***** TaaperoENSKOJEN vk 7 *****
Otan varaslähdön ensi viikkoon, kun ei täällä kukaan kuitenkaan enää olis mun juttuja tänään lukemassa. :)
Viime viikko löytyy täältä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12361735&p=1&mpage=4&tmod…
Kommentit (63)
Hyviä uutisia Hermionella sekä Q:lla! Jeejee!
Meilläkin olisi ollut pojalle nimi valmiina, mutta sitä ei voi enää käyttää koska nimi liippaa niin läheltä meidän tytön nimeä, enkä mä halua että mun lapsilla on liian samanlaiset nimet. Ja sitäpaitsi se nimi meni miehen serkun pojalle...
Kävin just syömässä, nyt on napa täys pastaa=) Ja hommia jatkamaan!
NapNap
näyttää lupaavalta, taas täällä :o)
sain eemelin ulos nukkumaan tai ei siinä paljon nukuttamista ollut, kun oli jo valmiiksi ihan väsynyt ja nukahtikin melko pian, nyt saisi nukkua tonne kolmeen saakka¿.
huomenna onkin jännät paikat, kun hain työpaikkaa samaisesta koulusta, missä olenkin työskennellyt ennen äitiyslomaa viitisen vuotta, hain sinne vähän sillä mielin, että saisin säilyttää liiton korvaukset, no tänään sitten rehtori soitti ja ilmoitti, että paikka olisi mun, yritin ehdotella jos siihen kuitenkin otettaisiin joku muu. huomenna menen käymään koululla ja keskustellaan asiasta, toivottavasti paikkaa olisi hakenut joku muukin niin voisi tehdä uuden päätöksen ja minä saisin jäädä isommilla rahoilla kotiin :o) työttömyyskorvausta liitolta, kun saan melkein 800¿ kuukaudessa käteen, sillä kyllä jo pärjää¿ toivottavasti linjoilla ei ole ketään liitonmiehiä, että minut nyt käryttää, kun en ota tarjottua työpaikkaa vastaan :o)
JEPSIS: mukavaa reissua! toivottavasti tytölle ei enää kuume nousisi¿
mulla olisi tytölle kaksi etunimivaihtoehtoa, toinen ja kolmasnimi on tiedossa ollut jo kauan, kun ne tulevat aina suvusta, toiselle pojalle onkin sitten hankalampi keksiä etunimeä, mutta muutama vaihtoehto olisi siihenkin jo, sellaista parasta ei kuitenkaan¿onhan tässä aikaa miettiä, kun toisesta ei ole kunnolla ollut edes vielä puhetta :o) jotenkin sitä niin vaan toivoo, että meitä vielä tytöllä siunataan, mutta melko varma olen, että jos meille vielä lapsukaisia tulee niin kaikki on poikia, mutta yhtä rakkaita pojatkin tietty on, eemeli ainakin on maailman rakkain ja suloisin :o)
QUEEN. ihanaa, että kaikki oli hyvin ja pikku pippelikin vilahti, onnea teille kaikille! :o)
HERMIONE: hienoa, että kaikki oli hyvin, nyt sitten taas vaan yrittämään ja piinailemaan!
OPE: tosiaankin treffit tarttis saada järkättyä! jos olen nyt kotiin jäämässä, eikä mua huomenna pakoteta töihin :o) niin melkein, koska vaan käy, ei muuta, kun päiviä taas ehdottelemaan!
eemelillä on yksvuotiskuvaus juuri synttäripäivänä. äidillä onkin kova pähkäily mitä pojalle kuvaan laittais päälle¿
ULKOVAATETUKSESTA: meillä on nyt talven ollut käytössä reiman 80cm haalari ja vaunuissa unilla on ollut äp toppapuku, se kun on niin mukavan pehmoinen, nyt olis suunnitelmissa ostaa keväthaalari, kunhan vaan löytyy kivan värinen, näillä keleillä, kun voisi jo ottaa ainakin villahaalarin kanssa käyttöön, ehkä se olis sitten 86cm, 80cm olisi just sopiva, mutta meniskö sitten koko kevään, liian isokaan ei kyllä ole kiva.. ajattelin myös, että ostais jonkun kivan kyläily- ja kauppatakin :o)
kerääkö teistä joku natusanin tuotteilla sitä kylpytakkia? löysin tuollaisen kuoren mihin kuitit laitetaan, mutta kuoressa ei sanota mitään kuinka paljon tuotteita tarttis kerätä, osaako joku kertoa? kylpytakki vaan olis aika kätevä vauvauinnissa nyt kun eemelikin jo kävelee¿
nyt taas touhuilemaan jotain muuta¿
-pajuska+ulkona nukkuva eemeli
Ainakin Queenilla, Hermionella ja Q:lla, hyvä et kaikki on ollut hienosti! Ja Queenille onnea pikkupippelistä! :)
Ei mulla mitään asiaa ollut, tyttöä yritän vissiin saada aasialaiseksi, kun taas tein niin tujua currykanaa että hyvä kun itse pystyin syömään. Toinen kyllä reippaasti yrittää syödä, kananpalat ainakin menee... ja noin litra maitoa :D
Kohta lähdetäänkin ajeleen MM:n ja Idan luo, kiva!
-Osse ja currytypykkä