Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjaksi saatu vaate rikki, voiko palauttaa?

Vierailija
10.02.2008 |

Pesin lahjaksi saadun vauvanvaatteen ennen käyttöä, kuten teen aina. En älynnyt tarkistaa vaatteen kuntoa siinä vaiheessa, kun laput olivat vielä kiinni, mutta kun olin laittamassa potkuhousuja eka kertaa vauvalle päälle, huomasin, että olkapäälle tulevat nepparit olivat tarttuneet kiinni vastakappaleeseen ja irronneet kankaasta. :(



Voinkohan palauttaa vaatteen lähimpään samaa " merkkiä" myyvään kauppaan tai siis vaihtaa siellä uuteen vai mitenhän tässä pitäisi toimia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla