helpolta tunnu, kun tulee roikuttua kuolaamassa noita tän päivän ihania kestovaippasöpöyksiä. Haluais taas pienen tuhisevan nyytin niin kovasti. Kummallista kun noiden mainosten pikkuvauvat häiritsee alitjuntaa kovasti. Sitä kai se on kun tuo neiti 5v ei kovin vauvasta käy.

Kaikki me täällä reippaiin ja positiivisin mielin kohti kevättä, jolloin kaikki muutkin otukset tuppaa pupuilemaan.

äityliina

Vierailija
22/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suunnitteillakin olisi jo..ehäisyn ajattelin jättää kesäkuulla pois=)

Mieluiten tekisin sen jo heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ollaan saatu meidän pinon ensimmäinen plussa :)

Lisää näitä!

Huomenna pitäisi alkaa menkat, jes! Enpä ole ennen niiden alkamista toivonut. Ja toivon kyllä kovasti, että niistä pirulaisista pääsen tässä kevään aikana piiiitkäksi aikaa eroon ;)

Ensi viikolla lähdetään risteilylle, ja sitten onkin jo hiihtoloma. Niin se aika menee, vaikka ei siltä tunnu..

Viikonloppuna oltiin tytön kanssa katsomassa Muumi Jääsatua. Tyttö kyllä tykkäsi ja oli innoissaan, mutta äippää meinasi jossain vaiheessa esitystä vähän haukotuttaa... No, pääasia että tyttö viihtyi :)

Nyt ei ole oikein mitään asiaa, joten lopetan palstatilan tuhlaamisen.

-PP

Vierailija
24/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranja, hyvä siitä listasta tuli!

PP, eikö ole outoa oikein odottaa, että menkat alkais :) tosin parin kuukauden kuluttua niitä ei todellakaan enää odota alkavaksi.. ;)

On tää " tositoimien" odottelu sitte raastavaa. Pitäis keskittyä kaikkeen muuhun ja unohtaa tää kuumeilu, mutta kuten varmasti tekin ootte huomannu, se on helpommin sanottu kuin tehty..

Tänään on kiireinen päivä, kaikenlaista ohjelmassa. Ja illalla pääsee tuulettaan päätä rakkaan harrastuksen parissa, jee :)

Eilen illalla sanoin miehelle, että oishan se elämä toisaalta aika helppoa, jos ois vain nämä kaksi lasta. Matkustelukin ois helpompaa ja pian lapset on jo sen verran isoja, ettei niitä tarvi niin kovasti enää " vahtia" koko ajan. Mies katsoi mua vähä hitaasti ja oli hetken hiljaa. Sitte sanoi, että " onneksi tiedän, ettet oo tosissas" . *wirn* No en tietenkään ollu tosissani. Mutta eihän sitä toisaalta tiedä, vaikka ei enää saataiskaan lisää lapsia. Toivottavasti saadaan.

Lapset on kasvattanu mua ainaki kovasti. Pinna on venyny ja kekseliäisyyttä tarvitaan koko ajan. :)

Nyt kekseliäisyyttä TAAS käyttää jotkut muut tuolla. :) Voi röhky. Ipanat osaa käyttää tilaisuuden hyväkseen, ku huomaavat, että äiti on keskittynyt johonki muuhun nyt. Pakko taas mennä :)

Pirteää tiistaita teille tytöt!! :)

Rhanna

Vierailija
25/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mies halunnut ottaa varaslähtöä! Olipa yllätys, tähän asti hän on kuumeillut enemmän kuin mä. No, toisella meistä pysyy nyt järki päässä... Eli ei aleta tositoimia ennen kuin huhtikuun menkkojen jälkeen eli vielä kolmet, kääk!

Ollaan kyllä puuhailtu ilman kumia aina aluksi, mutta en ainakaan usko, että sillä konstilla raskaaksi tulisin.

Mulla kyllä on ovisaikaan aina halut huipussaan, joku taisi sanoa olevansa niihin aikoihin masentuntut (?)

T.Jaffa

Vierailija
26/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit millaista on olla viikolla 37; No, esikoinen oli jo syntynyt ja kakkosesta olin ennenaikaisuuden riskin vuoksi vuodelevossa viikolta 32 lähtien....

Siksipä tämä mahdollinen kolmas raskaus vähän pelottaa, yksi keskonen ja yksi suuri riski syntyä keskosena takana. Kakkonen meni kuitenkin täysiaikaiseksi, onneksi. Gynellä kun kävin tarkastuksessa niin kaikki rakenteellisesti kunnossa.

Vierailija
27/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08 +

Vierailija
28/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on listaa taas vähän värkätty toiseen muotoon :) Moonagirlin väri vaihtui, kun sai plussan ;) Näin se menee! Tervetuloa mukaan myös hamasatuema! :) Jos jossain kohtaa haluat/viitsit, niin laita vähän viä lisää tietoja susta, kuten että olisiko tiedossa esikoista vai ehkä kakkosta jo, ja kuinka vanhoja sinä ja miehesi olette :)

Mulla pitäis parin päivän päästä tulla täti vierailemaan, ja KYLLÄ turvottaa... Hyi hitto. Ja ai-van koko ajan tekis mieli syyä jotain, jotain pitäs suussa olla kaiken aikaa. Aaargh. Onko se sitten tällasta samanmoista heti, kun raskautuu? :D Ei vaan, ihan sama vaikka oliskin, sille on sitten syy! Ja hyvä syy onkin! Nyt on vaan typerä verinen vuoto :D Vaikka kyllä mä sitä jo kovasti odotan... Tervetuloa vain tänne päin!! ;)

Jaffa: Kiitos kokemuksesta... Niinhän se menee, että yksilöllistä se on, eikä sitä koskaan vissiin oikeen voi tiätää kuinka se menee... Sen näkee sitten ;) Ja voi sua! Tollasii ne ukkelit on... Jarrua päälle vaan. Pyh! Liian järkevii otuksii ;) Nooh, sulla on sitten saman verran odotettavaa ku mulla ja pinkspinksillä (jos oikein muistan) ja varmaan monella muulla... Kolmet kappaleet tätejä ja sitten jotain tosi, tosi kivaa!! :P Tänään juur laskin, että jos kaikki edelleen menee hyvin, ni tasan kahen kuukauden päästä peitot viuhuu ku tuuliviirit :D Suh suh! Mulla on kans oviksen aikaan aina halut korkeella, ja usein jostain todella eriskummallisesta syystä ihan just ennen kuukautisia myös.. :D Siitä tietää, että seuraavan 24h:n sisällä alkaa vuoto :D Tikru. se muistaakseni sanoi, että masentaa, kun ovuloi. Mutta mä ymmärsin, et vissiin siks, ettei vielä voi yrittää, vaikka oviksen aikaan olis just otollisinta ja NIIIIN jo tahtois... Vai masentaako sua Tikru. muutenkin oviksen aikaan?

Kuinka Moonagirl näinä päivinä voit, vieläkö on ollu oksentamista?

Poistun pinkasta pölpöttämästä. Kuullaan jälleen!

.:Nar:.

Vierailija
29/44 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Heh, se mun oksentelu + kuume olikin mahatauti :) Koska tana aamuna kun oltiin lahdossa hoitoon esikoinen alkoi oksentaa ja pikkukakkonen ripuloi. No, plussa on silti plussa joten ollaan tassa raskaana kuitenkin. Mutta onneksi tuo hirvea oksentelu ei nyt viela nailla viikoilla alkanut. Mahaa on nyt nipistellyt aikalailla ja kokoajan on kamala jano, tuntuu ettei mahalaukkuun mahdu niin paljon vetta kun tarvis. Nalkaa ei oikein ole eika mitaan tee mieli, mika on ihan outoa minulle :D

Taalla sataa kaatamalla vetta, eilen oli ' lumimyrsky' kun lunta satoi 5cm. Ihan huvittavaa etta siita tuli uutisissa joka kanavalta miten kamala myrsky ja kouluja oli tana aamuna suljettu jne. Hullua, etta kun taalla kuitenkin _joka_talvi sataa lunta ja on siis ihan talvi niin taalla ei varauduta siihen mitenkaan, suurimmalla osalla ei edes ole talvirenkaita. Ja lumiaurat porras meidan pihassa koko yon, kun maassa on 0,5cm loskaa?!?!?! Ei voi kuin ihmetella...

Tylsaa tama kotona kykkiminen, tanaan olis ollut yhden tyokaverin baby shower (ihana juhla taalla!!! Saisi suomessakin niita viettaa!) ja pojilla huomenna valentine' s day partyt. Hoh, nyt jai meille sitten kolme pellillista suklaapiirakkaakin meidan syotavaksi... great.

Joku puhui kestovaipoista! Mina kaytan niita pikkukakkosella ja oon kylla hurahtanut taysin :) Vahan aikaa sitten ajattelin suruissani etta voi kohta ei naitakaan enaa tarvi kun tuo nuorin oppii kuivaksi. Mutta nyt tarvii kylla taas syksylla! Harmi kun noita ei voi vieda hoitoon, ei kay taalla... Just loysin ihanat suomalaisten villakuorien veroiset kuoret taalta :)

Taalla olen pohdiskellut etta mun on aika pian pakko kertoa tyonantajalle mun virka-asioiden takia, etta ne ehtis jarjestella :/ Arsyttaa, mutta ei auta. Toivon mukaan sitten mikaan ei mene pieleen.

Sitten pitaisi miettia etta minne sairaalaan menee synnyttamaan ja ottaako vaan laakarin vaiko pelkan katilon, jolla on sairaalaoikeudet. Ja toivon mukaan meidan uus vakuutus tulis kohta voimaan, ennen en oikein voi menna edes laakarille.

Hieno lista muuten :) Ma tykkaan pinkista :D

T:Moonagirl rv 4

Vierailija
30/44 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen moi taas:)

Kyllä se olin mä joka valitteli masiksesta oviksen aikoihin. Ja just noinhan se meni ku Naranja muisti, eli halut siis todellakin aivan huipussa, voisin olla vällyjen välissä koko ajan;D Mutta nyt kun yrityksen alku on niin lähellä, niin alan aina miettiä et mitä jos vois jo jättää sen kumin pois... ja eihän se mies suostu. Eli siitä tulee sitten sellainen masennuksen + haluttomuuden tunne mulle, kun " tiedostan" sen kumin koko ajan. Tosi huonosti selitetty, mutta ehkä saatte ajatuksesta kiinni:)

Naranja, kiva lista:) ihanaa kun aina päivittelet, ja niin kiva kyllä nähdä siellä nyt jo yksi plussa! Valaa toivoa muillekin... :)

Omaa napaa kovasti nyt:) Mullakin kolmet kuukautiset jäljellä. Oli just tän kuun alussa, ja kierto aina 27-30 pvää, joten kolmet vielä ehtii olla ennen toukokuun alkua. Et en mä vissiin niin kovin paljoa jäljessä tuu teistä jotka aloitatte yrityksen jo huhtikuulla:) Mullakin se eka mahd. la olis tammikuulla, mutta aivan loppupuolella.

Moonagirl, onneksi ei sentään vielä alkanut sulla noin rankka pahoinvointi:) Pelkkä pöpö vaan! Nauti nyt näistä viikoista ennen pahoinvointia (tai jos sitä ei vaikka tuliskaan..) :) Ja mukavaa kun jaksat vielä meillekin kuulumisias kertoilla, vaikka varmaan pian oletkin enempi odottajien puolella:)

Mulla harjoittelua, ja iltavuoroa pukkaa. Sit kuulemma rakkaalla illaks jotain ystävänpäivän yllätyksiä... :) Hölmö tietty ajattelen vain yhtä asiaa, eli mitä jos hän haluaiskin jo jättää kumit pois, mutta taitaa kyllä toiveeksi jäädä! Hän ei ole sellaista tyyppiä että mielensä tuossa asiassa muuttaisi.... No, yritän nyt kuitenkin nauttia tästä illasta ja sen tuomista yllätyksistä:)

Vielä kerran mukavaa ystävänpäivää kaikille tänne koto-Suomeen ja moonagirlille rapakon taa! :)

<3 :lla tikru.

Vierailija
31/44 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tietysti ystävänpäivää kaikille haaveilijoille ja jo plussanneelle moonagirlille!:)

Minulla olisi vielä kahdet kuukautiset ennen kun päästään yrittämään, ensimmäiset pitäisi alkaa viikon päästä. Eli eli, JOS heti tärppäisi niin LA on joulukuussa. Menisi aika tiukille koulun kanssa, että jaksaako vaiko eikö, mutta enpä mä elättele mitään toiveita siitä, että heti tärppäisi. Tottakai kuitenkin toivon!:)

Mutta mukavaa päivän jatkoa kaikille, kohta on taas viikonloppu..:D

Vierailija
32/44 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ja mukavaa ystävänpäivää ketju-kamuille!

Onnea Moonagirl!!! Että ekasta sitten sulla päsähti! (Vai olikos se eka yk?)

Mä oon kovasti täällä taustaillut mutta mun kuume ei ole niin aktiivinen nyt kun ei ole ihan vielä järkevää aloittaa, mutta sitten kun eräs juttu on ohi, niin tiedän että kuume iskee päälle ihan täysillä... Mullakin on vielä kahdet menkat niin sitten alkaa... nyt on kp 7. Yritys alkais näillä nakymin aivan huhtikuun alussa, jolloin mahdollinen la olisi aivan tammikuun alussa. Nyt oon tosin ajatellu, että miksei vois alkaa jo ensi kierron jälkeen, ku silloin olisi jo elämäntilanteen kannalta parempi (siis ku nyt), mut oon aatellu sen takia huhtikuuta, että ettei sitten syntyis vanhan vuoden puolella. Mut mitäs se sitten haittais? Onhan joku muukin tässä maailmassa syntynyt joulukuussa eikä ne varmaan hirveesti kärsi... :)

Onko teistä joku loppuvuodesta syntynyt? Onko se niin kurjaa?! Kauheeta laskelmointia, mut nythän voi haaveilla siitä että raskautuu heti ja vauva syntyy laskettuna päivänä ilman ongelmia:)

Mitäs täällä on juteltu... ainakin kestovaipoista ja tavaroista. Mä oon ollu esikoisen kanssa sekakäyttäjä vaipoissa, mut oon aatellu seuraavan kanssa kestoilla ihan kunnolla, koska saan hirveesti vaippoja yhdeltä sukulaiselta. Ja nyt on kyllä huomannu miten hirveesti sitä jätettä tulee... Tää ei ole mitään moralisointia, kukin tavallaan :) Ja sitte jos ei jaksakaan käyttää kestoja niin sitte käyttää kertiksiä ihan huoletta.

Meillä on tallessa kaikki kamat, mitään ei periaatteessa tarviis ostaa, paitsi että jos tulee tyttö niin kauheesti kaikkia vaaleanpunaisia hörhelöunelmia:) En kyllä aio ottaa äitiyspakkausta, koska vanhat kamat on niin hyväkuntoisia. (Huom! Tässä puhuu ihan ku olis jo hyvää vauhtia maha kasvamassa... :))

Ootteko muuten miten tarkkaan seurannu kiertojanne ja laittanu niitä ylös? Mä oon jo vajaan vuoden merkannu kalenterissa olevaan semmoseen vuosiruudukkoon menkat, limat, kivut ja sen onko oikealta vai vasemmalta ovuloinut. Nyt sitten sitä kovasti tiirailen ja tutkiskelen, ei vaan oo kivaa jos yhtäkkiä kaikki muuttuukin kun alkaa yrittää... niinkin on kai joskus jollekin käynyt, hui!

Kiitos kun jaksoitte lukea omaa napaa, mut en kyllä nyt muista mitä kaikkee muut on kirjottanut, kun tää pinkka on niin (ihanan) aktiivinen!

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Aina-Unelma

Vierailija
33/44 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei kuopuksen vähän aikaa sitten nukkumaan, mutta esikoinen pörrää vielä tuossa, eikä näytä väsymisen merkkejä.. Kohta meen laulamaan sille unilaulut, sillai se yleensä rauhoittuu hakemaan unta. Sitte pääsiski viettään hetken kaksistaan miehen kans ystävänpäivän kunniaksi :) Miten teillä vietettiin ystävänpäivää? Meillä oli niin kiireinen hullu päivä, että vasta illalla mies tuli halimaan ja sanoi, että melkein jo unohti ja antoi mun lempparisuklaata. Yrittää vissiin mokoma lihottaa mua ;) no ei. Oli ihana, kun oli ajatellut mua ja toi suklaata.

Tänään näin yhtä vasta vauvan saanutta ystävääni ja hän suositteli, että jos jossain vaiheessa vielä odotan vauvaa, niin kannattaa hankkia sellanen masutuubi. Eli sellanen masun peittävä tuubi, joka tulee paidan alle, sen kans voi käyttää tavallisiakin paitoja, jolloin napa ei jää paljaaksi. Otin vinkistä vaarin :) täytyypä muistaa.

Ootteko aloittaneet jo ennakkoon jotain esim. greippimehun litkimistä tms joka vois ehkä edistää raskautumista. Tai jotain vitamiinikuureja tai jotain? Mä en oo vielä. Enkä tiiä aloitanko ollenkaan, vitamiinien saannista huolehdin normaalistikin. Ainut mitä vois ehkä kokeilla on ne omenaviinietikkakapselit. Mutta katotaan nyt..

Nyt meen lauleskeleen tytölle :)

Rhanna

Vierailija
34/44 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ystävänpäivän kunniaksi kukkia ja suklaata. Ai että kun piristi ihanasti päivää :) Ei meillä yleensä ystävänpäivänä ostella mitään, eikä muutenkaan ole meille mitenkään erityinen päivä, mutta jostain syystä mies nyt päätti yllättää. Ja mukavaahan se oli!

Kestoista: Esikoisen aikaan kestot kiinnosti kyllä kovasti, mutta 8 kuukautta tunnin unipätkillä teki tehtävänsä, enkä todellakaan jaksanut ottaa asioista sen enempää selvää. Jospa tällä kertaa meille tulisi hieman vähäitkuisempi yksilö, niin äitillä riittäisi energiaa muuhunkin kuin pakollisten arkiaskareiden hoitamiseen..

Minä olen aina merkannut menkkojen alkamispäivän kalenteriin. Mitään limoja en ole koskaan tarkkaillut, ja oviksetkin tuli tunnistettaviksi vasta synnytyksen jälkeen. Kierron pituus on melko tarkkaan 27 päivää. Tosin tänään olisi pitänyt alkaa menkat, eikä vielä ole näkynyt, joten nyt se kierto sitten tietty heittää häränpyllyä :(

Huominen koulupäivä tulee olemaan niin hanurista, että täytyy tästä lähteä henkisesti valmistautumaan. Ciao!

-PP

Vierailija
35/44 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut moonagirlille plussasta!

Mäkin otin itseäni niskasta kiinni ja sain tilattua itselleni gynen. En aiemmin edes ajatellut moista kun aina vuoden välein tulee käytyä mutta sitten luettuani teidän kirjoittelua aattelin että eipä siitä haittaakaan ole jos käy vielä ennen yrityksen alkua.

Aikamoinen vauvakuume on täällä, kaikki lapset on niin hellyyttäviä ja pienikin lapsiin liittyvä asia saa herkistymään. Hassua miten ajatus juokseen kun jo nyt mietin että miten sitten kerron töissä jne. Eihän vielä olla aloitettu edes yritystä. Onneksi enää kuusi viikkoa yrityksen alkuun.

Että tällaista tänä aurinkoisena perjantaina. Mukavaa viikonloppua kanssakuumeilijat!

Aliina.

Vierailija
36/44 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on jo perjantai ja juuri sain suoritettua kaksi koetta koulussa. Nyt pääsee sitten huokasemaan viikonlopuksi, minkä jälkeen alkaakin harjotteljakso.

Mä olen kans jo nyt " hurahtanut" niihin masutuubeihin ja aion kyllä semmoisen hommata jos joskus olen raskaana!:) Niitä on kaikenlaisia ihania, netissä olen niitä katsellut..

Mä olen kyllä miettinyt, että aloittaisko syömään jotain raskausvitamiineja, kun yrityksen alkaa, mutten oikein ole päätynyt mihinkään. Olen näistäkin kysellyt täällä jo varmaan sata kertaa, mutta miten muut meinaa?

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!:)

Vierailija
37/44 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on pakkasta!! Ennen en olisi -1 astetta luokitellut pakkaseksi, mutta Helsinki opettaa.. :)

Ei onneksi minun kierrot mennyt sekaisin, vaikka niin jo ehdin pelätä. Tänään alkoi minun kolmanneksi viimeiset menkat ennen yritystä!

Josta tulikin mieleen: Osaisiko joku suositella hyvää gyneä Helsingistä? Tarjontaa on niin paljon, että en osaa päättää minne yrittäisin varata aikaa. Teidän innoittamana minäkin haluan käydä tarkastuttamassa paikat :) Ja mikä muuten on Helsingin hintataso gyneillä? Entisellä kotipaikkakunnalla kun kävin yksityisellä gynellä, niin lasku oli korkeintaan 50 ¿, tehtiinpä sitten mitä tahansa. Jotenkin luulen, että täällä pääkaupunkiseudulla tuolla hinnalla lääkäri ei sano edes päivää..

Nyt täytyy mennä. Mukavaa viikonloppua kaikille!

-PP

Vierailija
38/44 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin haaveissa vauva vuodelle 2009 :)

listaan vois musta laittaa seuraavat tiedot:

mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

Meniköhän oikein.. eli yritys alkaa huhti-heinäkuussa 2008, joskus

sillä välillä :) Vielä ei olla miehen kans päästy yhteisymmärrykseen mikä se sopiva aika ois. En nyt tiiä onko sillä nyt loppupeleissä väliä aloittaako keväällä vai kesällä yrityksen, no mieluiten keväällä jos multa kysytään ;D

Täällä menkat loppusuoralla, kp taitaa olla 5. Vielä kun parit menkat kestäis niin vois alkaa jo vähän taivutteleen miestä vauvapuuhiin ;)

ihanaa!

Vierailija
39/44 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, Pinkspinks kyseli Helsingin gynekologeista. Hintaluokka taitaa olla n. 100 ¿:n luokkaa yksityisellä muistelisin, mutta osanhan siitä saa Kelalta takaisin, ehkä n. 20¿ pois tuosta siis. En osaa kyllä suositella ketään tiettyä kun itse olen käynyt YTHS:llä viime vuosina. Toivottavasti joku muu tietää, mäkin haluisin kuulla!

Vierailija
40/44 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei jostain syystä tullut mieleenkään, että voisin mennä YTHS:n gynelle. En ole ehtinyt ottaa noista asioista selvää, kun vasta viime syksynä aloitin opiskelut täällä Helsingissä.

Tiedätkö miten pitkät jonot on YTHS:n gynelle?

-PP